טרל אוונס. קמפיין הסופרבול של Wix
צילום: יח"צ

הצ'לנג' של WIX: גיוס קריאייטיב ללא צורך בקורות חיים

חברת הענק מגייסת אנשי קריאייטיב אך לא דורשת קורות חיים, אלא מזמינה את המועמדים להתמודד עם משימת קריאייטיב שמהווה הליך סינון ראשוני
משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה WIX

ענקית האונליין הישראלית-בינלאומית WIX מגייסת אנשים למחלקת הקריאייטיב שלה ועושה זאת בדרך משלה. בשונה מחברות ההייטק הגדולות המגייסות הון אנושי מקצועי על בסיס קורות חיים מדויקים ומפורטים לעילא ולעילא, ב-WIX מוכנים לפתוח את הדלת לכל דורש בתנאי שהוא מצליח להציג חשיבה קריאייטיבית מרעננת ויצירתית.

הליך הגיוס של החברה מזמין את כל מי שרואה עצמו כמועמד, להתמודד עם אתגר קריאייטיבי שמשמש כהליך סינון ראשוני. באתר הגיוס של WIX החברה מגדירה זאת כ"First challenge". המשימה היא לבחור מותג אונליין קיים ולכתוב עבורו את "קמפיין החלומות". החברה מבקשת מהמועמדים לפרט במספר משפטים, בקצרה, מהו הרעיון ולהגיש זאת בצירוף אימייל ומספר טלפון. 

המועמדים שעוברים בהצלחה את שלב ה"משימה" מזומנים ליום מיונים בחברה שכולל בין השאר סדנאות עבודה בצוות. אלו שייבחרו להמשיך לאחר יום המיונים יוזמנו לראיון אישי שמהווה למעשה ה"מכשול" האחרון לפני קבלה לעבודה.

ליבת העבודה של WIX היא בישראל, בנוסף למרכזי פיתוח בחו"ל. מדי שנה מעלה החברה קמפיינים מושקעים שכוללים סלבס מפורסמים כגון שאקיל אוניל, גל גדות, היידי קלום, ג'ייסון סטאת'ם ועוד. העובדים בישראל זוכים להזדמנות לעבוד בסדרי גודל שאינם מוכרים בשוק המקומי, הן בגזרת הסלבס והן בגזרת ההפקה ולא פחות חשוב מכך, נחשפים לסביבת עבודה חדשנית שמלווה באתגרים חובקי עולם. כל העבודה על הקמפיינים מתחילה בישראל ולאחר מכן מצולמת בחו"ל. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דן 17/10/2017 20:25
    הגב לתגובה זו
    שצריכים להתפתל ולעבוד שעות עבור החברה שמחפשת לשאוב רעיונות ולהתייחס למועמדים כעובדים בחינם
  • 2.
    שיטה מצויינת. גם מהנדס מחשבים יכול פוטנציאלית להיות סופר יצירתי ובמקצוע הלא נכון (ל"ת)
    איריס 17/10/2017 16:51
    הגב לתגובה זו
  • איזה מהנדס מחשבים יבזבז את הזמן ב-wix (ל"ת)
    מפעיל מחשב קטן 17/10/2017 19:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רובי 17/10/2017 12:17
    הגב לתגובה זו
    ואחכ עושים שימוש ברעיונות שלהם לא אוהב את זה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.