ננו דיימנשן משלימה צניחה של יותר מ-95% בשנתיים
חברת ננו דיימנשן הדואלית (סימול:NNDM), העוסקת בפיתוח וייצור מדפסות תלת ממד לתעשיית האלקטרוניקה, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון האחרון ויורדת כעת ב-5.9% בתגובה.
החברה דיווחה על הכנסות של 2.24 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 1.67 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מתחילת השנה רושמת החברה הכנסות של 5.09 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 3.39 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
בשורה התחתונה, החברה רושמת הפסד נקי (GAAP) של 4.3 מיליון דולר או 0.02 דולרים למניה, לעומת הפסד של 3.62 מיליון דולר או 0.04 דולרים למניה בתקופה המקבילה אשתקד. מתחילת השנה רושמת החברה הפסד נקי של 6.97 מיליון דולר לעומת הפסד של 11.52 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
בקופת החברה יש בסוף הרבעון האחרון כ-5.4 מיליון דולר, לעומת נתון של 3.75 מיליון דולר בתחילת השנה.
"אנו גאים להציג תוצאות שיא עם הכנסות של 2.2 מיליון דולר, ברבעון השלישי של 2019" , ציין עמית דרור, מנכ"ל החברה. "מאז שהשקנו את מערכת ה-LDM, אנו עדים להאצה במכירות אשר מוכיחה שהתגובה המהירה שלנו והפעילות שנקטנו החזירו את החברה לפסים של צמיחה."
- זוז פאוור קורסת 70% מתחילת השנה - החברה חייבת טעינה מהירה
- עקפה ציפיות ב-10%: אורמת טכנו עולה ב-3%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"בנוסף, אנו עדים לשיפור בפרמטרים פיננסים נוספים, לרבות גידול של 111% במכירות המוצרים המתכלים. אנו רואים בעובדה הזו אישוש למודל העיסקי שלנו, של הכנסות חוזרות המבוססות על מוצרי הדיו החדשניים של החברה. כאשר אנו מסכמים את הרבעון המוצלח הזה, אנו ממשיכים במאמצינו להוציא לפועל את האסטרטגיה שלנו לתמיכה בצמיחה במכירות", הוסיף דרור.
- 4.משקיע שהפסיד 14/11/2019 10:26הגב לתגובה זוכעת נותר רק לקוות כי הצמיחה המואצת במכירות תימשך, ומה בנוגע למכירת החברה או עסקה אסטרטגית כפי שהם הודיעו במאיה ???
- 3.למה כל הזמן יורדת ? האם היא תתאושש פעם ? ימים יגידו (ל"ת)נפלתי חזק 14/11/2019 08:56הגב לתגובה זו
- 2.כלכלן מומחה 14/11/2019 07:15הגב לתגובה זולהצליח להפסיד 4.3 מיליון דולר על הכנסות של 2.25 מיליון דולר זה כישרון. אני יכול להציע הצעת ייעול: אל תייצרו כלום, ופשוט תציעו ללקוחות לקנות מכם אלף דולר תמורת 800 דולר. ככה תוכלו לצמצם את ההפסדים שלכם לבערך 600 אלף דולר בלבד על מכירות של 2.25 מיליון דולר, כולל הוצאות משכורות לסוכני המכירות.
- 1.משקיע 13/11/2019 20:34הגב לתגובה זואיזה מנכ"ל גולם.....המניה נחתכת ב-95% והוא מבשר על "תוצאות שיא". אחד כזה לא יכול להשאר בתפקיד אפילו יום אחד.
- מה הקשר...בירה נשר (ל"ת)חנני 14/11/2019 08:35הגב לתגובה זו

מה צפוי ב-S&P 500 - האם יצא מספיק אוויר מהבלון?
לאחרונה נערכנו ליציאת אוויר מוול סטריט ואוויר אכן יצא. השאלה האם יצא מספיק? הנה התובנות שלנו
ובכן, הגענו ליעד הפיבונאצ׳י הראשון לירידה באזור ה-6480, מבחינה סטטיסטית התנודה למטה הייתה קיצונית וביום שישי היה יום היפוך (סגירה חיובית מעל הפתיחה) כך שיש סיכוי שלטווח הקצר נושפי האוויר ירגעו. שבירה של 6480 תלמד על 6200 כעל היעד הבא. איתות חיובי יהיה מעל 6720.
6480-6720 הם לפיכך גבולות המעקב שלנו לתחילת שבוע המסחר ומפה נמשיך.
מה אומרות המניות המופלאות
הגם שמבחינתי תשומת הלב המוגברת למניות ה״מופלאות״ היא בעיקר עניין למערכת היחסים בין תקשורת פיננסית לקוראים (שכן יש מלא מניות מעניינות לתיק) אז שמבחינת אומדן סיכויי השוק לעלות או לרדת יש לניתוח המצרפי שלהן משמעות. נעבור עליהן ביחד ונסכם.
- AAPL: מצב טכני מורכב שכן היא ברמת שיא אבל יש אופטימיות כל עוד מעל 260. שם אותה בצד הירוק בינתיים.
- הנאסד״ק קפץ ב-2.7%; אלפאבית זינקה ב-6%, טסלה עם 7%, ברודקום טסה ב-11%
- לקראת שבוע מסחר קצר ועמוס - מה חושבים האנליסטים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- AMZN: מעל רמת תמיכה ואין סיבה שלא תהיה בצד הירוק כרגע.
ה-SU7 של שיואמי. קרדיט: רשתות חברתיותתוך פחות משנתיים, שיאומי רווחית יותר מטסלה
19 חודשים בלבד אחרי השקת הסדאן החשמלית SU7, חטיבת הרכב וה-AI של שיאומי מייצרת רווח רבעוני של כ-98 מיליון דולר, הרבה לפני טסלה ואחרים בענף; האקוסיסטם, המותג והיעילות הובילו לרווחיות מהירה
שיאומי ממשיכה להפתיע את תעשיית הרכב החשמלי, כאשר חטיבת ה-EV והבינה המלאכותית שלה מסכמת את הרבעון השלישי עם רווח של כ-98 מיליון דולר, פחות משנתיים לאחר שהשיקה את הסדאן החשמלית SU7. החברה הגיע לאיזון משמעותית מהר יותר מהמתחרות, היות וטסלה נזקקה ליותר
מחמש שנים עד שהציגה רווח רבעוני ראשון, ולי-אוטו הגיעה לכך רק אחרי כשנתיים. בעידן שבו רוב הסטארט-אפים בתחום שורפים מזומנים לאורך שנים, שיאומי נכנסת לתמונה עם יתרון מבני יוצא דופן: קהל עצום של משתמשים קיימים, אמון מותג גבוה, ואקו-סיסטם שמחברת את העולם הדיגיטלי
של הלקוחות עם עולם הרכב החדש.
כוחו של הרגל
הכניסה של שיאומי לעולם הרכב מתבססת על נכסים שהחברות המסורתיות פשוט אינן מחזיקות. מאות מיליוני משתמשים שכבר רכשו סמארטפונים, שעונים חכמים ומוצרים ביתיים של החברה הפכו לקהל טבעי לשלב הבא: הרכב
החשמלי. עבורם, עליית המדרגה מרכישת טלפון לרכישת רכב לא מצריכה שינוי תודעתי גדול: הם כבר נמצאים עמוק באקוסיסטם של שיאומי, סומכים על המותג ורגילים לממשקיו. בנוסף, הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של רכבי החברה מאפשרת לה לייצר מקורות הכנסה נוספים מתוך מערכות הרכב, בדומה
למודלים שמוכרים מעולם המובייל. כך נוצרת סביבה שבה עלות גיוס הלקוח כמעט אפסית, וזה יתרון אדיר לחברה, בענף שבדרך כלל משלם סכומי עתק על כל לקוח חדש.
האסטרטגיה המנצחת: דגם יחיד והשקה שמתנהלת כמו מוצר אלקטרוני
שיאומי אימצה גישה שונה
לחלוטין מהמקובל בענף הרכב. במקום להשיק מספר רחב של דגמים ולחלק משאבים בין פיתוחים מקבילים, היא התמקדה בדגם אחד ויחיד, ה-SU7, וטיפלה בו כמו מוצר אלקטרוני מהונדס היטב. שרשרת אספקה הדוקה, שליטה גבוהה ברכיבים קריטיים ותכנון השקה המדמה את עולם הסמארטפונים יצרו
ביקוש גדול כבר מהרגע הראשון. וברגע שהחברה עמדה ביעדי הביקוש, היא היתה יכולה להתמקד ברווחיות ולא בהגדלת נפח מכירות, ובכך חסכה שנים של הפסדים שמאפיינות את רוב הכניסות החדשות לענף הרכב.
ה-YU7: הדגם השני שהפך להצלחה מסחררת בתוך שעות
כמעט
בלי להתאמץ, דגם ה-SUV השני של החברה, YU7, הפך במחצית 2025 לאחד הסיפורים החמים בשוק הרכב הסיני. בתוך שעות ספורות מקבלת ההזמנות כבר נרשמו כ-289 אלף הזמנות, נתון שממחיש כיצד מותג טכנולוגיה מצליח לייצר באזז שהמתחרות מתקשות לשחזר. ההתרחבות הזו הפכה את פעילות הרכב
של שיאומי לאחת המרכזיות בחברה, כאשר יותר מרבע מהכנסות הקבוצה כבר מגיעות ממנה, הרבה מעבר לזרוע ה-IoT ההיסטורית.
לצד האופטימיות, הענף הסיני כולו נכנס לתקופה מאתגרת. הממשלה מתכוונת לצמצם את הטבת המס על רכבים חשמליים והיברידיים, והמשך סבסוד הטרייד-אין
עדיין לא מובטח. כבר באוקטובר הורגשו ירידות במכירות הרכב, ושיאומי נאלצה לפעול כדי למזער פגיעה בביקוש. החברה מציעה ללקוחות הנחת גישור של עד כ-2,100 דולר למי שיזמין רכב עד סוף נובמבר ויקבל אותו במהלך 2026, צעד שמעודד הזמנות אך בהכרח יפגע במרווחי הרווח.
