שרון שפירא
צילום: יח"צ

עוזב את 99fm: שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של BBB

שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB הכוללת את כל פעילות BBB, בורגרים ומוזס, אחרי 6 שנים בתחנה - שכללו פעילות דיגיטלית משמעותית

אלכסנדר כץ | (7)

שרון שפירא עוזב את רדיו eco99fm לאחר 7 שנים. התפקיד החדש של שפירא - סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB המונה את פעילות הרשתות BBB, בורגרים ומוזס.  

במסגרת תפקידו יהיה אמון שפירא (42) על ניהול וריכוז הפעילות השיווקית של מותגי הקבוצה, לרבות יצירת הקו השיווקי והפרסומי, פעילות הדיגיטלית, ניהול מועדוני הלקוחות, שיתופי הפעולה המערכתיים ויחסי הציבור של הקבוצה.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מה קשור? 16/08/2017 06:59
    הגב לתגובה זו
    המבורגר???? תחזור הביתה ... בהצלחה !
  • 5.
    דוידה 03/08/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    שרון כישרון נדיר בתחום, וכנראה גם בתחומים אחרים. מבריק, אמיץ, אלוף קריאייטיב ותוכן, מביא תוצאות ופשוט בנאדם מדהים עם יחסי אנוש מעולים ומעריצים בכל נמל. בהצלחה, נסיך. אוהבים אותך הרבה.
  • 4.
    ערן מטורונטו 02/08/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    בחירה מדהימה של BBB. שרון איש מקצוע אדיר, מנוסה ,חכם ,שאפתן ומפוקס על תוצאות. מעבר להכל , הוא מענטש אמיתי. המון הצלחה לו ולאלו שעשו את בחירת חייהם כאשר מינו אותו.
  • 3.
    לניסטר 02/08/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    המיזוגים היו גדולים עליה?
  • אחת שעבדה איתה 02/08/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    והיחסים עם רון ואהובה לא היו משהו
  • 2.
    תותח שאין דברים כאלה! זכו בך! (ל"ת)
    שישייה 02/08/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שדרית לשעבר 02/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    נתון להחלטות של בוסית שהיא לא אשת רדיו מקצועית...חבל...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.