אינטרנט מקלדת מחשבים מסך מחשב
צילום: Getty images Israel

משרד התקשורת אוסר על אייס תקשורת לגייס מנויים: לא ניתקה לקוחות

לאחר שימוע שנערך לספקית האינטרנט, משרד התקשורת הטיל עליה סנקציות לתקופת בחינה של 4 חודשים, לאחריה תשקל שלילת היתר לפעילותה. נגד החברה התקבלו תלונות גם על עיכוב בזיכוי, חיובים מופרזים, הטעיית צרכנים וחוסר מענה במוקד
איתי פת-יה | (1)

משרד התקשורת מטיל על חברת אייס תקשורת חכמה סנקציות בדמות איסור על גיוס מנויים חדשים למשך ארבעה חודשים החל מעוד שלושה שבועות. זאת, לאחר שלפי המשרד המשיכה לחייב לקוחות קיימים שביקשו להתנתק, וכן קיבלה תלונות על עיכוב בזיכוי לקוחות, חיובים מופרזים, הטעיית צרכנים, חוסר מענה במוקדי השירות לקוחות והתמיכה הטכנית ועוד.

על העיצומים הוחלט בהמשך לשימוע שנערך בנובמבר האחרון, ממנו עלה כי החברה הפרה לכאורה את תנאי היתר הפעילות שלה, פגעה בטובת הציבור ואינה פועלת בהגינות כלפי מנוייה, אומרים במשרד התקשורת.

​לאחר שהתקבלו התייחסותיה של החברה לשימוע, וכן נידונה עתירתה בבג"ץ, שר התקשורת, יועז הנדל, אימץ את המלצת גורמי המקצוע במשרד להגביל את פעילות החברה לתקופת בחינה, ובסיומה היה ולא ואיכות השירות לא שופרה על ידי אייס תקשורת חכמה, תשקל שלילת ההיתר שלה לספק שירותי אינטרנט לצמיתות.

"כמות התלונות על אייס תקשורת חכמה שהתקבלו בתחום פניות הציבור במשרד הינה כמות חריגה וגבוהה מאוד ביחס לגודל החברה", כותבים במשרד התקשורת. בשנת 2019 התקבלו במשרד 103 תלונות, בשנת 2020 התקבלו 461 תלונות ובשנת 2021 עד ל-9 ביוני התקבלו 246 תלונות. משרד התקשורת העיר לחברה מספר רב של פעמים ועל החברה הוטל גם עיצום כספי מטעם הרשות להגנת הצרכן.

שר התקשורת, יועז הנדל: "אחרי שהחברה קיבלה אין ספור פניות בקדנציה הקודמת, ללא שינוי, זו אחת ההחלטות הראשונות שלי. המסר ברור. המשרד בראשותי לא יאפשר פגיעה מתמשכת בצרכנים. אני בעד הפחתת הרגולציה אבל נשתמש במקלות שלה בכל פעם שנזהה שנחצים קווים אדומים״.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לקוח 16/06/2021 15:36
    הגב לתגובה זו
    חברה נוכלת לא עונים מנתקים את הטלפון אחרי שעתיים המתנה
דודי סלטון
צילום: לילך ברעם

מורי ארקין ומגדל משקיעים בפתרון למניעת שפיכה מוקדמת אצל גברים

חברת ויריליטי מדיקל המייצרת מדבקה לגירוי חשמלי כדי לעכב את השפיכה, גייסה 10 מיליון דולר. החברה רוצה לגייס עד 40 מיליון דולר
משה כסיף |
נושאים בכתבה רפואה

ויריליטי מדיקל רוצה לסייע לגברים ונשים ליהנות יותר במהלך קיום קשר אינטימי. כ-25% מהגברים בעולם מגיעים לשפיכה מוקדמת כך שהצדדים עשויים לא להגיע להנאה מינית מספקת לפני השפיכה. הפתרון של החברה הוא מדבקה אשר מייצרת גירוי חשמלי ומעכבת את השפיכה. לדברי החברה, לפתרון יש יתרונות בהשוואה לטיפולים תרופתיים, שעלולים לגרום לתופעות לוואי. המדבקה עמדה בהצלחה בניסויים קליניים, וקיבלה אישור FDA לשיווק בארצות הברית וכן אישור CE לשיווק המוצר באירופה. המשקיעים הם חברת הביטוח 'מגדל ביטוח -2.1% ' אשר השקיעה 8 מיליון דולר, וקבוצת ארקין, שהשקיעה 2 מיליון דולר, והינה המשקיע המרכזי בחברה. שותפות אלמדה ונצ'רס אלמדה יהש 0% , שותפות מו"פ המשקיעה בחברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, המכשור הרפואי וה-Bio-convergence, השקיעה בויריליטי 1.5 מיליון דולר במסגרת סבב הגיוס האחרון, ומחזיקה ב-5.6% מהחברה בדילול מלא. היקף השוק העולמי הרפואי לטיפול בשפיכה מוקדמת מוערך כיום ב-2.9 מיליארד דולר וצפוי לצמוח בקצב צמיחה שנתי של 9%, להיקף שנתי של כ-3.5 מיליארד דולר בשנת 2026. האסטרטגיה של ויריליטי באירופה ובארה"ב מתמקדת במכירת המוצר בפלטפורמת אונליין ישירה לצרכן, ובהמשך דרך רשתות דראגסטור. ויריליטי הוקמה על ידי טל גולן, מהנדס ביו רפואה. ויריליטי מפתחת מוצרים שאינם תרופתיים לשיפור איכות בריאות המין  (Sexual wellbeing) של נשים וגברים. המוצרים מבוססים על  טכנולוגיית EMS (Electrical Muscle Stimulation). בחברה מועסקים כיום 9 עובדים.