רב בריח השקיעה מיליון דולר במרכז מכירות בחיפה

צופה כי יגדיל את סך המכירות שלה בכ-30%. אולם תצוגת הדלתות משתרע על שטח של 750 מ"ר ומאופיין בחלוקה לפי סגנונות עיצוב: מודרני, קלאסי, כפרי ועתידני
חזי שטרנליכט |

חברת הדלתות - רב בריח, הודיעה על השקעה גדולה של כמיליון דולר בהקמת מרכז חדש עם אולם תצוגה במתחם צומת הצ'ק פוסט בחיפה. מהחברה נמסר כי הם מצפים לגידול של 30% במכירות בזכות המרכז שהתווסף.

אולם תצוגת הדלתות משתרע על שטח של 750 מ"ר ומאופיין בחלוקה למתחמים על פי סגנונות עיצוב עיקריים: מודרני, קלאסי, כפרי ועתידני. כל סגנון מתאפיין באופי ואווירה ייחודים: חומרים, צבעים, פירזולים ואביזרים משלימים. אולם התצוגה כולל גם קומה מיוחדת ובה משרדי הנהלה, חדרי ישיבות, אולם אדריכלים, חדר מחשוב ואינטרנט למבקרים וחדר פנאי לילדים.

"הקמת מרכז תצוגת הדלתות הגדול והמרשים בחיפה הוא צעד נוסף במהפכת העיצוב החדשה שאנו מוליכים בחברת רב בריח, אומר אורי בחרי, הבעלים והמנכ"ל של חברת רב בריח. לדבריו, סקר ארצי מייצג שביצעה החברה באמצעות מכון "מדגם" מגלה כי הדייר הישראלי מעדיף דלתות מעוצבות על פני דלתות בטחון רגילות. ע"פ הסקר, 43% מהנשאלים הצהירו על נכונות להחליף את דלת הכניסה לביתם לדלת בטחון מעוצבת. "נתון זה מראה את הצורך של הדייר הישראלי לשנוי בתחום פתחי הבית, ואנחנו ברב בריח מכוונים להוביל את תחום הדלתות לכיוון של עיצוב וחדשנות", מדגיש בחרי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה