לאחר הפרישה מענבר מרחב ניסן: גיא קלנר מונה לסמנכ"ל פיתוח בפובליסיס
הפגרה שלקח מענף הפרסום גיא קלנר, לשעבר מנכ"ל ענבר מרחב ניסן הייתה קצרה מהרגיל. לאחר כחודש בלבד חוזר קלנר לשמש בתפקיד בכיר בתעשייה, עם מינויו לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי וקשרי הקבוצה של פובליסיס ישראל.
קלנר שסיים את דרכו בענבר מרחב ניסן
הדגש הניהולי של קלנר יבוא לידי ביטוי בפיתוח כלל פעילויות הקבוצה המבוצעות על ידי פובליסיס בתחומים השונים: פרסום, רכש מדיה, דיגיטל וקד"ם. זהו למעשה אחד התפקידים הראשונים בעלי אופי קבוצתי בעידן שלאחר התגבשותה של הקבוצה החדשה בראשות היו"ר יורם באומן. קלנר יפעל לצד המנכ"לים השונים בקבוצה: יוסי לובטון בבאומן, עדי קויצקי ברגב קויצקי, ארי מלמוד בפובליסיס ישראל ועוד, מתוך מטרה לחזק ולהגדיל את הפעילות העסקית. זאת, תוך מקסום הפוטנציאל הטמון בסינרגיה ובמבנה הקבוצתי וכן על ידי גיוס לקוחות חדשים למותגי החברה השונים הפועלים במסגרתה.
כזכור, פרישתו של קלנר מענבר מרחב ניסן היתה על רקע המגעים המתקדמים למיזוג בין ענבר מרחב ניסן ליורו-HAVAS העולמית, על בסיס משרד הפרסום יורו ישראל. תכניות אלו הרחיקו את קלנר משאיפתו הטבעית להתמנות כשותף ולקבל לידיו נתח ממניות המשרד. סיבה נוספת ולא פחות משמעותית היא כניסתה של קבוצת G גרופ כשותפה במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן.
לאייס נודע כי במהלך החודש האחרון חוזר קלנר על ישי מספר משרדים בעשיריה השנייה של הענף. חלק ממהצעות היו למשרד מנכ"ל ואילו הצעה אחת לפחות דיברה על שותפות. בנוסף זכה לקלנר להצעות מצד 'הלקוח' לתפקידי סמנכ"ל שיווק. כאמור, קלנר העדיף להיעתר לפנייה של יורם באומן, שהבטיחה לו את המיתוג הנחשק שנובע מהשתלבות בתפקיד מפתח בקבוצת הפרסום המתחזקת.
כזכור, במהלך שנת 2012 באומן בר ריבנאי נרכש באופן מלא על ידי קבוצת "פובליסיס" העולמית - תאגיד הפרסום השלישי בגודלו בעולם (כולל את מותגי פובליסיס, סאצ'י, לאו ברנט, זניט, סטארקום ועוד). מבין השותפים שייסדו את המשרד נותר בתמונה רק באומן, ולצידו מנכ"ל משרד הפרסום בשנים האחרונות - יוסי לובטון. השניים גם מחזיקים במניות בודדות בקבוצה הפועלת בישראל.
גיא קלנר: "זוהי זכות גדולה להצטרף לקבוצת הפרסום המצליחה והמעניינת ביותר בארץ ולעבוד בצמוד ליורם באומן שהינו מאנשי הפרסום החזקים והמשפיעים בישראל".
- 12.קפלונסקי דב 30/01/2013 17:51הגב לתגובה זותותח על !!! אין ספק שהאיש הוא אגדה מהלכת . זכרו את התאריך 9.08.73 .
- 11.הוא לא מחליף את רוכברגר בעיריית רמת השרון? (ל"ת)מורשה 30/01/2013 12:48הגב לתגובה זו
- 10.עדן 30/01/2013 09:07הגב לתגובה זואף פעם לא הבנתי את התפקיד של פיתוח עסקי במשרד פרסום. זה נשמע לי כמו תפקיד רוחב חסר משמעות. הרי בסוף הדינמיקה של משרד פרסום בארץ היא כזאת שעל הפיתוח העסקי אחראי הבעלים או המנכ"ל של המשרד. המשרדים קטנים מידי בשביל תפקיד כזה. אז נכון שכאן זאת קבוצה אבל בכל זאת נראה לי כמו תפקיד ריק מתוכן. בהצלחה!
- זאת דרך נוספת להחליש את המנכ"ל (ל"ת)פרשן 30/01/2013 17:20הגב לתגובה זו
- 9.בהצלחה י'קלנר חמוד! (ל"ת)דניל'ה 29/01/2013 19:42הגב לתגובה זו
- 8.זוטר 29/01/2013 17:42הגב לתגובה זורק אני שם לב לזה?
- 7.שמעון 29/01/2013 16:38הגב לתגובה זוכדי לעשות בדיוק מה שארי, עדי ויוסי היו צריכים לעשות. אבל אחלה משכורת. מפרגן
- 6.חבל, המלצתי עליך למשרת נגיד בנק ישראל (ל"ת)סטנלי פישר 29/01/2013 16:22הגב לתגובה זו
- 5.א 29/01/2013 16:06הגב לתגובה זותותח. האיש הנכון במקום הנכון
- ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! (ל"ת)שי 29/01/2013 17:53הגב לתגובה זו
- 4.האיש הכי תותח בתעשייה !! ברכות ובהצלחה (ל"ת)רעות .ר. 29/01/2013 15:54הגב לתגובה זו
- 3.אממ 29/01/2013 15:50הגב לתגובה זואיזה טייטל מוזר, מה הוא מתכנת? תגידו מנכ"ל ספסל, מוכן להזנקה מתי שצריך.
- 2.א 29/01/2013 15:44הגב לתגובה זותותח - בהצלחה
- 1.סוף סוף יש סמנכ"ל! 29/01/2013 15:43הגב לתגובה זובאמת צריך 5 סמנכ"לים לנהל תקציבאית אחת שמטפלת בתקציב של אה.... ו.....אוניברסיטה הפתוחה???
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
מוצאי שבת היתה בסימן קשת, ששלטה בלוח השידורים עם פער עצום במהדורה המרכזית ובפריים טיים
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירווזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 18.6% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 8.9% רייטינג ו-224 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. במקום האחרון היה הפרק המסיים של הסדרה התיעודית על ואנונו, עם נתון מכובד של 5.5% רייטינג ו-119 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 3.4% רייטינג ו-91 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-4.1% רייטינג ו-121 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-7.4% רייטינג ו-215 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 2.1% ו-57 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 11% רייטינג ו-276 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם נתונים דומים למדי, 10.9% ו-309 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 4.6% רייטיג ו-128 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.5% ו-95 אלף צופים.
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, "אברי ושרקי" היו בראש, עם 7.3% רייטינג ו-168 אלף צופים, שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של היה במקום השני, עם 4.6% ו-117 אלף צופים, ואילו במקום האחרון היו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, של ערוץ 14, עם 3.2% ו-81 אלף צופים.
