2025 לא מצליחה לזנק ברייטינג; ערב מוצלח מאד לכאן 11
אחרי שחשבנו שהריאליטי של קשת 2025 מצליח להתחזק אחרי 2 פרקים חלשים, הפרק אתמול רשם ירידה ונתון חלש, בעיקר לנוח התחרות הקלה יחסית שהציב מולו ערוץ רשת 13. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 2025 הסתפקה ב-15.6% בקרב היהודים ו-397 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 16.8% יום לפני כן.
מנגד גב האומה (רשת) אמנם התחזקה ביחס לשלישי שעבר (אז קיבלה 5.8% בלבד כשהתמודדה מול גמר הכוכב הבא שרשם 30.8%), והניבה אתמול 7.8% (252K). ועדיין מדובר על נתון שלא אמור לנגוס כך ברייטינג של 2025. השעשועון המרדף (כאן 11) רשם נתון נאה של 6.2% (160K), ובפער של נקודה וחצי מרשת. האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשם 1.2%.
ב-22:00 החל שידורם של 2 משחקי ליגת האלופות: הראשון ברצלונה נגד ליון (ספורט 5) הניב 4.5%, ואילו ליברפול נגד באיירן מינכן (ספורט 5 פלוס) רשם 3.7%.
גובה העיניים' (קשת 12) - 8.1%, 'אנשים' (קשת 12) - 6.5%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 13) - 4.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.2%, 'עד כאן' (כאן 11) - 3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.4%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17:00-19:00:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.5%, שש עם עודד בן עמי - 11.4%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, העולם היום - 1.4%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 11.8%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 12.9%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 7.5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 8.2%.
קלמן וסג"ל (כאן 11) קיבלה 1.9%, ואחריה 'מהצד השני עם גיא זוהר' (כאן 11) עם 3%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) רשמה 1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 17.8% (459K),
מול מהדורת חדשות 13 עם 9.2% (334K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה נתון נאה של 5.2% (125K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.4%.
- 8.נטע לי 21/02/2019 10:06הגב לתגובה זויורם זק לא חבללל
- 7.ברכה 21/02/2019 08:15הגב לתגובה זומשעמם. כל היום מעשנים ומקשקשים שטויות. אין עניין. פשוט כישלון. אכסבה מיורם זק.
- 6.כל הכבוד 20/02/2019 17:38הגב לתגובה זוהטובה ביותר שיש היום בטלוויזיה. בפעם הראשונה תוכנית מאוזנת בין שמאל וימין שמצליפה ללא רחמים. עושה בית ספר לאחיות הגדולות ארץ נהדרת וגב האומה.
- 5.הכי עצוב 20/02/2019 17:10הגב לתגובה זורייטינג נמוך. את הפרחים לשלוח לקבלן ההריסות, ליאור לנדברג, עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי. שברתם שיא בחדשות 13. בהצלחה עד לסגירה בעוד שנה
- 4.2025 כי ב20:25 הולכים לישון מרוב שיעמום (ל"ת)יעל 20/02/2019 14:19הגב לתגובה זו
- 3.יפעת 20/02/2019 12:49הגב לתגובה זוממש ממש עייפ נו כבר מתוכניות כאלה חבל על כל הכסף שהשקיעו גם את הישרדות החדשה שבה ממחזרים מתמודדים מעונות קודמות מתוכניות אחרות אין לי שום כוונה לראות. תעשו משהו מעניין חדש חבל על הכסף
- יפעת את כל כך צודקת 80 מליון השקיעו בתוכנית 2025 כשלון (ל"ת)נטע לי 21/02/2019 10:07הגב לתגובה זו
- 2.נו באמת 20/02/2019 12:11הגב לתגובה זוזאת בדיחה שעולה לנו סכום עתק. אנחנו משלמים על הערוץ הזה קרוב למיליארד שקלים בשנה ומקבלים דוריות למפליות מקושרות. עצוב. עלוב.
- 1.ענת 20/02/2019 09:36הגב לתגובה זותכנית שנולדה כדי להתחנף לשלטון וזה לא מצליח. תאגיד ביזיון.
- גם ברדיו הוא לא מביא מספרים ולכן גל"צ שיגרה אותו ל103. (ל"ת)ידידה של סגל 20/02/2019 10:10הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.