
הכסף לא מהווה בעיה: Wix תפרסם בסופרבול שנה שנייה ברציפות
חברת Wix, הישראלית הבינלאומית שמציעה מערכת פלטפורמה להקמה וניהול עצמאי של אתרי אינטרנט חוזרת לפרסם בסופרבול - שנה שנייה ברציפות. הקמפיין ימשיך את #ItsThatEasy משנת 2015, אז שילמה החברה סך של 4.5 מיליון דולר (כמו שאר המפרסמים) עבור ספוט פרסום של 30 שניות באירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב.
בשונה מהקמפיין הקודם אז עבדה Wix בצמוד למשרד הפרסום Committee LA, השנה תעבוד החברה עם Animation DreamWorks - אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק, מדגסקר, הדרקון הראשון שלי, הקרודים ורבים נוספים.
"בשנה שעברה פרסמנו בסופרבול לראשונה והקמפיין שניהלנו אפשר לנו להגיע ללמעלה מ-300 מיליון אנשים ברחבי העולם, בנוסף ל-114.5 מיליון האנשים, שצפו בפרסומת במהלך המשחק. עם חשיפה כזו, ההחלטה לשוב לסופרבול הייתה מתבקשת, אבל רצינו לעשות זאת עם כיוון קריאטיבי ייחודי וחדשני". כך לדברי עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "החבירה ל-DreamWorks Animation מאפשרת לנו לעשות זאת וכן להעביר את המסר שלנו באופן אפקטיבי. כיום, כולם יודעים שנוכחות עסקית באינטרנט היא חובה, אבל מה שאנשים לא בהכרח מבינים הוא שבאמצעות הפלטפורמה הנכונה, תהליך היצירה יהיה פשוט ומהנה והתוצר יהיה מקצועי ומרהיב".