2025 לא מצליחה לזנק ברייטינג; ערב מוצלח מאד לכאן 11
אחרי שחשבנו שהריאליטי של קשת 2025 מצליח להתחזק אחרי 2 פרקים חלשים, הפרק אתמול רשם ירידה ונתון חלש, בעיקר לנוח התחרות הקלה יחסית שהציב מולו ערוץ רשת 13. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 2025 הסתפקה ב-15.6% בקרב היהודים ו-397 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 16.8% יום לפני כן.
מנגד גב האומה (רשת) אמנם התחזקה ביחס לשלישי שעבר (אז קיבלה 5.8% בלבד כשהתמודדה מול גמר הכוכב הבא שרשם 30.8%), והניבה אתמול 7.8% (252K). ועדיין מדובר על נתון שלא אמור לנגוס כך ברייטינג של 2025. השעשועון המרדף (כאן 11) רשם נתון נאה של 6.2% (160K), ובפער של נקודה וחצי מרשת. האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשם 1.2%.
ב-22:00 החל שידורם של 2 משחקי ליגת האלופות: הראשון ברצלונה נגד ליון (ספורט 5) הניב 4.5%, ואילו ליברפול נגד באיירן מינכן (ספורט 5 פלוס) רשם 3.7%.
גובה העיניים' (קשת 12) - 8.1%, 'אנשים' (קשת 12) - 6.5%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 13) - 4.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.2%, 'עד כאן' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.4%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17:00-19:00:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.5%, שש עם עודד בן עמי - 11.4%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, העולם היום - 1.4%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 11.8%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.9%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 7.5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 8.2%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) קיבלה 1.9%, ואחריה 'מהצד השני עם גיא זוהר' (כאן 11) עם 3%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) רשמה 1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.8% (459K),
מול מהדורת חדשות 13 עם 9.2% (334K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה נתון נאה של 5.2% (125K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.4%.
- 8.נטע לי 21/02/2019 10:06הגב לתגובה זויורם זק לא חבללל
- 7.ברכה 21/02/2019 08:15הגב לתגובה זומשעמם. כל היום מעשנים ומקשקשים שטויות. אין עניין. פשוט כישלון. אכסבה מיורם זק.
- 6.כל הכבוד 20/02/2019 17:38הגב לתגובה זוהטובה ביותר שיש היום בטלוויזיה. בפעם הראשונה תוכנית מאוזנת בין שמאל וימין שמצליפה ללא רחמים. עושה בית ספר לאחיות הגדולות ארץ נהדרת וגב האומה.
- 5.הכי עצוב 20/02/2019 17:10הגב לתגובה זורייטינג נמוך. את הפרחים לשלוח לקבלן ההריסות, ליאור לנדברג, עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי. שברתם שיא בחדשות 13. בהצלחה עד לסגירה בעוד שנה
- 4.2025 כי ב20:25 הולכים לישון מרוב שיעמום (ל"ת)יעל 20/02/2019 14:19הגב לתגובה זו
- 3.יפעת 20/02/2019 12:49הגב לתגובה זוממש ממש עייפ נו כבר מתוכניות כאלה חבל על כל הכסף שהשקיעו גם את הישרדות החדשה שבה ממחזרים מתמודדים מעונות קודמות מתוכניות אחרות אין לי שום כוונה לראות. תעשו משהו מעניין חדש חבל על הכסף
- יפעת את כל כך צודקת 80 מליון השקיעו בתוכנית 2025 כשלון (ל"ת)נטע לי 21/02/2019 10:07הגב לתגובה זו
- 2.נו באמת 20/02/2019 12:11הגב לתגובה זוזאת בדיחה שעולה לנו סכום עתק. אנחנו משלמים על הערוץ הזה קרוב למיליארד שקלים בשנה ומקבלים דוריות למפליות מקושרות. עצוב. עלוב.
- 1.ענת 20/02/2019 09:36הגב לתגובה זותכנית שנולדה כדי להתחנף לשלטון וזה לא מצליח. תאגיד ביזיון.
- גם ברדיו הוא לא מביא מספרים ולכן גל"צ שיגרה אותו ל103. (ל"ת)ידידה של סגל 20/02/2019 10:10הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
