המרדף הצ'ייסר איתי הרמן מיכל שרון עידו רוזנבלום
צילום: משה נחומוביץ
רייטינג

2025 לא מצליחה לזנק ברייטינג; ערב מוצלח מאד לכאן 11

תכנית הדגל של קשת ירדה ל-15.6%, מול 7.8% לגב האומה ברשת. ערב טוב לכאן 11 עם 5.2% לחדשות ו-6.2% ל'המרדף'. וכמה עשתה ליגת האלופות?
אלכסנדר כץ | (10)

אחרי שחשבנו שהריאליטי של קשת 2025 מצליח להתחזק אחרי 2 פרקים חלשים, הפרק אתמול רשם ירידה ונתון חלש, בעיקר לנוח התחרות הקלה יחסית שהציב מולו ערוץ רשת 13. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 2025 הסתפקה ב-15.6% בקרב היהודים ו-397 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 16.8% יום לפני כן.

 

מנגד גב האומה (רשת) אמנם התחזקה ביחס לשלישי שעבר (אז קיבלה 5.8% בלבד כשהתמודדה מול גמר הכוכב הבא שרשם 30.8%), והניבה אתמול 7.8% (252K). ועדיין מדובר על נתון שלא אמור לנגוס כך ברייטינג של 2025. השעשועון המרדף (כאן 11) רשם נתון נאה של 6.2% (160K), ובפער של נקודה וחצי מרשת. האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשם 1.2%.

ב-22:00 החל שידורם של 2 משחקי ליגת האלופות: הראשון ברצלונה נגד ליון (ספורט 5) הניב 4.5%, ואילו ליברפול נגד באיירן מינכן (ספורט 5 פלוס) רשם 3.7%.

גובה העיניים' (קשת 12) - 8.1%, 'אנשים' (קשת 12) - 6.5%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 13) - 4.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.2%, 'עד כאן' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.1%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.4%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

 

רצועת 17:00-19:00:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.5%, שש עם עודד בן עמי - 11.4%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.

כאן 11: ערב ערב - 1%, העולם היום - 1.4%.

ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 11.8%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.9%.

מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 7.5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 8.2%.

קלמן וסג"ל (כאן 11) קיבלה 1.9%, ואחריה 'מהצד השני עם גיא זוהר' (כאן 11) עם 3%.

ריקלין ומגל (ערוץ 20) רשמה 1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 17.8% (459K),

מול מהדורת חדשות 13 עם 9.2% (334K).

חדשות הערב (כאן 11) הניבה נתון נאה של 5.2% (125K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.4%.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    נטע לי 21/02/2019 10:06
    הגב לתגובה זו
    יורם זק לא חבללל
  • 7.
    ברכה 21/02/2019 08:15
    הגב לתגובה זו
    משעמם. כל היום מעשנים ומקשקשים שטויות. אין עניין. פשוט כישלון. אכסבה מיורם זק.
  • 6.
    כל הכבוד 20/02/2019 17:38
    הגב לתגובה זו
    הטובה ביותר שיש היום בטלוויזיה. בפעם הראשונה תוכנית מאוזנת בין שמאל וימין שמצליפה ללא רחמים. עושה בית ספר לאחיות הגדולות ארץ נהדרת וגב האומה.
  • 5.
    הכי עצוב 20/02/2019 17:10
    הגב לתגובה זו
    רייטינג נמוך. את הפרחים לשלוח לקבלן ההריסות, ליאור לנדברג, עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי. שברתם שיא בחדשות 13. בהצלחה עד לסגירה בעוד שנה
  • 4.
    2025 כי ב20:25 הולכים לישון מרוב שיעמום (ל"ת)
    יעל 20/02/2019 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יפעת 20/02/2019 12:49
    הגב לתגובה זו
    ממש ממש עייפ נו כבר מתוכניות כאלה חבל על כל הכסף שהשקיעו גם את הישרדות החדשה שבה ממחזרים מתמודדים מעונות קודמות מתוכניות אחרות אין לי שום כוונה לראות. תעשו משהו מעניין חדש חבל על הכסף
  • יפעת את כל כך צודקת 80 מליון השקיעו בתוכנית 2025 כשלון (ל"ת)
    נטע לי 21/02/2019 10:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נו באמת 20/02/2019 12:11
    הגב לתגובה זו
    זאת בדיחה שעולה לנו סכום עתק. אנחנו משלמים על הערוץ הזה קרוב למיליארד שקלים בשנה ומקבלים דוריות למפליות מקושרות. עצוב. עלוב.
  • 1.
    ענת 20/02/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
    תכנית שנולדה כדי להתחנף לשלטון וזה לא מצליח. תאגיד ביזיון.
  • גם ברדיו הוא לא מביא מספרים ולכן גל"צ שיגרה אותו ל103. (ל"ת)
    ידידה של סגל 20/02/2019 10:10
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״