ארדה גולר
צילום: ריאל מדריד טוויטר

יציאה בהשאלה? היהלום של ריאל מדריד כבש אמש שער בכורה - מה שוויו?

לאחר הפציעות הקשות שספג והשמועות על השאלה למרות שהובטח לו מקום בפרויקט המועדון, ארדה גולר בן ה-19 השתיק אמש את המבקרים עם שער בכורה. כמה שילמו עבורו הבלאנקוס?
יובל כרמל | (1)

אתמול סוף סוף זה קרה: היהלום של ריאל מדריד, ארדה גולר, חתם את תוצאת המשחק של קבוצתו נגד סלטה ויגו כשמצא את הרשת בפעם הראשונה בחולצה הלבנה בדקה ה-94 וכבש שער בכורה מרשים, בניצחון של קבוצתו שנגמר לבסוף ב-4:0.

בקיץ האחרון החתימה ריאל מדריד את אחד הכישרונות המדוברים ביותר בזמן האחרון - ארדה גולר, לאחר מאבק עיקש עם ברצלונה על כישוריו של היהלום הטורקי. גולר בן ה-19 הגיע לברנבאו עם שאיפות גדולות ועם לא מעט ציפיות, ונפצע בהכנות לעונה הנוכחית, כשקודם לכן לא ספג מעולם פציעות משמעותיות. באוקטובר האחרון החלים הקשר, כשהכל היה מוכן להופעת הבכורה, ספג גולר פציעה נוספת.

גולר בועט אמש. מצא את הרשת (ריאל מדריד טוויטר)

לפני כחודש דווח ב'ספורט' הספרדי כי בהנהלת הבלאנקוס חושבים להשאיל את כישרון העל כדי לעזור לו לצבור כמה שיותר דקות בעקבות עומס בקישור, כשבקיץ עשויים לפרוש מספר שחקנים שיעזרו לרווח את מרכז המגרש, כמו לוקה מודריץ' וטוני קרוס. גולר, שגדל בפנרבחצ'ה, רשם בקבוצה הבוגרת 51 הופעות בהן כבש 9 שערים ובישל 12 נוספים. בקיץ כאמור נקנה השחקן על ידי הממוקמת שנייה בלה ליגה עבור סכום נמוך יחסית, שעמד על 20 מיליון אירו. שוויו של הקשר ההתקפי עומד כיום על 15 מיליון אירו.

לשחקן כאמור היו תוכניות אחרות, ומסתמן כי גולר ישאר בריאל ויאבק על מקומו בהרכב. לצד דיווחים כי לקשר נמאס מהסיטואציה, מכסת הדקות של הטורקי צפויה לעלות בהתאם ליכולת שיציג, ומסתמן כי השער אמש יעזור לכך רבות.

גולר התראיין אחרי המשחק, ואמר כי: "זו הייתה עונה פשוטה עד כה, אך אני מקווה שהמצב ישתפר אחרי היום. אני מאוד שמח להיות פה, ריאל מדריד המועדון הגדול בעולם, ולמרות שזה לא פשוט בכלל, אני מאמין שיש לי את היכולת והאופי להשתלב. אני מאושר משער הבכורה, בהזדמנות זו אודה לכל מי שתמך בי עד כה. אני מקווה שהרבה שערים יבואו בהמשך, אעבוד קשה בשביל שזה יקרה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המבין 12/03/2024 13:15
    הגב לתגובה זו
    רואים שהוא גולר
לקלר והמילטוןלקלר והמילטון

עוד עונה אבודה לפרארי: מתחים בצוות, ביקורת מההנהלה ועתיד לא ברור להמילטון

אחרי הכישלון בברזיל והביקורת הפומבית של היו״ר ג׳ון אלקן, המילטון ולקלרק מנסים להרגיע, אך מאחורי הקלעים השם של קרלוס סיינץ כבר חוזר לשולחן

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה פרארי פורמולה 1

פרארי שוב מתמודדת עם תקופה סוערת, על המסלול ומחוצה לו. עונת 2025, שהייתה אמורה לסמן התחלה חדשה עם לואיס המילטון, הפכה לעוד שנה קשה. אחרי הגרנד פרי הכושל בסאו פאולו, שבו שני הנהגים פרשו לפני הסיום, יו"ר הקבוצה, ג’ון אלקן, בחר באופן חריג לצאת בפומבי נגד הצוות שלו. “הנהגים שלנו צריכים לדבר פחות ולהתרכז יותר בנהיגה,” אמר אלקן, בהתייחסות ישירה להמילטון ולצ’ארלס לקלרק. 


 פרארי סובלת מעונה חלשה, ללא ניצחונות וללא יציבות, והפער בין ההשקעות העצומות לתוצאות בשטח הולך וגדל. ההתבטאות של אלקן שיקפה את חוסר הסבלנות הגובר במטה הקבוצה ואת המתיחות ההולכת ומחריפה בין ההנהלה לנהגים. התגובה של הנהגים הגיעה במהירות. המילטון כתב ברשתות החברתיות: “אני מגבה את הקבוצה שלי. אני מגבה את עצמי. לא אוותר - לא עכשיו, לא אז, ולא אף פעם.” לקלרק, לעומתו, ציין ש“זה היה סוף שבוע קשה במיוחד” והוסיף כי רק “אחדות תוכל לעזור לנו לשנות את הכיוון בשלושת המרוצים האחרונים של העונה.”


בברזיל הכול הלך לאיבוד כבר בשלב מוקדם. לקלרק התרסק בהקפה השישית אחרי מגע עם שני נהגים אחרים. המילטון הסתבך בתקרית עם קרלוס סיינץ ובהמשך עם פרנקו קולאפינטו. הנזק למכונית היה משמעותי, והקבוצה בחרה לעצור את המרוץ. כך נותרה פרארי עם שתי מכוניות מחוץ למשחק - שוב. פרארי, מהמותגים המזוהים ביותר עם ההיסטוריה של הפורמולה 1, סופרת עוד עונה בלי ניצחון. זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שבה היא מסיימת כך. מאז 2007 לא זכתה הקבוצה באליפות הנהגים, ומאז 2008 לא באליפות היצרנים. גם השנה היא במקום הרביעי, מאחורי רד בול, מרצדס ומקלארן.


המילטון, בן 40, הגיע לקבוצה בתחילת השנה עם תקוות גדולות. ההחתמה שלו נועדה להחזיר את פרארי לקדמת הבמה, אך בפועל הוא מתקשה לבלוט. הוא לא עלה על הפודיום אפילו פעם אחת, וב־16 מתוך 21 מקצי דירוג הובס על ידי לקלרק. 


קרלוס סיינץ יחזור?

לקלרק עצמו, הנהג המזוהה ביותר עם פרארי בשנים האחרונות, מתקשה לשמור על יציבות. כמה תוצאות טובות בתחילת העונה הובילו לציפיות, אך בהמשך חלה ירידה חדה. היחסים בין שני הנהגים מתוחים, ולפי דיווחים באיטליה, ההנהלה כבר בוחנת שינויים אפשריים בהרכב העתידי. באיטליה גם מזכירים שוב את שמו של קרלוס סיינץ, הנהג שהוחלף במילטון ועבר לויליאמס. סיינץ מציג עונה יציבה ונחשב לבעל תרומה טכנית משמעותית בעברו בפרארי. לפי פרסומים, מנהל הקבוצה פרד ואסר שומר איתו על קשר, ולא שולל אפשרות לחזרתו בעתיד.