סימפוניה מקורית: רוטבליט, גיספן ומוסרי כתבו שירה לכריך
קמפיין חדש ומעניין של מותג הגבינה סימפוניה מבית שטראוס עלה אמש לאוויר, בכיכובן של דמויות שאין זה שכיח שהן מופיעות בפרסומות - 3 כותבים/משוררים ישראליים מוכרים מאוד: יעקב רוטבליט, יוסי גיספן ומרסל מוסרי.
במשרד הפרסום אדלר חומסקי המטפל בתקציב המותג שילבו באופן קריאייטיבי בין שם המותג "סימפוניה" הלקוח מעולם התוכן המוסיקלי לעיסוקם המרכזי של המשוררים - כתיבת שירה/שירים. גיספן, רוטבליט ומוסרי התבקשו לכתוב שיר המלווה את הרגע שבו הם מכינים את הסנדוויץ, כמובן עם גבינת סימפוניה.
מעבר לרעיון הנחמד והמקורי, שטראוס ואדלר חומסקי מצליחים לייצר חיבור מוצלחת עם הקהל, שכן גיספן מוסרי ורוטבליט מייצגים 3 זרמים שמרחיבים את הפנייה לקהלים שונים. גיספן הוא הקול "הכל ישראלי": ישראלי, ים תיכוני, מזרחי ששיריו מנוגנים כמעט בכל בית בישראל, מוסרי היא קולו של הדור החדש שחי ברשתות החברתיות ורוטבליט פונה לקהל בוגר יותר.
יעקב רוטבליט
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יוסי גיספן
מרסל מוסרי
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות – אלעד הרמל
מנהל קריאייטיב – אבירם לוי
קופירייטר – מיכאל קוטקס
ארטדיירקטור – איילת "גורג'ס" אראל
מנהלת לקוחות – נועה לוטן - יעקבי
תקציבאי – לירן קפלן
מנהלת פלנינג – אירית שפייזמן
מפיקות – נעמה בלז וליאור שוויקי
חברת הפקה – יש הפקות
במאי – טמיר אבידור
בית פוסט – גרוויטי
- 1.פרסום לפרסומאים (ל"ת)חח 29/12/2016 11:35הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
