כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

קסם הנירוסטה

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה בית משרדים

לרהט את הבית עם ריהוט נירוסטה היא בחירה שמשקפת סטייל מודרני וסטנדרטים גבוהים. מתכת הוא חומר גלם שכיח בעולם הריהוט, אם כי במרבית המקרים, תפקידו מסתכם בהענקת חוזק מבני באמצעות שלד מתכת או למטרות עיטור בלבד. ריהוט נירוסטה הוא עולם אחר לגמרי, עולם של רהיטים עשויים נירוסטה בעיצוב מודרני על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם הריהוט, וזה הוא בדיוק תחום ההתמחות של חברת קסם הנירוסטה.

חברה וותיקה ומקצועית

קסם הנירוסטה היא חברה וותיקה בעלת יותר מ 45 שנות ניסיון בעולם הריהוט, ו 15 שנות התמחות בתחום רהיטי הנירוסטה. לאורך השנים בנתה החברה מבחר גדול של פריטי ריהוט יוצאי דופן לרבות שולחנות לסלון, כסאות, שידות, מערכות ישיבה, מעקות ועוד. החברה ממוקמת באזור התעשייה בראשון לציון, שם גם ניתן להתרשם מכל מבחר הפריטים המוצעים על ידי החברה.

מגוון דגמי מדף וייצור בהתאמה אישית

בהזמנה מקסם הנירוסטה, באפשרותכם להזמין מגוון דגמי ריהוט ישירות מן המדף, דגמים שעוצבו ותוכננו על ידי צוות אנשי המקצוע בחברה, או להזמין כל פריט ריהוט שתרצו בהתאמה אישית. במסגרת תהליכי ההתאמה האישית, מספקת החברה תמיכה מקצועית לכל אורך הדרך, ומצמידה ללקוח איש מקצוע מתחום העיצוב על מנת להבטיח שכל בחירות העיצוב עולות בקנה אחד עם העקרונות העיצוביים וההנדסיים של עולם ריהוט הנירוסטה.

ריהוט היי-אנד למגזר הפרטי ומגזרים נוספים

חברת קסם הנירוסטה היא אחת החברות היחידות בישראל, שלקחה את מתכת הנירוסטה אל עולם ריהוט ההיי-אנד עבור המגזר הפרטי, ובהתאם לכך מקפידה על רמה גבוהה מאוד של גימור, ליטוש, הברקה ותכנון. בנוסף לכך, עובדת חברה עם חברות ולקוחות מכל מגזרי המשק, ובכלל זה מספקת גם ריהוט נירוסטה קלאסי וייחודי למפעלי תעשייה ובתי עסק, במיוחד בענפי המזון והתרופות.

ייעוץ וליווי מקצועי לכל לקוח

בהזמנת ריהוט נירוסטה בקסם הנירוסטה, תוכלו לבחור את סוג הנירוסטה המועדף עליכם, בעיקר כתלות במסגרת התקציב העומדת לרשותכם. סוגים שונים של נירוסטה מציגים רמת עמידות שונה לאורך זמן, ובכל מקרה רמת עמידות הגבוהה יותר באופן משמעותי מכל מתכת אחרת. על אף שבחירת סוג הנירוסטה נתונה ללקוח באופן מלא, צוות אנשי המקצוע של החברה מעניק לכל לקוח את ההכוונה הנדרשת, לרבות פירוט היתרונות והחסרונות של כל סוג, וסיוע בהגעה להחלטה הנכונה ביותר עבור הלקוח.

תהליכי תכנון מובנים ומקצועיים

כל תהליכי הייצור של ריהוט נירוסטה בחברה, עוברים תהליך מסודר ומובנה של תכנון, עיצוב וייצור על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, לרבות מחשבה מעמיקה על נושא נוחות, השתלבות במרחב, חיסכון בשטח, נראות ואסתטיקה, קווי עיצוב וכדומה. כמו כן, מקפידה החברה על חידוש מגוון הדגמים המוצעים על ידה, על פי מיטב הטרנדים החמים ביותר בעולם עיצוב הרהיטים בכלל ועיצוב הנירוסטה בפרט.

סטנדרטים גבוהים בכל שלבי העיצוב והייצור

החברה מקפידה על תהליך מקצועי של בחירת חומרי גלם, ומציעה מגוון רחב של אפשרויות לשילוב חומרי גלם, לרבות נירוסטה, עץ, זכוכית, פולימר מוקשח, אבן, שיש, אלומיניום ועוד. כמו כן, מציעה החברה שירות לקוחות יוצא דופן הכולל ליווי של הלקוח בכל התהליך המקצועי של בחירת הריהוט המתאים ביותר, מתן ייעוץ מקצועי בכל אבן דרך בתהליך ההזמנה וכמובן אחריות מלאה על כל הפריטים המסופקים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בקרת איכות לכל פריט

על מנת להבטיח את הסטנדרטים הגבוהים עליהם מקפידה החברה, כל פריט ופריט שיוצא מקו הייצור עובר תהליך יסודי של בקרת איכות, ועל פי הצורך מבוצעים בו תיקונים וליטושים אחרונים עד לקבלת התוצר הסופי ברמה הנדרשת. אם אתם מחפשים מקום להזמין בו ריהוט נירוסטה לבית, למשרד, למפעל או לעסק, קסם הנירוסטה http://kesemrl.co.il/ הוא המקום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״