איתם לחובר עוזב את ערוץ 1 - ומוותר על חוזה בתאגיד
כתב החינוך של ערוץ 1 וקול ישראל, איתם לחובר, עוזב את רשות השידור, ומוותר על החוזה שיש לו עם תאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן. לפני כשבועיים קיבלו עובדי חטיבת החדשות בטלוויזיה הודעה כי לחובר עוזב את הרדיו לטובת "אתגרים חדשים". בשיחה בזמנו שקיים אייס עמו, אמר לחובר כי הוא מתכוון לקחת חופשה עד לתחילת העבודה בתאגיד השידור הציבורי, בסוף אפריל.
ואולם לפני דקות אחדות פרסם כי "הודעתי לתאגיד השידור הציבורי 'כאן' שאני מוותר על החוזה שעליו חתמתי. מאחל להם הרבה הצלחה והצלחתו חשובה". בהודעה בפייסבוק כתב כי בשלב זה הוא מתכוון לעזור בהתנדבות לגילה קליין בבחירות למזכ"לות הסתדרות המורים, תחום אותו הוא סיקר ככתב חינוך.
ללחובר (35) הייתה זו קדנציה שנייה ברשות השידור. הוא הצטרף לרשות ב-2005, וכעבור שנתיים הפך לכתב החינוך של רשת ב' למשך 6 שנים. ב-2013 עזב לטובת 'תכנית חיסכון' בחדשות 2, אבל כעבור כשנתיים חזר לרשות השידור, למשרת כתב החינוך בערוץ 1. ב-2009 זכה בפרס מנכ"ל רשות השידור על הצטיינות בעבודה. לפני כשנה נפצע קלות בעת הדגמה של אפוד מגן, אותו לבש לטובת אייטם שהכין ל'מבט'.
גורמים סיפרו לאחרונה לאייס כי לחובר חש מיצוי מהתפקיד, ולדברי אותם גורמים - "נמאס לו עם המצב בו מעט עובדים צריכים לעשות יותר ויותר עבודה", וזאת בשל עזיבת עובדים, על רקע סגירתה הקרובה של הרשות. לאייס מכחיש לחובר כי אמר שנמאס לו מהמצב ברשות השידור.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
