בתאגיד התעוררו סוף סוף: ישיקו תכנית פוליטית לקראת הבחירות
ערוץ כאן 11 ישיק במוצ"ש הקרוב תכנית אקטואליה חדשה שתעסוק בבחירות. את התכנית 'הכול פוליטי' יגיש דב גיל-הר מדי שבת ב-21:50, והיא תשודר במקביל גם באפליקציית כאן ובאתר האינטרנט של התאגיד. במרכז התכנית: עימות בשידור חי בין נציגי המפלגות בנושאים שעל סדר היום בבחירות 2019. את התכנית יערוך שמעון עשור.
כבר לפני חודש פורסם באייס כי בתאגיד רוצים תכנית פוליטית שתיתן פייט ל'פגוש את העיתונות' של חדשות 12 ו'המטה המרכזי' של רשת 13, בתקופת הבחירות. ועולם מאז זרמו הרבה מים בירקון, ותקופת מערכת הבחירות התקצרה משמעותית – ואלה יערכו בעוד חודש וחצי בלבד, ב-9 באפריל.
התכנית החדשה תשודר מכמה מוקדי שידור: האולפן המרכזי בו יתקיים עימות בשידור חי עם שעון עצר; חדר ההכנה בו ייערכו התדרוכים האחרונים של יועצי התקשורת לפוליטיקאים לפני העימות; מוקדי שידור ברחבי הארץ מהם יועברו בשידור ישיר תגובות הצופים לעימות; אולפן בדיקת עובדות בו ייבדקו העובדות וייבדקו הצהרות הפוליטיקאים, ויתברר אם הם דוברי אמת או שקר.
במהלך התכנית יערך גם ריאיון מרכזי עם הדמות הפוליטית שלדברי כאן 11 "עשתה את השבוע", יתארחו פרשנים שיסכמו את השבוע הפוליטי ויחוו את דעתם על העימות. עוד בתכנית פינות בנושאים שונים.
- 4.מה הקשר לדובי של מיכל הקטנה? (ל"ת)דב גריזלי קטנטן 20/02/2019 22:37הגב לתגובה זו
- 3.קול ישראל 20/02/2019 12:33הגב לתגובה זוהאיש בלתי רהוט בעליל ולא ראוי לשידור!
- 2.אני 20/02/2019 11:11הגב לתגובה זורק עם הדוב
- 1.דב גלהר כדור שינה. עוד פרוטקציונר של קובלנץ הדיקטטור (ל"ת)יוסי 20/02/2019 11:07הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
