כיצד להפיק יותר מפרסום האתר בגוגל

 | 
google, צילום: אקסטרה קידום אתרים
מפרסמים באמצעות מערכת GOOGLE ADWORDS? בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על מנת להפיק יותר מפרסום האתר בגוגל
נפתח בעובדה מספר 1: פרסום בגוגל אדוורדס עובד רק לאותם אלו היודעים לעשות שימוש נכון ומושכל בכל אחד מכלי הסיוע המוענקים על ידי גוגל למטרות הפרסום במערכת ADWORDS. נמשיך בעובדה מספר 2: רוב בעלי האתרים המנסים לפרסם את האתר שבבעולתם באמצעות גוגל אדוורדס עושים שימוש בכלי הניהול הבסיסיים ביותר של מערכת ADWORDA והם אינם מודעים לחשיבותם ויעילותם של כלי הפרסום המתקדמים העומדים לרשותם בתוך המערכת.
על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ממפרסמי ה-אדוורדס שביניכם למקסם את ביצועי הקמפיין, החלטנו להציג בפניכם מידע מורחב אודות כל אחד מכלי הניהול המתקדמים במערכת:
  1. CALLOUT EXTESION- כלי פרסום זה הוא למעשה תוסף למודעת הטקסט הממומנת. באמצעות תוסף זה תוכלו להוסיף למודעה תיאור מילולי (באורך שורה בת 10 עד 15 מילים) אודות בית העסק. במידה ותבצעו פעולת מעקב אחר המתחרים שלכם בגוגל, תוכלו לנסח בשורה המתווספת למודעה יתרון (יחסי) על פני המתחרים.
  2. DEMOGRAFIC TAB- כלי סיוע זה מאפשר לכם לבחון את תוצאות הקמפיין (מספר קליקים, חשיפות והמרות) באמצעות מאפיינים דמוגרפיים משתנים על פי חתך גיל, מגדר, מצב משפחתי וכדומה. השימוש בכלי זה יסייע לכם לקבל החלטות מעשיות בנוגע לקהלי היעד הרלוונטיים לכם ולפעול בהתאם בהמשך הקמפיין.
  3. DYNAMIC REMARKETING- כלי שיווק יעיל במיוחד המאפשר לכם לבצע פעולת שיווק מחדש (רי-מרקטינג) לכל אותם לקוחות פוטנציאליים אשר כבר נחשפו למודעה ואף הקליקו עליה והגיעו לדף ההפניה (אתר הבית או דף נחיתה).
  4. TRAGET OUTANKING SHARE- כלי סיוע זה מיועד לצרכי קביעת אסטרטגיית מחיר במסגרתה המערכת מציעה הצעת מחיר באופן אוטומאטי. כלי זה יאפשר לכם להשיג דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש בהשוואה למתחרים הישירים שלכם, כאשר בממשק הניהול עומדת לרשותכם האפשרות להגדיר גם את הדומיין של המתחרה אותו תרצו לעקוף בדירוג.
  5. SCRIPTS- שימוש בשורות קוד ב-JAVASCRIPT יאפשר לכם לבצע מגוון פעולות ושינויים אוטומטיים בחשבון ה-אדוורדס שלכם, לרבות, שינוי תעריף מילות המפתח, החלפת תכני המודעות, הנפקת דו"חות דיווח בנוגע לביצועי הקמפיין ועוד. מערכת ADWORS מאפשרת לכם לעשות שימוש בסקריפט מוכן ו/או לחילופין, לכתוב סקריפט חדש בחשבונכם בהתאם להגדרת הפעולות והשינויים אותם תרצו לבצע באופן אוטומאטי במערכת.
טיפים נוספים לשיפור ביצועי הקמפיין בגוגל
זוכרים את העבודות שציינו בתחילת הכתבה? לפניכם עובדה מספר 3: קמפיין יעיל בגוגל איננו נמדד על פי מספר הקליקים (לחיצות) אלא בהתאם למספר הקליקים שהומרו דרך המודעה והשיגו את יעדי הקמפיין (יצירת קשר, השארת פרטים, ביצוע רכישה וכדומה).  על מנת לבחון את היקף ההמרות מהקמפיין אנו ממליצים לכם לשתול קוד מעקב ייעודי באתר ו/או לייבא את נתוני ההמרה מה-GOOGLE ANALYTICS.
להלן מספר טיפים מעשיים לשיפור ביצוע הקמפיין והגדלת אחוזי ההמרה באמצעותו:
  1. שימוש מושכל במילות המפתח - הימנעו ככל הניתן מהצמדת רשימה ארוכה של מילות מפתח למודעות הטקסט הממומנות שלכם ובחרו בקפידה את מילות המפתח המותאמות גם לתוכן המודעה וגם לקהלי היעד הרלוונטיים לכם.
  2. אל תהססו לעשות שימוש במילות מפתח "שליליות"- מילות מפתח "שליליות" הן הגדרה מקצועית לכל אותן מילים שאינם רוצים שיקפיצו את המודעה בכל פעם שהגולש/ת מבצע באמצעותן חיפוש בגוגל. לדוגמא: במידה ואתם משווקים פריטי ריהוט המיועדים אך ורק לסביבה המשרדית ולא ריהוט לסביבת המגורים הקפידו לשלול מילים וביטויי מפתח כגון: ריהוט לבית, ריהוט לחדר שינה וכדומה.
  3. דף נחיתה ייעודי- אחת מהדרכים האופטימאליות ביותר ליצירת אחוזי המרה גבוהים היא באמצעות הפניית הגולש מגוף המודעה הממומנת לדף נחיתה ייעודי המאפשר לו לבצע פעולה מיידית ליצירת קשר או כל מטרה אחרת אותה הגדרתם לעצמכם. ברוב המקרים, מומלץ להפנות את הגולש לדף נחיתה מעוצב בו לא קיימים קישורים שונים העלולים לגרום לו לבצע פעולות "זליגה" לעמודי אינטרנט אחרים ובכך למעשה אתם מגדילים את סיכויי ההמרה. יחד עם זאת, חשוב לבצע אופטימיזציה לעמוד הנחיתה ולתכנן אותו בצורה השיווקית היעילה ביותר.
  4. הגדירו את יעד המודעה - גוגל אדוורדס מאפשרת לכם להציע את המודעה גם ברשת החיפוש וגם ברשת התוכן (אותם אתרי שותפים של גוגל). על מנת לייעל את תוצאות הקמפיין, אנו ממליצים לכם להגדיר את יעד המודעה (רשת החיפוש ו/או רשת התוכן) ולכל רשת להתאים את תוכן המודעות בהתאם לקריטריונים השונים העומדים לרשותכם. פרסום מודעות שונות בכל רשת תאפשר גם לבחון את יעילות הקמפיין בהתאם ליעד המודעות.
  5. יצירתיות היא שם המשחק - פרסום בגוגל באמצעות מודעות טקסט הינו מהלך שיווקי המחייב אתכם לפעול באופן יצירתי בכל הנוגע לניסוח המודעה. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להסתייע באנשי תוכן וקריאייטיב המתמחים בנושא ו/או לנסח מספר מודעות שונות אותן מומלץ לבדוק אל מול הסביבה הקרובה אליכם (בני משפחה, חברים, מכרים וגם אנשים מהרחוב). הקפידו לייצר תכנים בעלי ערך מוסף לקהל הלקוחות שלכם והתמקדו בתועלות המוצר/שירות ולא במאפיינים הבסיסיים שלו.
  6. הנעה לפעולה – הקפידו לעשות שימוש במילים וביטויי מפתח מניעים לפעולה גם בגוף מודעות הטקסט הממומנות וגם בדפי הנחיתה ו/או עמודי האתר אליהם מפנה הפרסום.
  7. בתיבת צור קשר הציגו את כל אמצעי ההתקשרות עימכם, לרבות, מספרי טלפון, כתובות דוא"ל, כתובות רלוונטיות. בנוסף, במידה ומדובר בעסק בעל כתובת פיזית –הקפידו להוסיף את מיקום בית העסק לאפליקציית GOOGLE MAPS ולשירות GOOGLE PLACES
בנוסף לכל הטיפים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועצי פרסום וקידום המתמחים בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל.
לפרטים נוספים בקרו באתר שלנו https://www.extra.co.il
 
 
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה