ממשיכים להילחם בנוני: 'ישראל היום' נכנס לתחום המקומונים
האם נתניהו עומד לקבל תמיכה גם ברמה המקומית? לאייס נודע כי ישראל היום צפוי להשיק רשת מקומונים כבר בחודשים הקרובים, כאשר לדברי גורמים, הראשון ברשת יהיה בירושלים.
השמועות על הקמת רשת מקומונים של ישראל היום כבר קיימות מזה תקופה. לצד זאת לפני כ-4 שנים הקימה קבוצת ישראל היום את רק היום, אתר קופונים מקומיים שאמור היה להתחרות בתחום המסחרי של המקומונים השונים ברחבי המדינה, אולם מבחינת תוכן ירושלים אמורה להיות הסנונית הראשונה.
ישראל היום נכנס לשוק מקומונים מעניין בבירה, שרובו ככולו מורכב מחינמונים. העיתון הגדול בעיר הוא ידיעות ירושלים של רשת ידיעות תקשורת. המקומון מחולק למנויי ידיעות אחרונות ונמכר בדוכנים ובחנויות. המקומון השני הוא כל העיר של רשת שוקן, שמחולק ברובו בחינם בצמתים. השלישי הוא מעריב ירושלים (בעבר נקרא זמן ירושלים), שמחלוק חינם למנויי מעריב ועל ידי דיילים בצמתים.
גם המקומון של ישראל היום - שיופץ ככל הנראה כבר מינואר הקרוב - יהיה חינמון, ולדברי גורמים בתקשורת המקומית, לצד זאת שאין למהלך כזה ייתכנות כלכלית, הרי שישנה מטרת-על: לפגוע במקומוני ידיעות אחרונות. 9 שנים לאחר השקתו של ישראל היום, ידיעות אחרונות מלקק את הפצעים עם הירידה החדה בחשיפה ובמכירת מודעות פרסום ומנויים. בישראל היום רואים גם בתחום המקומונים גזרה שאפשר להילחם עליה, ובאמצעות הכיסים הבלתי נגמרים של הבעלים שלדון אדלסון, גם לנצח בה.
- עמית סגל עובר לכתוב טור קבוע ב-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"
- ציפי לבני קיבלה סיקור אוהד מידיעות אחרונות בשל תמיכתה בסגירת ישראל היום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי הערכות את העיתון ינהל נתן נוי, שהיה בעברו מנהל כל העיר. בשיחה עם אייס הוא לא אישר או הכחיש את הדברים.
בישראל היום סירבו להגיב לדברים.
- 7.נושמת ובועטת. (ל"ת)העיתונות פורחת 20/11/2016 09:10הגב לתגובה זו
- 6.רותי 18/11/2016 09:54הגב לתגובה זוטוב שיש עיתון שאפשר לקרוא בו ולהנות מעצם הכתיבה היפה.
- 5.tbh 17/11/2016 20:55הגב לתגובה זושלדון אדלסון דואג שביבי ישאר על הכיסא
- 4.אני בעד (ל"ת)mor 17/11/2016 09:58הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד לישראל היום (ל"ת)שוש 16/11/2016 20:13הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד ישר כח (ל"ת)טלי 16/11/2016 19:30הגב לתגובה זו
- 1.הכל צהוב 16/11/2016 13:57הגב לתגובה זוסקטוריאלים, מפלגתיים, אישיים, אנטי אישיים, שמאל ימין ............

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.