כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

מומחה פינוי דירה

כתיבת המומחים | (1)

דירה שצריך לפנות לפני מכירה או השכרה, משרד שצריך לפנות לפני מעבר למיקום חלופי, עסק שנסגר, מחסן לוגיסטי מיושן, פסולת סביבתית, דירת אגרן כפייתי, כל חלל או מבנה שאתם רוצים לפנות, חברת מומחה פינוי דירה עומדת לרשותכם עם כל היכולות הנדרשות, היכולות המתקדמות ביותר בשוק הפינוי הישראלי, ומבצעת עבורכם את הפינוי בצורה מקצועית, זהירה ומהירה.

חברה וותיקה הפועלת מול כל מגזרי המשק

מומחה פינוי דירה היא חברה וותיקה, הפעילה בשוק הפינוי הישראלי מזה שנים ארוכות, במהלכן ביצעה מאות רבות של משימות פינוי עבור המגזר הפרטי, המגזר העסקי, המגזר המוסדי והמגזר התעשייתי. החברה אוחזת בשורה של יכולות מתקדמות המאפשרות לה להתמודד עם כל אתגרי הפינוי, ובכלל זה מתודולוגיות מתקדמות שפותחו על ידי החברה, כלי עבודה מקצועיים, אמצעי שינוע מתאימים וכמובן צוות עובדים מיומנים ומקצועיים.

עובדים מקצועיים וכלי עבודה מתקדמים

לרשות החברה, צוות עובדים המלווה אותה עוד מימיה הראשונים, ומבצע את עבודתו בצורה מקצועית ויסודית בכל משימה ומשימת פינוי אליה הוא נשלח. עובדי החברה מצויידים בכל אמצעי המיגון הנדרשים בהתאם לאופי המשימה, וכן בשלל כלי עבודה מקצועיים לביצוע פירוק וניסור של פריטים לפינוי, וכן אמצעי שינוע מגוונים לרבות שקים, ארגזים, מלגזות, משטחי הרמה, עגלות שינוע, חבלי הנמכה, משפכי פסולת בניין ואפילו מנוף המופעל מן הקרקע לצורך פינוי של מבנים מקומות גבוהות בבניינים משותפים.

חברה בעלת מוניטין ומדיניות שירות יוצאת דופן

חברת מומחה פינוי דירה היא חברה בעלת מוניטין רב, אותו בנתה לאורך השנים, וזאת באמצעות הקפדה על מדיניות שירות יוצאת דופן הכוללת כללים מאוד ברורים סביב הגעה בזמן וסיום בזמן, ביצוע הפינוי בצורה רגועה מבלי להפריע לשכנים ומבלי לגרום נזק למבנה, שמירה על ניקיון מסלול הפינוי ומתן מענה מלא לכל דרישות וצרכי הלקוח במהלך הפינוי.

עבודה על פי החוקים והתקנות

חברת מומחה פינוי דירה פועלת בהתאמה מלאה לאתיקה המקצועית ולחוקי ההגנה על איכות הסביבה, ובכלל זה מפנה את כל הפריטים ליעדים מורשים בלבד, לרבות משפחות נזקקות, ארגוני צדקה, מפעלי מיחזור ואתרים מורשים להטמנת פסולת. מעולם ולעולם לא תשליך החברה את הפריטים בפח הזבל השכונתי או על גבעה שוממה בכניסה לישוב.

שירותים משלימים לכל מטרה

כמו כן, מציעה החברה שורה של שירותים משלימים המיועדים לסייע ללקוח להשיג את מטרתו מעבר לעניין הפינוי עצמו. בכלל זה מבצעת החברה מיון של החפצים לפני הפינוי, עיטוף ואריזה של חפצים המיועדים לאחסון מחדש, סידור חפצים, ניקיון יסודי של הדירה לאחר הפינוי, חיטוי מקצועי באמצעות כלור לסילוק נגעים וזיהומים וכן תיקונים קלים ברחבי הדירה על מנת לרענן ולחדש את המראה שלה.

הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית

במסגרת הזמנת שירות של החברה, ועל מנת להעניק לכל לקוח את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר בהתאם להיקף העבודה במקום, שולחת מומחה פינוי דירה נציג מקצועי אל דירת הלקוח, וזה מבצע הערכה של היקף העבודה הצפוי במקום בהתאם לרמת המורכבות, היקף התכולה ומצבה, ומפיק הצעת מחיר הוגנת ותחרותית, בליווי אפשרויות להזמנת שירותים משלימים על פי העדפות הלקוח.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

כל השירותים עם הבטחה לשביעות רצון מלאה

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נווית 29/03/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    כתבה מצוינת ומועילה, רק שחסרה בה התייחסות לקשר שבין פינוי תכולת דירה לפריטי אספנות. לא הרבה אנשים יודעים אבל הניירת, הספרים והחפצים הישנים בדירות הסבים נחשבים לפריטי אספנות נחשקים. חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקראו מה בתכולת הדירה של סבא עשוי להיות בעל ערך.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.