LEAD ו-JDate ישראל בקמפיין בינלאומי לאתר ההיכרויות: יעלה בפריז ולונדון

המשרד והנציגות הישראלית של האתר עומדים מאחורי קמפיין חוצות שעלה בסוף השבוע האחרון. רמי יהודיחה: "הקמפיין מדבר לדור ההורים וגם לצעירים"
משה בנימין | (8)

למרות שמדובר בקמפיין חוצות בסיסי ולא במהלך פורץ דרך כלשהו, עדיין, משרד הפרסום LEAD בבעלותו וניהולו של רמי יהודיחה ו-JDate ישראל, הנציגות המקומית של אתר ההיכרויות לציבור היהודי בעולם, יכולים להרגיש גאים לאחר שנבחרו להוביל קמפיין חוצות בינלאומי שעלה בסוף השבוע האחרון בפריז ולונדון.

שילוט החוצות יוצב ברחובות לונדון ופריס וכן בתחנות underground, ברחבי הערים. בנוסף, יוצב שלט קבוע למשך כחצי שנה מחוץ לתחנת West Hampstead, תחנה מרכזית שבה פועלת הרכבת התחתית וכן הרכבת הארצית וממוקמת בצפון לונדון - האזור בו מתגוררת רוב האוכלוסיה היהודית בלונדון. את הקריאייטיב כולו יצרו ביחד JDate ישראל עם משרד הפרסום Lead.

בקמפיין החוצות מוצגת משוואה של אייקונים בינלאומיים, סמל המגן דוד פלוס צורת לב = JDate. על שלטי החוצות מוצג QR CODE דרכו ניתן להירשם לאתר בחינם.

לדברי דניאלה פרלשטיין, מנכ"ל אתר JDate ישראל ואירופה: "הקמפיין הנוכחי הינו קמפיין תדמיתי, לחיזוק מיצוב JDate כאתר הבית של האהבה למיליוני יהודים בארץ וגם בעולם. מניסיון שצברנו בעבודה בתחום הדיגיטל והתנהגות בעולם הדייטינג און ליין ברמה הבינ"ל, ראינו לנכון להציג בקמפיין אייקונים בינלאומיים המעבירים מסר חד וברור: אהבה + יהדות = JDate ומייצגים את הפלטפורמה הבינ"ל הפונה ליהודים בכל העולם והיא אתר JDate. הבחירה ביציאה מרשת האינטרנט לרחובות, ועוד בחו"ל, נועדה לפגוש את הציבור שלנו בחיי היומיום שלו, במיקום בו הוא איננו מצפה לכך".

רמי יהודיחה, מנכ"ל ומייסד משרד הפרסום Lead "מדובר בקמפיין שנועד לדבר גם לדור ההורים וגם לצעירים ולציין בפניהם את החיבור של שני הערכים: אהבה ויהדות, ואת המקום של JDate בחיבור זה. אנו גאים להוביל קמפיין מבית יוצר ישראלי שיופיע בחוצות לונדון ופריז".

אתר JDate נוסד בשנת 1997, באתר מעל 750,000 חברים פעילים ברחבי העולם והוא נמצא בבעלותה של חברת Spark Networks Limited האמריקאית.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    משרד פרסום! צבא לפני 07/11/2013 20:01
    הגב לתגובה זו
    את יצור הנעלים של צה"ל גם מוצאים מישראל לחברה בחו"ל האם משרדים המתעסקים בחומר תדמיתי ישראלי צריכים קודם לעשות צבא לפני שמחברים לבבות של יהודים? תבדקו למי מוסרים פעילות הסברתית ותדמית של ישראל!!!
  • 7.
    אנא פרנק 04/11/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    מי עבד על הארט? תקציבאית?
  • 6.
    גזענים (ל"ת)
    Jew Boy 03/11/2013 22:34
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לא חבל על הכסף, ממש מיותר (ל"ת)
    דן 03/11/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איזה מרגש לראות קמפיין ישראלי ברחובות לונדון (ל"ת)
    מיכל 03/11/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תותחית דניאלה! (ל"ת)
    אנה 03/11/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד דניאלה! (ל"ת)
    רונן 03/11/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה כיף - קירוב לבבות! (ל"ת)
    מילוש 03/11/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״