
הצ'לנג' של WIX: גיוס קריאייטיב ללא צורך בקורות חיים
ענקית האונליין הישראלית-בינלאומית WIX מגייסת אנשים למחלקת הקריאייטיב שלה ועושה זאת בדרך משלה. בשונה מחברות ההייטק הגדולות המגייסות הון אנושי מקצועי על בסיס קורות חיים מדויקים ומפורטים לעילא ולעילא, ב-WIX מוכנים לפתוח את הדלת לכל דורש בתנאי שהוא מצליח להציג חשיבה קריאייטיבית מרעננת ויצירתית.
הליך הגיוס של החברה מזמין את כל מי שרואה עצמו כמועמד, להתמודד עם אתגר קריאייטיבי שמשמש כהליך סינון ראשוני. באתר הגיוס של WIX החברה מגדירה זאת כ"First challenge". המשימה היא לבחור מותג אונליין קיים ולכתוב עבורו את "קמפיין החלומות". החברה מבקשת מהמועמדים לפרט במספר משפטים, בקצרה, מהו הרעיון ולהגיש זאת בצירוף אימייל ומספר טלפון.
המועמדים שעוברים בהצלחה את שלב ה"משימה" מזומנים ליום מיונים בחברה שכולל בין השאר סדנאות עבודה בצוות. אלו שייבחרו להמשיך לאחר יום המיונים יוזמנו לראיון אישי שמהווה למעשה ה"מכשול" האחרון לפני קבלה לעבודה.
ליבת העבודה של WIX היא בישראל, בנוסף למרכזי פיתוח בחו"ל. מדי שנה מעלה החברה קמפיינים מושקעים שכוללים סלבס מפורסמים כגון שאקיל אוניל, גל גדות, היידי קלום, ג'ייסון סטאת'ם ועוד. העובדים בישראל זוכים להזדמנות לעבוד בסדרי גודל שאינם מוכרים בשוק המקומי, הן בגזרת הסלבס והן בגזרת ההפקה ולא פחות חשוב מכך, נחשפים לסביבת עבודה חדשנית שמלווה באתגרים חובקי עולם. כל העבודה על הקמפיינים מתחילה בישראל ולאחר מכן מצולמת בחו"ל.
- Wix Stock Surges as Executives Cash In Tens of Millions
- ניתוח: מניית WIX עולה - אבל התחזית אמורה להוריד אותה
- 3.דן 17/10/2017 20:25הגב לתגובה זושצריכים להתפתל ולעבוד שעות עבור החברה שמחפשת לשאוב רעיונות ולהתייחס למועמדים כעובדים בחינם
- 2.שיטה מצויינת. גם מהנדס מחשבים יכול פוטנציאלית להיות סופר יצירתי ובמקצוע הלא נכון (ל"ת)איריס 17/10/2017 16:51הגב לתגובה זו
- איזה מהנדס מחשבים יבזבז את הזמן ב-wix (ל"ת)מפעיל מחשב קטן 17/10/2017 19:06הגב לתגובה זו
- 1.רובי 17/10/2017 12:17הגב לתגובה זוואחכ עושים שימוש ברעיונות שלהם לא אוהב את זה