זאביק דרור מול דני לוי: יטפל ביח"צ של 'יאנגו' שתתחרה ב-Gett
ענקית הטכנולוגיה הרוסית יאנדקס שעושה את צעדיה הראשונים בישראל עם שירות מוניות שיתחרה ב-Gett תחת השם יאנגו שמה את תקציב היח"צ שלה בידיו של זאביק דרור - כך נודע לאייס. משרדו של דרור ינהל עבור החברה את פעילות ה-PR כמו גם את פעילות המשפיענים תחת ידיו של ארז וגה קדוש שמטפל בתחום הדיגיטל והתוכן במשרד.
החדירה לישראל שנשמרה מתחת לרדאר הפכה לרשמית בשבוע האחרון ומדאיגה יותר מכולם את חברת שירותי המוניות Gett, שבה מטפל משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת, שתפסה את נתח השוק המרכזי בישראל. לאחר שגברה על שלל שירותי מוניות מתחרים כגון 'קליק למונית' של סלקום, 'טקסי פיי' של ישראכרט, ריידר, רקסי, אובר ועוד, נראה שהתחרות מצד יאנגו של יאנדקס היא משחק אחר לחלוטין.
בראש ובראשונה מעצם העובדה שמדובר בחברת ענק בעלת כיסים עמוקים שמוחזקת על ידי יאנדקס שנחשבת לגוגל הרוסי, זירת המסחר האלקטרוני הגדולה ברוסיה, ספקית שירותי הסטרימינג ועוד, בבעלותו של המנכ"ל והמייסד ארקדי וולוז'. ערב השקתה הרשמית בישראל ותחילת פעילותה, החברה כבר חתומה על הסכם עם תחנת הקסטל בהיקף של כ-750 מוניות.
עד לאחרונה עבדה יאנדקס עם ספק שירותי יחסי ציבור שטיפל בה ברמת האזור, בפעילות במזה"ת. עם כניסתה הרשמית לישראל שכרה החברה את שירותיו של זאביק דרור, אך עם זאת לפני מספר שבועות נעזרה גם בשירותי המשרד ON VE DAN. לאייס נודע עוד, בשלב הבא צפויה החברה לעבוד עם משרדו של דרור גם על תחום הרכבים האוטונומיים של יאנדקס.
לאייס נודע עוד כי נכון לעכשיו כל פעילות הפרסום של החברה מבוסס על אדפטציה שלה לקמפיינים אותם הריצה בחו"ל. בימים האחרונים ניתן לראות מודעות חוצות שלה לצד סרטוני פרסומות קצרים שרצים ברשת. פעילות המדיה של החברה נעשית באמצעות חברת המדיה יוניברסל מקאן ונכון לעכשיו החברה אינה מחפשת לגייס משרד פרסום שינהל עבורה את הקריאייטיב בישראל לרבות המדיה.
- 5.דניאלה 12/12/2018 14:16הגב לתגובה זודני לוי או זאביק דרור? לפותרים נכונה מובטח כרטיס הגרלה לטיסה לירח:)
- ברור שדני (ל"ת)רחל 20/12/2018 15:03הגב לתגובה זו
- 4.עיתונאי 10/12/2018 18:45הגב לתגובה זומה שזאביק עשה שם זה לא פחות מפיגוע יחסי ציבור במותג. מסיבת עיתונאים מביכה ברמות קשות
- 3.הייתי עם גט אבל אעשה הפסקה כי הם נותנים 50 אחוז הנחה (ל"ת)לול 10/12/2018 14:46הגב לתגובה זו
- 2.זאביק אימפריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מספר 1!!!!!!!!! (ל"ת)אוהבת 10/12/2018 08:59הגב לתגובה זו
- 1.נהג מונית 10/12/2018 08:02הגב לתגובה זוהאם יהיה טוב לנוסעים או לנהגים ?
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
