שינוים במערך הפרסום של 'כלמוביל': תקציב הטרייד-אין עובר לפובליסיס
תקציב הפרסום של שירותי הטרייד-אין בקבוצת כלמוביל מחליף ידיים. לאחר שטופל בשנים האחרונות על ידי גליקמן נטלר סמסונוב שמחזיק גם בתקציב יונדאי ומרצדס, עובר התקציב לידיו של פובליסיס ישראל , המטפל במקביל גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב מיצובישי - כך נודע לאייס.
ההחלטה נידונה מזה תקופה ארוכה התקבלה לאחרונה על ידי צביקה פולק , מנכ"ל כלמוביל ו דוידי פיאמנטה , שמונה במרץ 2014 לעמוד בראש חטיבת הרכבים הפרטיים של כלמוביל הכוללת את יונדאי, מרצדס ומיצובישי.
כזכור, בתחילת 2012 ביצעה כלמוביל רה-ארגון במערך הפרסום שלה, עת החליטה להיפרד מ שלמור אבנון עמיחי ולהציב את תקציביה ב-2 משרדי פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב וגלר נסיס דאז, ולימים פובליסיס ישראל. גליקמן קיבל לידיו את תקציבי הפרסום של יונדאי , מרצדס ושירותי ה טרייד-אין . גלר נסיס/פובליסיס החלו לטפל במותג מיצובישי .
נכון לעכשיו, השאלה שעוד נותרה פתוחה היא לגבי חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של הטרייד-אין בו מטפל כיום טוויסטד . לאייס נודע כי טרם התקבלה ההכרעה בנושא. על פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של הטרייד-אין עמד ב-2014 על כ-5.6 מיליון דולר במחירי מחירון המהויים בפועל כ-4 מיליון שקלים. ב-2013 עמד התקציב על כ-4.9 מיליון דולר במחירי מחירון.
עבור פובליסיס ישראל והעומד בראשה, ארי מלמוד , מדובר בצעד נוסף בכיוון הנכון, הפיננסי והמורלי. המשרד שלפני כשנתיים רשם שיאים שליליים של קיטון בגודלו ופרידה מתקציבים ביצע בשנה האחרונה פניית פרסה דרמטית עם צמיחה מרשימה וגיוס תקציבים סדרתי שכולל ברשימה חלקית את 'קופ"ח כללית', מכללת 'אפקה', 'הראל ביטוח', 'קנינוני עזריאלי', 'פיצה האט' ומותג החיתולים הפרטי של 'שופרסל' ועוד.
- 2.גם הדיגיטל יבוא (ל"ת)תותחים 28/12/2014 13:58הגב לתגובה זו
- 1.ענת פעם לקוח 28/12/2014 13:26הגב לתגובה זויותר טובים מהרבה הרבה אחרים ובלי פוזה

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.