עוזב את 99fm: שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של BBB
שרון שפירא יהיה סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB הכוללת את כל פעילות BBB, בורגרים ומוזס, אחרי 6 שנים בתחנה - שכללו פעילות דיגיטלית משמעותית
שרון שפירא עוזב את רדיו eco99fm לאחר 7 שנים. התפקיד החדש של שפירא - סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB המונה את פעילות הרשתות BBB, בורגרים ומוזס.
במסגרת תפקידו יהיה אמון שפירא (42) על ניהול וריכוז הפעילות השיווקית של מותגי הקבוצה, לרבות יצירת הקו השיווקי והפרסומי, פעילות הדיגיטלית, ניהול מועדוני הלקוחות, שיתופי הפעולה המערכתיים ויחסי הציבור של הקבוצה.
- 6.מה קשור? 16/08/2017 06:59הגב לתגובה זוהמבורגר???? תחזור הביתה ... בהצלחה !
- 5.דוידה 03/08/2017 11:05הגב לתגובה זושרון כישרון נדיר בתחום, וכנראה גם בתחומים אחרים. מבריק, אמיץ, אלוף קריאייטיב ותוכן, מביא תוצאות ופשוט בנאדם מדהים עם יחסי אנוש מעולים ומעריצים בכל נמל. בהצלחה, נסיך. אוהבים אותך הרבה.
- 4.ערן מטורונטו 02/08/2017 14:19הגב לתגובה זובחירה מדהימה של BBB. שרון איש מקצוע אדיר, מנוסה ,חכם ,שאפתן ומפוקס על תוצאות. מעבר להכל , הוא מענטש אמיתי. המון הצלחה לו ולאלו שעשו את בחירת חייהם כאשר מינו אותו.
- 3.לניסטר 02/08/2017 09:59הגב לתגובה זוהמיזוגים היו גדולים עליה?
- אחת שעבדה איתה 02/08/2017 12:29הגב לתגובה זווהיחסים עם רון ואהובה לא היו משהו
- 2.תותח שאין דברים כאלה! זכו בך! (ל"ת)שישייה 02/08/2017 09:45הגב לתגובה זו
- 1.שדרית לשעבר 02/08/2017 09:41הגב לתגובה זונתון להחלטות של בוסית שהיא לא אשת רדיו מקצועית...חבל...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
