2025 לא מצליחה לזנק ברייטינג; ערב מוצלח מאד לכאן 11
אחרי שחשבנו שהריאליטי של קשת 2025 מצליח להתחזק אחרי 2 פרקים חלשים, הפרק אתמול רשם ירידה ונתון חלש, בעיקר לנוח התחרות הקלה יחסית שהציב מולו ערוץ רשת 13. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 2025 הסתפקה ב-15.6% בקרב היהודים ו-397 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 16.8% יום לפני כן.
מנגד גב האומה (רשת) אמנם התחזקה ביחס לשלישי שעבר (אז קיבלה 5.8% בלבד כשהתמודדה מול גמר הכוכב הבא שרשם 30.8%), והניבה אתמול 7.8% (252K). ועדיין מדובר על נתון שלא אמור לנגוס כך ברייטינג של 2025. השעשועון המרדף (כאן 11) רשם נתון נאה של 6.2% (160K), ובפער של נקודה וחצי מרשת. האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשם 1.2%.
ב-22:00 החל שידורם של 2 משחקי ליגת האלופות: הראשון ברצלונה נגד ליון (ספורט 5) הניב 4.5%, ואילו ליברפול נגד באיירן מינכן (ספורט 5 פלוס) רשם 3.7%.
גובה העיניים' (קשת 12) - 8.1%, 'אנשים' (קשת 12) - 6.5%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 13) - 4.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.2%, 'עד כאן' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.4%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17:00-19:00:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.5%, שש עם עודד בן עמי - 11.4%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, העולם היום - 1.4%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 11.8%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.9%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 7.5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 8.2%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) קיבלה 1.9%, ואחריה 'מהצד השני עם גיא זוהר' (כאן 11) עם 3%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) רשמה 1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.8% (459K),
מול מהדורת חדשות 13 עם 9.2% (334K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה נתון נאה של 5.2% (125K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.4%.
- 8.נטע לי 21/02/2019 10:06הגב לתגובה זויורם זק לא חבללל
- 7.ברכה 21/02/2019 08:15הגב לתגובה זומשעמם. כל היום מעשנים ומקשקשים שטויות. אין עניין. פשוט כישלון. אכסבה מיורם זק.
- 6.כל הכבוד 20/02/2019 17:38הגב לתגובה זוהטובה ביותר שיש היום בטלוויזיה. בפעם הראשונה תוכנית מאוזנת בין שמאל וימין שמצליפה ללא רחמים. עושה בית ספר לאחיות הגדולות ארץ נהדרת וגב האומה.
- 5.הכי עצוב 20/02/2019 17:10הגב לתגובה זורייטינג נמוך. את הפרחים לשלוח לקבלן ההריסות, ליאור לנדברג, עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי. שברתם שיא בחדשות 13. בהצלחה עד לסגירה בעוד שנה
- 4.2025 כי ב20:25 הולכים לישון מרוב שיעמום (ל"ת)יעל 20/02/2019 14:19הגב לתגובה זו
- 3.יפעת 20/02/2019 12:49הגב לתגובה זוממש ממש עייפ נו כבר מתוכניות כאלה חבל על כל הכסף שהשקיעו גם את הישרדות החדשה שבה ממחזרים מתמודדים מעונות קודמות מתוכניות אחרות אין לי שום כוונה לראות. תעשו משהו מעניין חדש חבל על הכסף
- יפעת את כל כך צודקת 80 מליון השקיעו בתוכנית 2025 כשלון (ל"ת)נטע לי 21/02/2019 10:07הגב לתגובה זו
- 2.נו באמת 20/02/2019 12:11הגב לתגובה זוזאת בדיחה שעולה לנו סכום עתק. אנחנו משלמים על הערוץ הזה קרוב למיליארד שקלים בשנה ומקבלים דוריות למפליות מקושרות. עצוב. עלוב.
- 1.ענת 20/02/2019 09:36הגב לתגובה זותכנית שנולדה כדי להתחנף לשלטון וזה לא מצליח. תאגיד ביזיון.
- גם ברדיו הוא לא מביא מספרים ולכן גל"צ שיגרה אותו ל103. (ל"ת)ידידה של סגל 20/02/2019 10:10הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.