מנכ"לית פייסבוק על משפיענים באינסטגרם: "הרגולציה תגיע אלינו בסוף"
פייסבוק ישראל קיימה אתמול (יום ד') את אירוע האינסטגרם הראשון שלה בישראל, ועשתה זאת כמו שחברה בסדר הגודל שלה ובמעמדה יכולה להרשות לעצמה: גדול, מושקע, נוצץ וחינמי, עם הרצאות העשרה, אורחים מחו"ל וסדנת סטורי'ז קצרה ופרקטית למאות האורחים.
עצם קיום האירוע שהוקדש כולו לאינסטגרם, בדגש על הסטורי'ז, מעיד על חשיבותה של האפליקציה שצומחת בקצב מסחרר בשנה-שנתיים האחרונות. האירוע שאליו הוזמנו פרסומאים, מפרסמים, אנשי תקשורת, בלוגרים ועוד נועד להציג בפני הבאים את החידושים בפיצ'ר הסטורי'ז של אינסטגרם (בין השאר באמצעות קייס סטאדיס) שמתעדכנת בתדירות גבוהה ובכך לרמוז למפרסמים-פרסומאים שזו השעה לסגור את הפער בין פעילות הפרסום שלהם בדיגיטל לכלים שמציעה אינסטגרם.
לדברי עידו דותן, מנהל השוק הישראלי בפייסבוק ישראל: "מבחינת חדירת אינסטגרם לפעילות המפרסמים בישראל, אנחנו באמצע הדרך. זה אומר שרוב המפרסמים כבר התנסו בפלטפורמה ובכל זאת עדיין יש פער גדול בין הזמן שאנשים משתמשים בפלטפורמה והחשיבות שלה בחייהם לבין מה שמפרסמים עושים". על סטורי'ז אומר דותן כי היא "ללא ספק אחד המוצרים הצומחים ביותר בהיסטוריה של פייסבוק".
- המשבר שסגר את הבורסה בת"א ליותר משבועיים והאפליקציה שהושקה ועשתה מהפכה
- מטא: רוצים פרטיות? תשלמו על פייסבוק ואינסטגרם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
