
בכירים – תכינו קורות חיים: תאגיד השידור החדש פרסם מכרזים לאיתור סמנכ"לים ולמיתוג
תאגיד השידור הישראלי מפרסם הבוקר (יום ה') בעיתונות היומית ובאתר האינטרנט שלו, מכרזים למיתוג התאגיד ולגיוס סמנכ"לים במגוון תחומים. זהו צעד נוסף בדרך להקמתו של התאגיד, שאמור להגיע במקומה של רשות השידור, ומעסיקה עד כה 3 עובדים, בהם המנכ"ל הזמני עצמו – אלדד קובלנץ. ועדות האיתור לתפקידים הבכירים כולל תפקידי מפתח בתחומי התוכן והניהול, בהם סמנכ"ל טלוויזיה, סמנכ"ל קול ישראל (רדיו), סמנכ"ל דיגיטל, סמנכ"ל חדשות (מערכת החדשות המאוחדת של הטלוויזיה, הרדיו והדיגיטל, א"כ) וסמנכ"ל משאבי אנוש. כל המשרות יהיו בכפיפות למנכ"ל התאגיד למשך שנתיים של הקמה ומיסוד התאגיד ואולם החוק מאפשר קבלה לעבודה בתאגיד גם לאחר תקופה זו. סמנכ"ל הטלוויזיה יקים וינהל 3 ערוצי שידור - ערוץ הכללי שיבוא במקומו של ערוץ 1, ערוץ ילדים ונוער וערוץ בשפה הערבית. בין היתר הוא יצטרך להביא ניסיון של 5 שנים בתפקיד ניהולי בכיר בארגון משמעותי בתחום הטלוויזיה בעל תקציב שנתי של 30 מיליון שקלים, וגם להכיר היטב את תחום המדיה הדיגיטלית. סמנכ"ל הרדיו יקים וינהל את תחנות קול ישראל, למעט חטיבת החדשות, וגם הוא צריך להציג ניסיון של 5 שנים בתחומו – עם ניהול בארגון בעל תקציב שנתי של 10 מיליון שקלים לפחות, והכרות מעמיקה עם תחום הדיגיטל. סמנכ"ל החדשות יקים כאמור את חטיבת החדשות המאוחדת של הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט, ויהיה העורך הראשי של שידורי החדשות. עליו להיות בעל ניסיון של 5 שנים בניהול ועריכה בארגון משמעותי בתחום העיתונות. סמנכ"ל הדיגיטל יקים את מערך האינטרנט והתוכן הדיגיטלי של הרשות, בין היתר פיתוח אפליקציות. הוא צריך להביא עימו ניסיון רב ביצירת תוכן דיגיטלי ואינטרנט, ולהכיר במקביל את תחום המדיה – פרינט, רדיו וטלוויזיה. סמנכ"ל משאבי האנוש יקים את מערך גיוס העובדים, והוא צריך להיות בעל ניסיון של 5 שנים בתפקיד ניהולי בכיר בתחום משאבי האנוש בארגון בעל לפחות 100 עובדים.