ארי מלמוד
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שינוים במערך הפרסום של 'כלמוביל': תקציב הטרייד-אין עובר לפובליסיס

מערך הפרסום של כלמוביל כולל את גליקמן נטלר סמסונוב ופובליסיס ישראל. בשנים האחרונות טופל חלק הטרייד-אין בגליקמן ובטוויסטד בדיגיטל
משה בנימין | (2)

תקציב הפרסום של שירותי הטרייד-אין בקבוצת כלמוביל מחליף ידיים. לאחר שטופל בשנים האחרונות על ידי גליקמן נטלר סמסונוב שמחזיק גם בתקציב יונדאי ומרצדס, עובר התקציב לידיו של פובליסיס ישראל , המטפל במקביל גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב מיצובישי - כך נודע לאייס.

ההחלטה נידונה מזה תקופה ארוכה התקבלה לאחרונה על ידי צביקה פולק , מנכ"ל כלמוביל ו דוידי פיאמנטה , שמונה במרץ 2014 לעמוד בראש חטיבת הרכבים הפרטיים של כלמוביל הכוללת את יונדאי, מרצדס ומיצובישי.

כזכור, בתחילת 2012 ביצעה כלמוביל רה-ארגון במערך הפרסום שלה, עת החליטה להיפרד מ שלמור אבנון עמיחי ולהציב את תקציביה ב-2 משרדי פרסום: גליקמן נטלר סמסונוב וגלר נסיס דאז, ולימים פובליסיס ישראל. גליקמן קיבל לידיו את תקציבי הפרסום של יונדאי , מרצדס ושירותי ה טרייד-אין . גלר נסיס/פובליסיס החלו לטפל במותג מיצובישי .

נכון לעכשיו, השאלה שעוד נותרה פתוחה היא לגבי חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של הטרייד-אין בו מטפל כיום טוויסטד . לאייס נודע כי טרם התקבלה ההכרעה בנושא. על פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של הטרייד-אין עמד ב-2014 על כ-5.6 מיליון דולר במחירי מחירון המהויים בפועל כ-4 מיליון שקלים. ב-2013 עמד התקציב על כ-4.9 מיליון דולר במחירי מחירון.

עבור פובליסיס ישראל והעומד בראשה, ארי מלמוד , מדובר בצעד נוסף בכיוון הנכון, הפיננסי והמורלי. המשרד שלפני כשנתיים רשם שיאים שליליים של קיטון בגודלו ופרידה מתקציבים ביצע בשנה האחרונה פניית פרסה דרמטית עם צמיחה מרשימה וגיוס תקציבים סדרתי שכולל ברשימה חלקית את 'קופ"ח כללית', מכללת 'אפקה', 'הראל ביטוח', 'קנינוני עזריאלי', 'פיצה האט' ומותג החיתולים הפרטי של 'שופרסל' ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גם הדיגיטל יבוא (ל"ת)
    תותחים 28/12/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ענת פעם לקוח 28/12/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    יותר טובים מהרבה הרבה אחרים ובלי פוזה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.