סאפיינס: מערכת למבטחים החדשה בהיקף של 2.2 מ' ד'

זכתה בחוזה להתקנה והטמעת מערכת ניהול קרנות פנסיה ב"מבטחים החדשה". האחרונה תשיק את המערכת עד סוף 2005. ההטמעה תתבצע בשלבים
שרון שפורר |

חברת סאפיינס, מקבוצת פורמולה, הודיעה היום (שלישי) על זכייתה בחוזה להתקנה והטמעת מערכת Sapiens INSIGHT™

for Life & Pensions בחברת מבטחים קרנות פנסיה. היקף העסקה מוערך בכ-2.2 מיליון דולר.

מסאפיינס נמסר, כי מערכת Sapiens INSIGHT™ for Life & Pensions הינה מערכת כוללת המבוססת web, לפתרונות פנסיה, חסכון, ביטוח חיים וביטוח רפואי. לדברי החברה, המערכת מציעה יתרונות משמעותיים ביותר לניהול מוצרי פנסיה, ניהול ביטוחים פנסיוניים קיבוציים ואישיים, ניהול גבייה וניהול קרנות. כל זאת ועוד, באמצעות פתרון דינמי וגמיש המאפשר התאמה מהירה לשינויים עיסקיים ולחוקי הביטוח.

עוד מסרה החברה, כי הפתרון שלה הוכר לאחרונה על ידי DATAMONITOR כאחד הפתרונות המובילים בתחום פתרונות חיים ופנסיה בעולם.

מבטחים החדשה תשיק את מערכת for Life & Pensions ™ Sapiens INSIGHT שהותאמה במיוחד עבורה, עד סוף שנת 2005. הטמעת המערכת תתבצע בשלבים, בתיאום עם מבטחים, ותכלול את ניהול תהליך העבודה, ניהול מוצרים מבוססי חוקים, ניהול תיקי מבוטחים, חיוב, גביה וחישוב נכסים.

מנכ"ל מבטחים החדשה, אורן אל-און מסר, כי "שילוב מערכת סאפיינס בחברה תספק יתרון עסקי משמעותי בשוק התובעני של היום. אנו בטוחים שהפתרון היעיל והגמיש שתספק סאפיינס הוא הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלנו ושל לקוחותינו. המומחיות בתחום הביטוח, העושר הפונקציונאלי במוצר, הניסיון המוכח באספקת הפתרונות תוך עמידה בזמנים כמו גם המובילות הטכנולוגית לטווח ארוך בתחום הביטוח הן הסיבות העיקריות לבחירתנו בסאפיינס".

נשיא ומנכ"ל סאפיינס, איציק שריר, אמר, כי "אנו גאים בעובדה שהפתרון שלנו יאפשר למבטחים החדשה לבדל את עצמה בשוק התחרותי של היום ולמצב עצמה בעמדה שתאפשר לה להיות מוכנה לשינויים בשוק תוך שהיא מביאה ערך מוסף ללקוחותיה. מבטחים החדשה כקרן הפנסיה הגדולה בישראל, תפיק את המירב מהפיתרון הכולל, המודולרי והגמיש שהמערכת של סאפיינס מציעה, ותהנה בו בזמן מתהליך הטמעה קצר וחסר תקדים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
נתניהו לוויתן
צילום: עמוס בן גרשום

112 מיליארד שקל: אושרה עסקת הגז הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים

ההסכם מבוסס על הרחבת יצוא הגז ממאגר לווייתן, צפוי להניב כ־58 מיליארד שקל לקופת המדינה ולהימשך עד שנת 2040



אדיר בן עמי |

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי אושרה עסקת יצוא הגז הטבעי הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים. לפי דבריו, היקף העסקה הכולל עומד על כ־112 מיליארד שקל, וההכנסות הצפויות לקופת המדינה מוערכות בכ־58 מיליארד שקל לאורך חיי ההסכם.


העסקה מבוססת על הסכם שנחתם כבר באוגוסט האחרון בין השותפות במאגר לווייתן, ניו־מד אנרג’י, רציו ושברון, לבין חברת Blue Ocean Energy (BOE), הרוכשת גז טבעי מישראל עבור השוק המצרי. מדובר בהרחבה משמעותית של היקפי היצוא הקיימים, במסגרת הסכם ארוך טווח שיימשך עד שנת 2040 או עד למכירת מלוא הכמות שנקבעה.


לפי הדיווחים, העסקה כוללת אספקה מצטברת של כ־130 מיליארד מטרים מעוקבים של גז טבעי, ושוויה הכלכלי מוערך בכ־35 מיליארד דולר. שברון, המפעילה את מאגר לווייתן, היא השותפה השלישית בעסקה ומשמשת גורם מרכזי בפיתוח ובהובלת התשתיות הנדרשות להרחבת היצוא.


בדבריו ציין נתניהו כי בשנים הראשונות ההכנסות למדינה יהיו מתונות יחסית, אך יגדלו בהדרגה. לדבריו, בתוך כמה שנים צפויות ההכנסות השנתיות להגיע לכ־6 מיליארד שקל, לאחר השקעות נרחבות של החברות בהרחבת תשתיות ההולכה, ובראשן הרחבת צינור הגז למצרים.


ראש הממשלה הדגיש כי העסקה אושרה לאחר בחינת כלל ההיבטים הביטחוניים, הכלכליים והמדיניים, וציין כי ההכנסות מהגז מיועדות לחיזוק תקציבי החינוך, הבריאות, הביטחון והתעשייה. לדבריו, מדובר במהלך אסטרטגי שמעמיק את מעמדה של ישראל כספקית אנרגיה אזורית ומבטיח מקור הכנסה משמעותי לשנים הבאות.



החברות שנפלו ב-2025, קרדיט: Chat gptהחברות שנפלו ב-2025, קרדיט: Chat gpt

מסכמים שנה - 6 המותגים שנפלו בשנת 2025

פעם הם היו המותגים הנחשקים והמרוויחים ביותר וכיום הם נלחמים על נתח שוק הולך וקטן מול מתחרות חדשות וישנות: המותגים שנפלו ב-2025 והאם יש להם סיכוי לקום?

רונן קרסו |


לצד הצלחות רבות,יש מותגים שחוו שנה לא פשוטה, שהיו בעבר מובילי שוק אך השנה, כל מותג ונסיבותיו, נפל או המשיך את הנפילה כאשר שנת 2026, תהיה עבור כולם שנת מבחן.

בשנה זו ייקבע אם יעשו שינויים נדרשים ויוכלו לעלות מהתחתית, או שימשיכו בצניחה מטה ויתנו למותג לגווע. אלו המותגים שעבורם שנת 2025 היתה שנה שיעדיפו לשכוח.

                             Nike

עוד שנה קשה עברה על נייק ועל ריטיילורס זכיינית נייק בישראל.

שוק אופנת הספורט עבר שינויים רבים בשנה האחרונה. אם בעבר נייקי שלטה  ללא עוררין בשוק נעלי ואופנת הספורט, והשווי של החברה בעולם גירד את רף ה-300 מיליארד דולר. השווי כיום נחתך ב-70% ל-90 מיליארד דולר בלבד, כאשר השוק נהיה צפוף ונייקי איבדה משמעותית מכוחה עד לשפל הנוכחי.

לאורך שנים נייקי היתה המותג המוביל ושווי השוק שלה היה גבוה מאלה של כל מתחרותיה, אלא שכעת המתחרות הרימו ראש: בראש ובראשונה נמצאת אדידס, שמובילה כיום טרנד בארץ ובעולם, באמצעות דגמי סמבה, גאזל וקמפוס שמצויים בעלייה חדה, ונהפכו שם נרדף לאופנה עכשווית. עוד מתחרות בתחום ההנעלה הן פומה,