HOT מוכנה למונדיאל: מעלה פרסומת חדשה בכיכובו של רונאלדו
שחקן העל וכוכבה של ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מככב בפרסומת חדשה של חברת HOT לקראת המונדיאל, תחת הכותרת "מונדיאל או מונ-דיליי". הפרסומת, בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים, תעלה הערב (יום ב') לטלוויזיה וצולמה במדריד לפני מספר שבועות על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן.
כמיטב המסורת ב-HOT, הפרסומת משלבת בתוכה את כוכבי הסדרה הלוהטת של אותה תקופה, וכיום אלו כוכבי הסדרה השבאבניקים (בעבר הייתה זו 'אנחנו על המפה' עם כוכבי שלישיית מה קשור). ההצעה השיווקית של HOT שאותה מקדמת הפרסומת היא התשתית הנפרדת לטלוויזיה ואינטרנט שאמורה "להבטיח שהצופים לא יראו את השידורים בדיליי" לדברי סמנכ"ל השיווק של החברה נדב חנין. כמו כן השידורים יועברו בטכנולוגיית 4K שהפכה לסטנדרט החדש.
הפרסומת עם רונאלדו היא הרביעית שצולמה עבור HOT בכיכובו של השחקן, מאז שחברת התקשורת הבינלאומית אלטיס שמחזיקה ב-HOT שכרה את שירותיו של הכוכב הפורטוגלי הידוע בכינוי CR7, למותגיה מסביב לעולם.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקרה או שלא, ההתמקדות של HOT ב"דיליי" מגיעה אף היא בדיליי - לאחר שזו הוצגה כבר בפרסומת האחרונה של yes באמצעות משרד מקאן תל אביב, בשפת "הצרפתים", שם היא מופיעה תחת השורה בטקסט "הגולים של דמבליי מגיעים בדיליי". כאמור, HOT צילמה את הפרסומת שעולה היום כבר לפני מספר חודשים וזו של yes עלתה לאוויר לפני כ-3 שבועות.
במשרד הפרסום מספרים שרונאלדו הגיע לצילומי הפרסומת "מבסוט אש" לאחר הניצחון של קבוצתו ריאל מדריד על פאריס סן ז'רמן במסגרת טורניר ליגת האלופות. למשרד הוקצתה חצי שעה בלבד עם הכוכב (שמצלם סדרת פרסומות לכל העולם בפס ייצור) כשאת ההשלמות צילם הצוות עם כוכבי השבאבניקים מאוחר יותר.
- 6.רונאלדו מיי לייף 14/07/2019 12:19הגב לתגובה זוכיף להם שהם זכו לראות אותו
- 5.רונאלדו מיי לייף 14/07/2019 12:15הגב לתגובה זואו מיי גדדדד ואוו ענק. אבל היה לו פרצוף כזה שבא לו כבר לעוף משם
- 4.לפני רגע הייתה פרסומת שלyes שנתנה התייחסות לדיליי.. (ל"ת)משה 24/05/2018 14:40הגב לתגובה זו
- 3.תכלס, שיחוק! (ל"ת)לקוח יס 21/05/2018 19:38הגב לתגובה זו
- 2.סגל 21/05/2018 14:10הגב לתגובה זויש X ערכים מבדלים בין טלוויזיה בכבלים/לווין לסטרימינג. הגיוני שגם יס וגם הוט ידגישו אותם. לא צריך לצעוק סתם "זאב זאב"
- 1.רולנדו 21/05/2018 13:30הגב לתגובה זולא משנה מה יעשו זה פשוט לא ייצא טוב. מדהים.
- כנראה שהשלט של זיו ברמת החיל לא הביא לידים טובים (ל"ת)נו שוין 22/05/2018 11:09הגב לתגובה זו
- פסיכיאטר טוב 21/05/2018 19:32הגב לתגובה זושווה לבדוק את זה

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.