מיקרוסופט חושפת את Copilot החדש: עוזר אישי חכם לכל משתמש
לרגל חגיגות 50 שנה, מיקרוסופט חושפת פיתוחים חדשים בתחום הבינה המלאכותית, שילוב עמוק של Copilot במוצרי החברה ופלטפורמה פתוחה למפתחים
באירוע עולמי לציון 50 שנה להקמתה, חשפה מיקרוסופט סדרת הכרזות פורצות דרך בעולמות ה-AI , ובראשן: ,Copilot העוזר האישי המבוסס בינה מלאכותית, יהפוך לחלק בלתי נפרד ממערכת ההפעלה Windows, ממנוע החיפוש ,Bing ומהאפליקציות של .Microsoft 365 החברה ממצבת את Copilot
כדרך החדשה שבה משתמשים פוגשים טכנולוגיה – לא עוד ממשקים מסורתיים, אלא עוזר אישי שמלווה, מבין ופועל לצד המשתמש לאורך כל היום. מנכ״ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה הצהיר: "אנחנו יוצרים שותף דיגיטלי אישי באמת – כזה שמבין אותך, לומד אותך, ומסייע לך לפעול בצורה חכמה, טבעית
ויעילה יותר".
ליבת ההכרזות היא Copilot חדש – מותאם אישית, בעל יכולות הקשר עמוקות, נגיש מכל מקום במערכת, ועם ממשק שיחה טבעי. הוא יוכל להפעיל אפליקציות, לסכם תכנים, לחפש מידע, לארגן משימות ולייעץ בזמן אמת – והכול בשפה חופשית. לצד זאת, הושקה גם Copilot Runtime - תשתית חדשנית למפתחים, שתאפשר לשלב בקלות יכולות AI באפליקציות, תוך שמירה על פרטיות המשתמשים. המערכת כוללת גישה למודלים מתקדמים, כלים ליצירת חוויות שיחה, וסביבה מאובטחת להרצת קוד מבוססAI .
גם מנוע החיפוש Bing זכה לעדכון
משמעותי: חוויית Copilot Search החדשה תציע למשתמשים תשובות חכמות, עשירות ומותאמות הקשר – במקום רשימות לינקים. זו קפיצת מדרגה מהחיפוש המסורתי לתשובות מותאמות אישית שמבוססות על הבנה עמוקה של כוונת המשתמש. במישור הארגוני, Copilot במוצרי Microsoft 365 יציע ניתוח
מסמכים, סיכום דיונים, חיזוי תובנות עסקיות וסיוע חכם בניהול פרויקטים – והכול בלחיצת כפתור ובממשק אינטואיטיבי.
כל ההכרזות הוצגו תחת הסלוגן ,"Your AI Companion" והן מבטאות שינוי תפיסתי: Copilot עובר מלהיות כלי עזר לשותף טכנולוגי שמלווה
את המשתמשים בכל פעולה, בכל רגע, ובכל מכשיר. מיקרוסופט מדגישה כי מדובר בתחילתה של תקופה חדשה: עוזר אישי מבוסס AI שיהיה מותאם לכל אדם, יפעל בכל סביבה דיגיטלית, ויהפוך את הדרך שבה אנחנו עובדים, מחפשים, יוצרים ולומדים – למהירה, קלה וחכמה יותר.
- העיתון שהתחיל לצאת לאור בישראל ומה קרה היום לפני 24 שנה
- מיקרוסופט תשקיע מיליארדים בתשתיות AI בהודו וקנדה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נדלה: "במהלך חמישים שנות קיומה, מיקרוסופט ידעה להשתנות ולהמציא את עצמה מחדש – שוב ושוב – כדי להישאר רלוונטית, משמעותית ולשרת את לקוחותיה בעולם טכנולוגי שמשתנה ללא הרף. בכל פעם שנולדה פרדיגמה חדשה, בחרנו לאמץ אותה ולעצב בעזרתה
את הדור הבא של הכלים, הפלטפורמות והחוויות. היום, בעידן הבינה המלאכותית, אנחנו עושים זאת שוב – ומציבים את Copilot בלב כל מה שאנחנו בונים. זו הדרך שלנו להנגיש את כוחו של ה-AI לכל אדם, בכל תחום, בצורה אישית, בטוחה ונוחה, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת לחשוב בגדול,
לפעול מהר יותר ולהגשים יותר."
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
