דב גיל-הר
צילום: יח"צ

בתאגיד התעוררו סוף סוף: ישיקו תכנית פוליטית לקראת הבחירות

חודש וחצי לפני מועד הבחירות, תעלה בכאן 11 תכנית אקטואליה בהגשתו של דב גיל-הר, שתכלול ראיון מרכזי, עימות באולפן ומחלקת בדיקת עובדות, שכנראה ידיה יהיו מלאי עבודה
אלכסנדר כץ | (4)

ערוץ כאן 11 ישיק במוצ"ש הקרוב תכנית אקטואליה חדשה שתעסוק בבחירות. את התכנית 'הכול פוליטי' יגיש דב גיל-הר מדי שבת ב-21:50, והיא תשודר במקביל גם באפליקציית כאן ובאתר האינטרנט של התאגיד. במרכז התכנית: עימות בשידור חי בין נציגי המפלגות בנושאים שעל סדר היום בבחירות 2019. את התכנית יערוך שמעון עשור.

 

כבר לפני חודש פורסם באייס כי בתאגיד רוצים תכנית פוליטית שתיתן פייט ל'פגוש את העיתונות' של חדשות 12 ו'המטה המרכזי' של רשת 13, בתקופת הבחירות. ועולם מאז זרמו הרבה מים בירקון, ותקופת מערכת הבחירות התקצרה משמעותית – ואלה יערכו בעוד חודש וחצי בלבד, ב-9 באפריל.

 

התכנית החדשה תשודר מכמה מוקדי שידור: האולפן המרכזי בו יתקיים עימות בשידור חי עם שעון עצר; חדר ההכנה בו ייערכו התדרוכים האחרונים של יועצי התקשורת לפוליטיקאים לפני העימות; מוקדי שידור ברחבי הארץ מהם יועברו בשידור ישיר תגובות הצופים לעימות; אולפן בדיקת עובדות בו ייבדקו העובדות וייבדקו הצהרות הפוליטיקאים, ויתברר אם הם דוברי אמת או שקר.

 

במהלך התכנית יערך גם ריאיון מרכזי עם הדמות הפוליטית שלדברי כאן 11 "עשתה את השבוע", יתארחו פרשנים שיסכמו את השבוע הפוליטי ויחוו את דעתם על העימות. עוד בתכנית פינות בנושאים שונים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מה הקשר לדובי של מיכל הקטנה? (ל"ת)
    דב גריזלי קטנטן 20/02/2019 22:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קול ישראל 20/02/2019 12:33
    הגב לתגובה זו
    האיש בלתי רהוט בעליל ולא ראוי לשידור!
  • 2.
    אני 20/02/2019 11:11
    הגב לתגובה זו
    רק עם הדוב
  • 1.
    דב גלהר כדור שינה. עוד פרוטקציונר של קובלנץ הדיקטטור (ל"ת)
    יוסי 20/02/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.