עוזב את 99fm: שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של BBB
שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB הכוללת את כל פעילות BBB, בורגרים ומוזס, אחרי 6 שנים בתחנה - שכללו פעילות דיגיטלית משמעותית
שרון שפירא עוזב את רדיו eco99fm לאחר 7 שנים. התפקיד החדש של שפירא - סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB המונה את פעילות הרשתות BBB, בורגרים ומוזס.
במסגרת תפקידו יהיה אמון שפירא (42) על ניהול וריכוז הפעילות השיווקית של מותגי הקבוצה, לרבות יצירת הקו השיווקי והפרסומי, פעילות הדיגיטלית, ניהול מועדוני הלקוחות, שיתופי הפעולה המערכתיים ויחסי הציבור של הקבוצה.
- 6.מה קשור? 16/08/2017 06:59הגב לתגובה זוהמבורגר???? תחזור הביתה ... בהצלחה !
- 5.דוידה 03/08/2017 11:05הגב לתגובה זושרון כישרון נדיר בתחום, וכנראה גם בתחומים אחרים. מבריק, אמיץ, אלוף קריאייטיב ותוכן, מביא תוצאות ופשוט בנאדם מדהים עם יחסי אנוש מעולים ומעריצים בכל נמל. בהצלחה, נסיך. אוהבים אותך הרבה.
- 4.ערן מטורונטו 02/08/2017 14:19הגב לתגובה זובחירה מדהימה של BBB. שרון איש מקצוע אדיר, מנוסה ,חכם ,שאפתן ומפוקס על תוצאות. מעבר להכל , הוא מענטש אמיתי. המון הצלחה לו ולאלו שעשו את בחירת חייהם כאשר מינו אותו.
- 3.לניסטר 02/08/2017 09:59הגב לתגובה זוהמיזוגים היו גדולים עליה?
- אחת שעבדה איתה 02/08/2017 12:29הגב לתגובה זווהיחסים עם רון ואהובה לא היו משהו
- 2.תותח שאין דברים כאלה! זכו בך! (ל"ת)שישייה 02/08/2017 09:45הגב לתגובה זו
- 1.שדרית לשעבר 02/08/2017 09:41הגב לתגובה זונתון להחלטות של בוסית שהיא לא אשת רדיו מקצועית...חבל...

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.