לא ההשקה שחיכו לה: X פקטור יצאה לדרך עם רייטינג נמוך ב-27% מהשקת העונה הקודמת
סוף השבוע האחרון היה בסימן השקות חדשות, משחק הכדורגל בין נבחרת בוסניה לישראל במסגרת מוקדמות היורו וההשקה המדוברת והמצופה של X פקטור בעונתה השנייה. ריאליטי המוסיקה של זכיינית ערוץ 2 רשת, עם פאנל השופטים שנשמר מהעונה הראשונה: שירי מימון, עברי לידר, משה פרץ ורמי פורטיס יצא אמש (מוצ"ש) לדרך והיה רחוק מאוד מהפתיחה של העונה הראשונה עם רייטינג שעמד על 29.1% - פער משמעותי של 27% לעומת השקת העונה הראשונה שעמדה על 40%. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.
יום חמישי
ערוץ 10 רשם גם הוא השקה חדשה בחמישי בערב, אף היא לא מוצלחת בעליל. שעשועון הטריוויה בהגשת מולי שולמן 'תראו מי שואל' יצא לדרכו עם נתון נמוך של 8.3% בלבד. הערב החלש של ערוץ 10 המשיך עם 'אשתו של גיורא' שקיבל רייטינג של 5.5% בלבד. בערוץ 2, רשת, 'אבודים' של צופית גרנט רשמה 24.9% רייטינג. שנות ה-80 קיבלה 15.7%. בגזרת החדשות - הפער בין המהדורות המובילות היה נמול יחסית: מהדורת חדשות 2 רשמה 18.5% מול 10.2% לחדשות 10 ו-5.7% למבט בערוץ 1.
יום שישי
משחק הכדורגל בין נבחרות בוסניה לנבחרת ישראל במסגרת מוקדמות היורו השיג רייטינג נאה של 13.1% למרות שעת השידור ביום שישי. מהדורת יומן בערוץ 1 עם 5.4%.
שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד (ערוץ 10) עם 7%, שי בשידור (לקט, ערוץ 10) עם 4.5%, פוטו ריבה (ערוץ 10) עם 4.1%, והסרט 'מה בדיוק קרה' (ערוץ 10) עם 1.4%.
בערוץ 2 'אולפן שישי' עם 12.6%, 'מלחמת המינים' (רשת, ערוץ 2, לקט) עם 11.4%, סלבריישן (רשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 5.2%, דייט בחשיכה (רשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 2.9%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוצ"ש
הכל כלול הסיכום השבועי (ערוץ 10) עם 1.8%, המטה המרכזי (ערוץ 10) עם 5.3% ,המגזין (ערוץ 10) עם 7.9%, גב האומה ספגה את המהלומה המתבקשת מהשקת X פקטור וקיבלה 10.1% בלבד. חברות (ערוץ 10) עם 9.8% והצינור (ערוץ 10) עם 7%.
פגוש את העיתונות (חדשות 2) עם 7.6%, בר וסיימון עושים את לונדון (רשת, ערוץ 2, ש.ח) עם 7.3%, מהדורת חדשות השבת של חדשות 2 עם 19.8% ושידור חוזר של המועדון עם 16.4%.
- 6.מולי 16/08/2015 16:19הגב לתגובה זובפעם הזאת יתנו מקום ראשון ל זוג הומואים כ"תשובה להומופוביה" ממש כפי שבפעם הקודמת התוצאה היתה מכורה לטובת עובדת זרה כדי להלחם ב"שנאת זרים" באקס פקטור 3 יתנו מקום ראשון לסודני מאריתראה לצורך קידום מטרות "הומניות" כ "הצלת נרדפים בארצותיהן" ובאקס פקטור 4 יתנו מקום ראשון לטבעוני לצורך קידום "המלחמה באכילת בשר וזכויות בעלי חיים" טיפשים..נמאסתם אתם לא! וממש לא! לא קובעים כלום במדינה הזאת אז על תכניסו את הדעות עקומות שלכם לתוך הטלויזיה!
- 5.אליפז אגמלאי. צהל 16/06/2015 07:35הגב לתגובה זולא מובן הדבר הזה...להפוך לגגולם ש ממן בדיחה?...לא אנחנו.עדיף נשיונל......
- 4.יאיר גיל 15/06/2015 11:42הגב לתגובה זוהרמה כה נמוכה, שאין ספק שהרייטין יהיה נמוך בהתאם. וזה אחר שנה שעברה שהתוכנית הייתה נהדרת
- 3.דוד 15/06/2015 10:20הגב לתגובה זוחמישה שירים בשעתיים תכנית. נמאסתם עם שקר הפרסומות.
- 2.נסראללה 14/06/2015 10:30הגב לתגובה זוהגזמתם בפירסומות.לא אראה יותר,מייאש ולא הגיוני כמות כזו של פרסומת. מי יגן על הציבור?אל תהיו פריירים,תפסירו לראות.ערוץ הראשון או 10 עדיפים בשידור תוכנית זו.
- שרה 16/06/2015 15:42הגב לתגובה זויאוש . הפרסומות מבריחות
- 1.כל מדד הרייטינג- שגוי ולא מייצג את הנתונים האמיתיים (ל"ת)הטעיה של כל התעשייה 14/06/2015 10:29הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
