TOP5

הסוף לשפם של נובמבר, טייסון מחזיר את האוזן שנגס, ופרסומת לגברים בלבד

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות הבולטות מהשבוע האחרון. עוד במדור: מותג מסטיקים שנעזר במחקר פסיכולוגי כדי לשכנע אותנו ללעוס יותר
אסא שפירא |

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: מותג המסטיקים Beldent, חברת הביטוח Nationwide, חברת תכשירי הגילוח Harry, עתיד הנייר ו-Foot Locker.

.

*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

מסטיק זה כל ההבדל

כדי לגרום לצרכנים לצרוך יותר מסטיקים מביאים לנו בחברת Beldent טיעון חדש ומפתיע.

בואו נשמור על התינוקות שלנו

לא היית רוצה חברת ביטוח שמבינה כמה האוטו שלך חשוב לך? קמפיין חדש של Nationwide לוקח את התובנה שגברים דואגים למכוניות שלהם כמו לתינוקות - ישירות לעולם הביטוח.

להתראות חבר יקר

חברת תכשירי הגילוח Harry ממנפת בעזרת קמפיין חדש מבית היוצר של DROGA5 את התופעה העולמית של גידול שפמים בנובמבר לקמפיין חכם ויוצא דופן. מיד לאחר שחודש השפם הבינלאומי מסתיים, בראשון לדצמבר, מכריזים עתה ב-HARRY על יום הגילוח הבינלאומי. היום בו כל הגברים יאמרו שלום לשפם.

אין לו תחליף

כבר שנים, על רקע המעבר לעולם דיגיטלי יותר, מכריזים לנו שתפקיד הנייר בעולם המודרני נגמר. כנראה שמדובר בהכרזה מוקדמת מדי, שכן יש מקומות שבהם פשוט אין לו תחליף.

הוליפילד, הנה האוזן שלך

Foot Locker בקמפיין שחוגג את את שבוע המכירות הגדול שלו, תחת הבטחה גדולה מהחיים "עכשיו העולם מרגיש טוב יותר", קונספט אולי מוגזם לשבוע מכירות של נעליים, אבל מאפשר לייצר במסגרתו רגע פרסומי שאין שני לו, מייק טייסון מגיע להתנצל ולתקן טעות מהעבר.

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.