אמיר איבגי חדשות ערוץ 20
צילום: מסך ערוץ 20
פרסום ראשון

בעקבות מיזוג רשת ועשר: ערוץ 20 רוצה את אפיק 14

ערוץ עשר יעזוב את אפיק 14 בעקבות המיזוג עם רשת, ובערוץ 20, שפנה למשרד התקשורת בנושא, מקווים כי מעבר לאפיק זה ישפיע משמעותית על נתוני הצפייה בו
אלכסנדר כץ | (11)

ערוץ 20 פנה לשר התקשורת בבקשה לעבור לאפיק שידור 14 – כך נודע לאייס. אפיק 14 אמור להתפנות עם מיזוג רשת 13 וערוץ עשר (היושב על אפיק 14), ומיקומו של הערוץ הממוזג באפיק 13.

 

במכתב ששלח מנכ"ל ערוץ 20 הנכנס יורם כהן לשר איוב קרא, והגיע לידי אייס, נכתב בין השאר: "הקצאת אפיקים 12-14 לערוצים המסחריים נקבעה מתוך כוונה לסייע בשיווקם והנגשתם לציבור הרחב, במטרה להגדיל מחד, את שיעורי הצפייה בהם ולהקל מאידך, את התמצאות הצופים בסביבה טלוויזיונית הדומה באופייה. אנו מבקשים כי ערוץ 20 יעבור לאפיק 14, כחלק בלתי נפרד ממקבץ הערוצים המסחריים".

 

כזכור, ערוץ 20 הוקם ב-2014 כחלק ממערך הערוצים הייעודיים, וקיבל את אפיק 20., שבעבר שימש את לשידור רציף בעונות 'האח הגדול' של קשת. בשנה האחרונה הפך במסגרת שינויי החקיקה, לערוץ ייעודי זעיר, הקים חברת חדשות עם מהדורה יומית, ועבר לפיקוחה של הרשות השנייה.

מאידך, נתוני הצפייה של הערוץ עדיין נמוכים יחסית, ונדירים המקרים בהם הוא מצליח לחצות את רף 2%. בערוץ 20 מאמינים כי אפיק 14 יגביר את החשיפה, ויותר צופים יגיעו לצפות בערוץ כחלק משיטוט ברצף הערוצים הארציים כאן 11, קשת 12 והערוץ הממוזג באפיק 13. 

 

בערוץ 20 אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אבו נאצר 09/01/2019 20:27
    הגב לתגובה זו
    אמינות ואהבת הארץ תמצא רק בערוץ 20, לא תמצא שם הלקאה עצמית.
  • 7.
    אביב 03/01/2019 00:45
    הגב לתגובה זו
    לא כולם יכולים לתחבר לערוץ 20 שהפך לתחתנת שידור של כהנא חיי אם פרשנים בדרג הכי נמוך שיש בגלל השתיכות שלהם בקבוצות ימניות גזעניות ואלימות שנמצאים בשולי החברה הישראלית אז לא יעזור להם להחליף אפיק עדיף להחליף פרשנים וצוות לאנשים קצת יותר מתונים
  • 6.
    הטיה ב "פיפל מיטר" 02/01/2019 13:37
    הגב לתגובה זו
    מדידת הרייטינג ע"י חברת "קנטאר מדיה היא שקרית ומוטה מיסודה בעבר,נמדדו רק 300 בתי אב ,וכיום לאחר מלחמות נמדדים כ700 בתי אב. רוב בתי האב הינם בגוש דן ורובן, הן משפחות אשכנזיות ,ממעמד סוציואיקונומי בינוני וגבוה=> כך שברור באילו ערוצים הן צופות מיעוט הן בתי אב בפריפריה,ירושלים ויו"ש כמו גם מעמד סוציולוגי נמוך בנוסף לא נמדדים אלפי בתי האב,שצופים בערוצים דרך האינטרנט, שבהם לערוץ 20 יש אחוזי רייטינג נכבדים
  • 5.
    לא לא לא תנו לחינוחית את 14 (ל"ת)
    גולן 01/01/2019 15:49
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    באמת מכוער איבגי (ל"ת)
    התאגיד 01/01/2019 15:44
    הגב לתגובה זו
  • נו, באמת... (ל"ת)
    שלמה 02/01/2019 01:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שחר 01/01/2019 14:22
    הגב לתגובה זו
    כל התוכניות של ערוץ 20 לא מצליחות, למרות שאמור להיות להם קל יותר כי הם לא נאלצו לשנות את האפיק שלהם. הם לא מבינים שאנשים לא רוצים לראות את בועז גולן שעה וחצי כל ערב, כי הם רוצים משהו שונה, חדשות הם כבר שמעו וראו כל היום, כל הזמן. חוץ מזה שחדשות בטלוויזיה זה כבר עסק מת. שייקחו משהו שהם טובים בו - בידור, דוקומנטריה, ספורט, וישקיעו בו. ולמרות שהם מתמקדים בחדשות הם לא משקיעים שם כמו שצריך (שבעה כתבים וחצי זה השקעה?)
  • 2.
    אני חושבת שערוץ 20 טוב לאולים. שיקחו את אפיק 00 (ל"ת)
    אולה חדשה בישראל 01/01/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שגיא 01/01/2019 12:48
    הגב לתגובה זו
    כמו שכל הערוצים המסחריים עשו
  • ומה עם החדשות? 01/01/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    אם חברת החדשות יכולה וחדשות 10 גם אז גם ערוץ 20 צריכה לשדר מירושלים. על אחת כמה וכמה ערוץ הימין והמורשת... משדרים מתל אביב.
  • צודק! הוא נראה כמו ערוץ משנות ה-80' (ל"ת)
    חיים 01/01/2019 16:04
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.