מעל 50 מיליון אירו: נחשף תג המחיר של גרינווד שהואשם באונס
סולשיאר היה כל כך בטוח בעתידו של גרינווד במועדון, שהוא מכר את החלוץ הבכיר רומלו לוקאקו לאינטר ב-2019, כי הוא רצה לקדם את הנער לקבוצה הבוגרת. גרינווד עצמו היה אז בשיאו ושווי השוק שלו הגיע ל-50 מיליון אירו. מאז ההאשמות בוטלו וגרינווד הושאל לחטאפה, כשהוא חוזר לעניינים עם 8 שערים ו-5 בישולים ב-26 משחקים בכל המסגרות; חולצת המשחק של האנגלי אף הפכה לנמכרת ביותר אי פעם בהיסטוריית המועדון הספרדי הצנוע. שוויו של השחקן אמנם "התאפס" לאחר התקרית, אך בעקבות היכולת שהוא מציג, גרינווד רכש לעצמו שווי שוק חדש שעומד כיום על 7.5 מיליון אירו ועשוי לעלות עוד יותר בהתאם ליכולת שיציג בהמשך העונה. כעת, נחשף הסכום שתדרוש עבורו יונייטד: 50.2 מיליון אירו, או 43 מיליון פאונד. כעת ישנם כאמור מספר מועדונים בספרד שישמחו לשים את ידם של הקיצוני, שמבוקש גם בערב הסעודית. גרינווד עצמו מעוניין לחתום במועדון שמשחק בליגת האלופות, כך שמעבר קבוע לחטאפה או למפרץ לא ריאלי בשלב הזה. כשנאל על חזרה פוטנציאלית לאולד טראפורד, בעלי יונייטד החדשים סר ג'ים רטקליף אמר: "אין עדיין החלטה. הוא מושאל כרגע מן הסתם, אבל הוא לא המושאל היחיד. התהליך ילך כך: צריך להבין את העובדות מבלי להתייחס לרעשי רקע, ואז להגיע להחלטה על בסיס ערכי - אם הוא אדם טוב או לא". "האם הוא באמת יכול להציג יכולת טובה במנצ'סטר יונייטד ולהרגיש בנוח עם זה, והאם האוהדים ירגישו בנוח? אתה מתעסק בשחקנים צעירים, שלא תמיד גדלו עם התנאים הטובים ביותר. יש להם הרבה כסף, אך לא בהכרח את ההכוונה הנכונה בחיים". "אנחנו צריכים להגיע להחלטה הוגנת שכפופה לערכי המועדון. זה מה שאנו צריכים לעשות וזוהי דרך ההתמודדות הטובה ביותר.", סיכם רטקליף. נראה כי הסיכויים של גרינווד להימכר יותר גבוהים מאשר לחזור, כשגם מספר ארגוני זכויות נשים ואוהדי הקבוצה הבהירו כי הם לא רוצים לראות את האנגלי חוזר לסגל.🚨 Man United have not made final decision yet about Mason Greenwood but feeling is that club will be ready to consider proposals in case of permanent transfer bids. Man United could cash in on Greenwood this summer, waiting for INEOS verdict after internal talks. pic.twitter.com/PSIcg8xsG0
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) March 11, 2024
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
