15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא יאמן: מספר מטורף בדו"ח התעסוקה האמריקני לחודש יוני - השווקים גועשים

אחרי כל החששות ואירוע הברקזיט, דו"ח התעסוקה לחודש יוני שולח זריקת הרגעה
 |  80
הנתון בחוץ
Share
דו"ח התעסוקה האמריקני מנפץ את כל התחזיות עם תוספת משרות של 287 אלף בחודש יוני. הצפי היה לתוספת של 170-180 אלף בלבד. מדובר בתוספת המשרות החודשית הגדולה מזה 8 חודשים ובעיקר בזריקת הרגעה ענקית לשווקים אחרי תוספת המשרות העלובה בחודש מאי (38 אלף, הנתון הגרוע מאז 2008) ואירוע ה'ברקזיט' שהצית אי ודאות גדולה בשווקים .

שיעור האבטלה אמנם עלה מ-4.7% ל-4.9% אבל הדבר נגרם בשל כניסה של יותר אנשים לשוק העבודה והדבר מעיד ככל הנראה דווקא על עוצמה של שוק העבודה (שכן אנשים חושבים שיש להם סיכוי למצוא תעסוקה) ולא להיפך.

הנתון החזק כ"כ לחודש יוני למעשה מאותת באופן ברור כי הנתון הגרוע לחודש מאי (שגם בפד' היו מאוד מוטרדים ממנו) הינו ככל הנראה אירוע נקודתי ולא מייצג. ורק נציין כי הדו"ח למאי עודכן מטה לתוספת של 11 אלף משרות בלבד. הדו"ח לחודש יוני עשוי להשפיע על צפי הסוחרים בכל הקשור לתיזמון העלאת הריבית בארה"ב, אחרי שבימים האחרונים הצפי התרחק עד לתחילת 2019.

אם יש סעיף מאכזב בדו"ח התעסוקה ליוני, זה נתון השכר השעתי שרשם עלייה של 0.1% בלבד אל מול צפי לעלייה של 0.2%. ברמה שנתית השכר השעתי רשם עלייה של 2.6%.

התגובה המידית בשווקים: החוזים עברו לעליות של עד 0.6% לאחר שטרם פרסום הדו"ח נסחרו בעליות מינוריות

כך נראית תוספת המשרות בחודשים האחרונים:

 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

80 תגובות ב-53 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
53 המומחה 09/07/2016 12:10 רק זריקת הרגעה (ל"ת)
52 יוסף 08/07/2016 19:10 לשנן היטיב !!! כל ירידה למטרת עליה (ל"ת)
לסוסף 08/07/2016 20:27 כמה אתה מופסד בכל פרק זמן שבין יום ל10 שנים?
וחוץ מזה הפתע אותנו פעם אחת עם 5 מילים אחרות. אתה לא מכיר? הגד למשל :אני אוהב אותך. מסה. לא תצליח.
יוסף 08/07/2016 21:08 כל ירידה למטרת עליה (ל"ת)
51 יוסי 08/07/2016 19:01 שכחנו גם את הברקזיט לא יאמן, רק כסף מעניין . (ל"ת)
50 הפוך 08/07/2016 18:59 מפולת בפתח , ראלי לבטח. תמשיכו למעלה רק למעלה
כל עוד יגידו מפולת בפתח. יהיה ראלי לבטח.תתרגלו לזה
דוח מוזמן 08/07/2016 19:14 אם לא שמת לב המפולת בישראל החלה מזמןןןןןן תתעורר (ל"ת)
עופר 08/07/2016 19:27 בישראל מפולת? לא רואה איפה? (ל"ת)
49 רחמו 08/07/2016 18:46 הכל חרטא
פחדו שהתפרק אז מווסטים
48 הדוח מוזמן 08/07/2016 18:24 בסוף המפולת בארהב אנחנו נחזור לתקופת האבן בהבטחה על פי
כל הפרמטרים העליות לא נגמרו אבל במפולת הבאה הסנופי יגיע כנראה למדד שישארו לאנשים זרגים ביד ולא כסף מדד 400 בסנופי ואז בנקים קורסים קרנות פנסיה מנסיה בנסיה עלק כל יהיה כלום נחזור אשכרה לתקופת האבן הבטחה
47 אני מתנצל אני חדש 08/07/2016 18:20 האם נכונה השמועה שהמפולת היא היום? (ל"ת)
46 למבינים 08/07/2016 18:20 מישהו יודע מדוע השווקים לא עפים. טסים לשמיים? (ל"ת)
45 דוח מוזמן 08/07/2016 18:16 המפולת הבאה בארהב שהיא כנראה בפתחנו בתוך מספר חודשים
תהיה מפולת שאנחנו חוזרים לתקופת האבן נתגעגע לתקופת הצנע
44 סוחר באר שבעי 08/07/2016 17:35 דרוש דחוף פסיכיאטר מומחה ! חיילים ולפד הכלכלה בילבלה (ל"ת)
דוח מוזמן 08/07/2016 18:19 כאשר תתחיל המפולת בארהב אז יתחילו להבין אנשים שאנחנו
בדרך לתקופת האבן כמו האדם הקדמון ואני לא צוחק
43 ' 08/07/2016 17:20 "אחרי הברקזיט"? הברקזיט היה ב-23 ביוני, הדוח הוא של כל
יוני , מוקדם מדי לזריקות הרגעה , השפעות ברקזיט לא מודדים בטווח של ימים ושבועות.
את הדירה במחיר טוב.. 08/07/2016 22:31 מה קרה? אתה בשורטים? לא נורא תמכור (ל"ת)
42 אמנון 08/07/2016 17:17 שבת שלום לפרופסורים ולזקן , עדיף שלא תדברו סתם!!
סתם לדבר שטויות לא מוסיף לאף אחד
מעריץ של הזקן 08/07/2016 19:20 לאמנון
עשית היום כבר מעשה אחד טוב כמו להעביר זקנה או עיוור את הכביש? אני רוצה לבקש מהזקן שיסכים שתישתוף לו את הסוברו פעם בשבוע והוא יתגמלך ב100 שקלים כדי שתוכל לחיות בבית הוריך ולהשתתף בדמי מחיה הצנועים. לדעתי הזקן הרוויח בחודשים האחרונים על השורט על 25 מאז שהיה 1740 לדעתי. אבל לא יותר מ13 מליון שקל בקטנה. כתבתי לך אמש את מצבו. ומה איתך . אתה מרוצה מהאופניים החשמליות "שהישאלת" ברחוב אבן גבירול? ממש מעשה מכוער. אין לך מצפון.ועכשיו שמע במבי:אתה מנסה להתחכם ונכשל כל פעם.(האם אתה ירון החתול?)"התקשר אלי אם תרצה ואנתח לך את המשפט האינפנטילי שכתבת:"סתם לדבר שטויות לא מוסיף לאף אחד"אתה ממש לא מבין מה כתבת ואת האיכות של האדם שסתם..השתדל להתבגר ולהתרומם מאשפתות ואולי כל המגיבים ינסו לעזור לך בצור זאת או אחרת.
ירון החתול 09/07/2016 12:07 מה אתה מעריץ? אחד שאומר לך תעשה למטה?
ורק עולה לך בפרצוף.אתה גם לא שפוי בכלל
41 שמטוב 08/07/2016 17:04 הטירוף היחיד הוא שמתייחסים לספירה חודשית שהיא חסרת
המשמעות של המספרים הללו היא כמו משמעות שוות ערך לספירת גרגרים בתחתית של כוס קפה. כבר אמרתי זאת מספר פעמית. המספר החודשי הוא תנודתי בצורה קיצונית ולכן לא מייצג שום תהליך כלכלי, חודש אחד המספר הוא 250 אחך ובחודש שאחריו יורד ל- 150 אלף ובחודש שלאחריו קופץ ל- 280 אלף. הסבר אפשרי למספרים /למעלה ולמטה הוא שהרישום של מועסקים הוא הליך ביורוקרטי מסורבל (רישומים אינם מתעדכנים בזמן). כדאי להפסיק את הטימטום של התייחסות למספר חודשי של דוחח תעסוקה כמדד כלכלי ולהתחיל להתייחס רק למספרי תעסוקה חצי שנתיים כדי שהתנודות האקראיות שמקורן אינן כלכלי יקזזו זו את זו.
40 אני 08/07/2016 16:53 מה איכפת לי עולה יורד
אני בשיטת פרייל רוד סיקור בוייל שידועה רק לכמה מאות בעולם. לא המשנה מה קורה. אני מרוויח לאט ומעט אבל בטוח. לא עובר לעולם את ה 3.75% נטו לחודש. קחו את זה בריבית דריבית על 302 חודשים מאז שהתחלתי ותבינו היכן אני נמצא. התחלתי לפני 200 חודשים בדיוק השבוע עם קרן צנועה של 47.000$.
אני 08/07/2016 18:31 במקום 200 צריך להיות 302. (ל"ת)
39 ריבית זירו 08/07/2016 16:47 העליות ימשכו כי זה מתאים לקובעי המדיניות.. (ל"ת)
38 צו'פר 08/07/2016 16:39 אבל היום בשופר הבטיחו טיסות והלוואי ימשיך כמו כרגע. (ל"ת)
37 צו'פר 08/07/2016 16:38 שאלו את שלמה מעוז ושלמה גרינברג
וצבי סטפק ושיינין יעקב. הם ידריכו אותכם איך מפסידים בקלי קלות.
עם חובות.... 08/07/2016 22:33 למה לשלם? נשאל אותך ואז בטוח נשאר רק (ל"ת)
36 אחד שלא מבין 08/07/2016 16:35 הפוך על הפוך
אתם לא מעודכנים הזהב דווקה עולה אצלכם הכל הפוך
35 ממש לא פייר 08/07/2016 16:34 שיהיה מפולת
רציתי להגחע למליון דולר בכיס ולברוח. אז הקדמתם אותי עם הירידות הנוראיות.(כרגע עליות יופי טופי)לא חסר לי הרבה למליון. החזיקו לי אצבעות.
34 יאנוש 08/07/2016 16:13 אז מה. המפולת היום? (ל"ת)
33 רמפול 08/07/2016 16:12 לאתר. מה השקר הזה שכתבתם הכתבה ב15:29.
הנתונים פורסמו ב 15:30. בכל מקרה אתם משלהבים את הציבור בפארש.
32 רמפול 08/07/2016 16:09 אבל אמרו שעם תוצאו טובות צריך לרדת בגלל הפחד מריבית.
אז מה יהיה? אכלנו אותה? מה השמחה?
הדוח מוזמן 08/07/2016 16:30 כאשר הנוכלים רוצים עליות יאמרו נתון קטלני וכאשר הנוכלים
רוצים ירידות יגידו פחד מעליית ריבית אז ככה שאנחנו בובות במשחק של נוכלים
31 עודד 08/07/2016 16:06 טראמפ לא פראייר ידרוש וועדת חקירה.איך יש פערים כאלה.
יילן בבעיה.
30 דניאל 08/07/2016 16:03 הדולר לא ״נופל״ אלא מתחזק ! בביז לא מבינים תנועת מט״ח (ל"ת)
29 דוח מוזמן 08/07/2016 16:02 יום נפלא לבריחה ממניות בחול ויום נפלא לפתוח פוזיציות דם
מחכה לכם תקופה שבסופה נגיע לתקופת האבן חכו ותראו
28 צחי 08/07/2016 16:01 למה הדולר מת.לא מאמינים לדוח? (ל"ת)
דוח מוזמן 08/07/2016 16:09 איך הדולר אמור לעלות אם לארהב יש חובות בגודל של 150 בנק (ל"ת)
27 כיל ורעדההה 08/07/2016 15:58 יום ראשון כיל עוד 4% (ל"ת)
26 שי 08/07/2016 15:55 הציבור מבין שמשחקים עם הנתונים.ככה מתפוצצת בועה. (ל"ת)
25 מה שהיה יהיה הפוך 08/07/2016 15:54 חודש קודם ירידות חדות ואחרי יום יומיים עליות הפוך (ל"ת)
24 רבה גאלט 08/07/2016 15:51 האם עכשיו יתחילו לחזור לשפיות ויתנו רביות (ל"ת)
דוח מוזמן 08/07/2016 16:06 השפיות נאבדה ברגע שהמדינות התחילו להדפיס כסף להחזיר את
החובות של עצמן אז תהיה בטוח שהריביות לא רק שלא יעלו אזרחי העולם עוד לא יודעים מה מחכה להם לדעתי תקופת האבן שהיו סוחרים עם גמלים וכבשים ואוהלים ולא כסף
23 דוח מוזמן 08/07/2016 15:40 דוח מוזמן וידוע מראש אבל הירידות יהיו חדות עליית ריבית (ל"ת)
22 נתון מטורף? 08/07/2016 15:39 זריקת הרגעה?
יש אולי באזור מבוגר אחראי?
21 יוסי 08/07/2016 15:39 חגיגה בנסדק
היום יהיו עליות חדות בנסדק ,ובמשך השבוע עליות באירופה ובארץ.
הדוח מוזמן 08/07/2016 15:58 חלמת (ל"ת)
20 ב100% 08/07/2016 15:38 יודע
יעלה וירד וירד ויעלה וכן הלאה והלאה מי שידע לנצל הזדמנויות ירויח ומי שלא יפסיד , לא צריך להיות גאון הדור היום . עושים עם הכסף שלנו מה שהם רוצים. מה שבטוח שבסוף כולנו נמות.שבת שלום
רופא 08/07/2016 18:27 בקשר למוות אתה טועה יקירי.
בסוף לא ימות אף אחד ונאלץ לחיות חיי נצח. רשום את הדברים. אם אתה עד 65. גם אתה עשוי לזכות בזה. לבעיית המקום אל תדאג. נייבש ימים . נחיה בכוכבים וגלקסיות אחרות. אני ומשפחתי וחברי נשארים כאן.
19 קרמבו 08/07/2016 15:37 ייגמר באדום
עכשיו ביטחון המשקיעים שלא יעלו ריבית ירד , כי יש אינדקציה להעלות ריבית השנה
18 מני 08/07/2016 15:37 האמרוקאים למדו מהסינים איך לתזמן נתונים. (ל"ת)
17 נמאס מביזפורטל 08/07/2016 15:35 המטורפים היחידים הם אתם (ל"ת)
16 זה המספר 08/07/2016 15:35 287,000 (ל"ת)
15 סוחר 08/07/2016 15:33 לונג סנופי שורט זהב
לונג נפט תהנו
14 חזי 08/07/2016 15:26 שורט על 500 s&p
משתף אתכם כי 99 אחוז מהתיק שלי בשורט פי 3 על s&p 500 לא משנה מה יקרה היום בטווח בינוני צופה רווח !
13 אליהו הנביא 08/07/2016 14:49 הברקזיט והדוח
ככל שהדוח יהיה גרוע כמו הברקזיט הבורוסות יעשו הפוך כדי לדפוק את הפוטיסטים בארהב ובארפה תיראו את אנגליה כל יום עולים תיסתובבו בלונודון כאילו אתם בשכם זה יבוא אבל יבוא מכה שלא ראיתם וגם טראמפ יעלה החגיגה תיהיה מושלמת
12 קנדל הארט 08/07/2016 14:29 אצלכם בביפורטל הכל דרמטי ומוקצן. אבל ה כ ל (ל"ת)
11 נופר 08/07/2016 13:23 תוספת 40397.5 כי סטיב מקונטיקט קבל רק חצי משרה (ל"ת)
10 כלכלן על 08/07/2016 13:19 השוק יעלה ואח"כ יירד או להיפך (ל"ת)
9 HAKY1 08/07/2016 10:24 נתון שלא יזיז שערה מקצה פין התענוגות (ל"ת)
הברית באמת שלא יזיז! 08/07/2016 15:33 את הנקודה העלובה שהשאירו לך אחרי (ל"ת)
8 סיבון 08/07/2016 01:29 מחר דן"ח מעולה שערי המט"ח יזנקו
השוק לקראת זינוק דרך אגב משאל העם הבריטי לא מתקבל בקרב ראש חטיבת המט"ח בבריטניה. המבין יעשה משהו ולא יפחד כי הירידה של הליש"ט קצרת מועד הזינוק יהיה חד ומנוסק.
7 דודו 07/07/2016 21:03 ביזפורטל הכותרת שלכם בומבסטית האפקט הוא מינורי
דריכות עצומה.... חחח כאילו כל אנשי הכלכלה ממתינים לרגע הפרסום... כולם יודעים שהנתונים ממומנים או נכתבים ללא קר למציאות על ידי אותם כלכלנים עצמם....
המחירים טובים.... 08/07/2016 15:40 שורטיסט מחורבן, אכלת אותה...תמכור דירה (ל"ת)
לטומטום 08/07/2016 16:22 לא יודע מה זה פוטים או קולים.
אבל ליתר בטחון קניתי ים מלא פוטים ליתר בטחון.
תמכור דירה.... 08/07/2016 15:35 מה קרה? תפסו אותך עם פוטים? לא נורא (ל"ת)
6 לוי 07/07/2016 20:30 המלחמה בסוריה תמוטט את השקל רצוי מט"ח
לסוריה יש תכנית ענקית של מדינות עולם ששותפות למלחמה בדאע"ש ובקו הצפוני של ישראל.
5 Matn 07/07/2016 19:13 צפו ליום שישי "שחור"
הזהב נח לקראת זינוק, מדד הפחד מידי נמוך, בהשוואה למצב הפיננסי העולמי, בורסות USA נמצאים ברף העליון ולכן אני דובי שבדובים ומנבא ום שישי אדום
אדי 08/07/2016 15:56 פחחחח לא שחור ולא נעליים
אני מת עליכם, מאיפה אתם כותבים את השטויות האלה? הכלכלה טובה כסף קיים אז אם אנשים מכרו באירופה הם צריכים לקנות איפשהו במקום אחר, ואיפה תקנה? איפה שהכי טוב.... לכן ארה"ב תצמח חזק מאוד בשנים הקרובות על חשבון אירופה שתצתמצם.
יאנוש 08/07/2016 16:20 לאדי
מה פרוש איפשהו? מה פרוש תצתמצם? אני מבין שאתה בשושו רומז על קריסה?
צו'פר 08/07/2016 16:42 אל תמות
יש ים מסיבות כרגע אין זמן להלוויות.
אבי 07/07/2016 20:55 בורסות
אכן מחר זהו יום שישי השחור. מילכוד נמצא במדדים וגם במטבעות מחר כולם יבינו מהו שורט אמיתי ומהי הונאת השווקים שכביכול מתנהגים במלאכותיות נבזית. הכל מכוון למחר ...
בשוק שחור,כמוך? 08/07/2016 15:39 מחר? ביום שבת יש בורסה רק אצל מלוים (ל"ת)
4 חיים 07/07/2016 16:33 דוח מוזמן כמו בסין.200000 משרות. (ל"ת)
עבורו.... 08/07/2016 15:38 דוחות מזויפים יש רק אצל ביבי שהצבעת (ל"ת)
3 להירגע 07/07/2016 15:49 כל שבוע יוצאים עשרות נתונים , לא צריך להתרגש (ל"ת)
2 כלכלה 07/07/2016 15:43 כלכלה
ב 4 מתפרסם המלאי ב 5 מדד האמון ב6 ינאם סגן יור השלוחה של שיקאגו לא להאמין איזה שטיות כלכלה עלאק ביזיון וטמטום שאנשים רכרוכים גובים עליו דמי נהול
מזומן בלי קבלות. 08/07/2016 15:36 מה זה משנה לך? אתה מוכר פלאפל בכסף (ל"ת)
1 כתה עלאק 07/07/2016 15:34 טמבליקו, לך תראה נתוני תעסוקה מהיום (ל"ת)
יאנוש 08/07/2016 16:14 לא הבנתי כלום. פרש. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש