ישראל היום
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ממשיכים להילחם בנוני: 'ישראל היום' נכנס לתחום המקומונים

אחרי שכבש מזמן את הגזרה הארצית עם חלוקה של מאות אלפי גיליונות, בישראל היום נכנסים לתחום המקומונים - מהלך שעשוי לפגוע קשות ברשת המובילה כיום ידיעות תקשורת
אלכסנדר כץ | (7)

האם נתניהו עומד לקבל תמיכה גם ברמה המקומית? לאייס נודע כי ישראל היום צפוי להשיק רשת מקומונים כבר בחודשים הקרובים, כאשר לדברי גורמים, הראשון ברשת יהיה בירושלים.

השמועות על הקמת רשת מקומונים של ישראל היום כבר קיימות מזה תקופה. לצד זאת לפני כ-4 שנים הקימה קבוצת ישראל היום את רק היום, אתר קופונים מקומיים שאמור היה להתחרות בתחום המסחרי של המקומונים השונים ברחבי המדינה, אולם מבחינת תוכן ירושלים אמורה להיות הסנונית הראשונה.

 

ישראל היום נכנס לשוק מקומונים מעניין בבירה, שרובו ככולו מורכב מחינמונים. העיתון הגדול בעיר הוא ידיעות ירושלים של רשת ידיעות תקשורת. המקומון מחולק למנויי ידיעות אחרונות ונמכר בדוכנים ובחנויות. המקומון השני הוא כל העיר של רשת שוקן, שמחולק ברובו בחינם בצמתים. השלישי הוא מעריב ירושלים (בעבר נקרא זמן ירושלים), שמחלוק חינם למנויי מעריב ועל ידי דיילים בצמתים.

 

גם המקומון של ישראל היום - שיופץ ככל הנראה כבר מינואר הקרוב - יהיה חינמון, ולדברי גורמים בתקשורת המקומית, לצד זאת שאין למהלך כזה ייתכנות כלכלית, הרי שישנה מטרת-על: לפגוע במקומוני ידיעות אחרונות. 9 שנים לאחר השקתו של ישראל היום, ידיעות אחרונות מלקק את הפצעים עם הירידה החדה בחשיפה ובמכירת מודעות פרסום ומנויים. בישראל היום רואים גם בתחום המקומונים גזרה שאפשר להילחם עליה, ובאמצעות הכיסים הבלתי נגמרים של הבעלים שלדון אדלסון, גם לנצח בה.

 

על פי הערכות את העיתון ינהל נתן נוי, שהיה בעברו מנהל כל העיר. בשיחה עם אייס הוא לא אישר או הכחיש את הדברים.

 

בישראל היום סירבו להגיב לדברים. 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    נושמת ובועטת. (ל"ת)
    העיתונות פורחת 20/11/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רותי 18/11/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    טוב שיש עיתון שאפשר לקרוא בו ולהנות מעצם הכתיבה היפה.
  • 5.
    tbh 17/11/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    שלדון אדלסון דואג שביבי ישאר על הכיסא
  • 4.
    אני בעד (ל"ת)
    mor 17/11/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד לישראל היום (ל"ת)
    שוש 16/11/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד ישר כח (ל"ת)
    טלי 16/11/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הכל צהוב 16/11/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    סקטוריאלים, מפלגתיים, אישיים, אנטי אישיים, שמאל ימין ............
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״