בדרך לניו יורק: גיא נגלר מגליקמן נטלר סמסונוב הוא הזוכה בתחרות ה-4A'S
גיא נגלר, מנהל לקוחות דיגיטל במשרד הפרסום 'גליקמן נטלר סמסונוב' הוא הזוכה הגדול בתחרות הקריאייטיב של איגוד הפרסום הישראלי שנערכה אמש. התחרות היא חלק משת"פ שנעשה לראשונה בין האיגוד המקומי למקבילו בארה"ב ה-4A'S, עבור פרסומאים צעירים (מתחת לגיל 32) ולמען מטרה חברתית.
הבריף שהועבר למתמודדים על ידי 'הבצפר' ארגון 'לתת' ואיגוד חברות הפרסום עסק ב"אי ביטחון תזונתי במדינת ישראל". המתמודדים קיבלו 24 שעות להציג רעיון ובסופו של יום הוגשו 25 קמפיינים שמטרתם מיגור התופעה, וזה של נגלר נבחר לבולט ביותר, מה שמזכה אותו בטיסה לניו יורק, שם הוא על ישתתף בתחרות האמריקאית תחת הכותרת ADS - advertising doing something.
במקום השני זכתה הלנה שיין, ארט דיירקטור במשרד הפרסום גיתם BBDO, ובמקום השלישי זכו יוליה פלדמן, פלנרית במשרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער' ודרור לביא, קופירייטר במשרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער'.
יצוין כי, ישראל היא המדינה היחידה מחוץ לארה"ב שתשלח נציג מטעמה לתחרות הקריאייטיב האמריקאית, שתתקיים בהשתתפות 120 אנשי פרסום צעירים עד גיל 32, מכל רחבי ארה"ב, במסגרתה יקבלו בריף לקמפיין שמטרתו מיגור הרעב בניו יורק.
התחרות האמריקאית תימשך כעשר שעות. תחל בשעות הבוקר בקבלת בריף, דרך הרצאות מקצועיות, פרזנטציות לפני צוות השופטים האמריקאי וסיום בטקס גאלה חגיגי של עיריית ניו יורק, בנוכחות אנשי פרסום ותרבות אמריקאים הנותנים את חסותם לאירוע.
צוות השופטים כלל את אמיר גיא יו"ר איגוד הפרסום ומנכ"ל משותף ב'אדלר חומסקי & ורשבסקי', יגאל בראון מנכ"ל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום, נבו כרמי משנה למנכ"ל ב'יהושוע TBWA', און גולדשטיין מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה', אלעד הרמל סמנכ"ל לקוחות ב'אדלר חומסקי& ורשבסקי', רועי גוטמן מנהל קריאייטיב ב'ראובני פרידן', משה סייקביץ' - מנהל קראיטיב ב-y&r ישראל, עופר גולן מנהל קורס קופירייטינג ב'בצפר' ובעלים של משרד Texteam, רוני אפלבוים מנהל קורס קופירייטינג ב'בצפר' ומרצה בתחום החשיבה היצירתית, ערן וינטרוב מנכ"ל ארגון 'לתת', דקלה ברק מנהלת תקשורת שיווקית ארגון 'לתת' וצחי לנגר - סמנכ"ל שיווק וגיוס משאבים ב"לתת"
בין מקדמי השת"פ נמנה שחר פרבר, סופרוויזר ב-y&r ניו יורק שיזם את האירוע יחד עם איגוד הפרסום האמריקאי לצד אדם אבנון מנכ"ל y&r ישראל, האחראי על חטיבת ההשתלמויות וההכשרות מטעם האיגוד יחד עם יגאל בראון מנכ"ל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
לדברי אבנון: "אני שמח שהשיחות והמגעים שניהלנו בתקופה האחרונה עם האיגוד האמריקאי הבשילו לכדי חיבור אסטרטגי שגם הפרסומאים וגם המפרסמים ייהנו ממנו בשנים הקרובות. האירוע הקרוב הוא דוגמה חיה לכך ובקרוב נודיע על מהלכים משותפים נוספים".
- 3.Sarit 07/06/2014 23:34הגב לתגובה זוIn fact, Shahar Ferber was the one who came up with the idea then initiated the collaboration and then for the next 10 months went on to execute the plan and put it into effect! (You can find his name there somewhere…in small letters)
- 2.טל 30/05/2014 00:28הגב לתגובה זוכל הכבוד גיא! גאווה גדולה...אין לי ספק שתמשיך להצליח ולהגיע לגדולות
- 1.לינדוש 29/05/2014 13:28הגב לתגובה זורוצה תחרויות לפרסומאים זקנים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
