שרון שפירא
צילום: יח"צ

עוזב את 99fm: שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של BBB

שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB הכוללת את כל פעילות BBB, בורגרים ומוזס, אחרי 6 שנים בתחנה - שכללו פעילות דיגיטלית משמעותית

אלכסנדר כץ | (7)

שרון שפירא עוזב את רדיו eco99fm לאחר 7 שנים. התפקיד החדש של שפירא - סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB המונה את פעילות הרשתות BBB, בורגרים ומוזס.  

במסגרת תפקידו יהיה אמון שפירא (42) על ניהול וריכוז הפעילות השיווקית של מותגי הקבוצה, לרבות יצירת הקו השיווקי והפרסומי, פעילות הדיגיטלית, ניהול מועדוני הלקוחות, שיתופי הפעולה המערכתיים ויחסי הציבור של הקבוצה.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מה קשור? 16/08/2017 06:59
    הגב לתגובה זו
    המבורגר???? תחזור הביתה ... בהצלחה !
  • 5.
    דוידה 03/08/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    שרון כישרון נדיר בתחום, וכנראה גם בתחומים אחרים. מבריק, אמיץ, אלוף קריאייטיב ותוכן, מביא תוצאות ופשוט בנאדם מדהים עם יחסי אנוש מעולים ומעריצים בכל נמל. בהצלחה, נסיך. אוהבים אותך הרבה.
  • 4.
    ערן מטורונטו 02/08/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    בחירה מדהימה של BBB. שרון איש מקצוע אדיר, מנוסה ,חכם ,שאפתן ומפוקס על תוצאות. מעבר להכל , הוא מענטש אמיתי. המון הצלחה לו ולאלו שעשו את בחירת חייהם כאשר מינו אותו.
  • 3.
    לניסטר 02/08/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    המיזוגים היו גדולים עליה?
  • אחת שעבדה איתה 02/08/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    והיחסים עם רון ואהובה לא היו משהו
  • 2.
    תותח שאין דברים כאלה! זכו בך! (ל"ת)
    שישייה 02/08/2017 09:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שדרית לשעבר 02/08/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    נתון להחלטות של בוסית שהיא לא אשת רדיו מקצועית...חבל...
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.