כלל בריאות מוסיפה ייעוץ פסיכולוגי למבוטחים שלה

מבוטחי "כלל בריאות", מקבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים, יקבלו את השדרוג ללא תוספת תשלום, והוא יחול גם על המבוטחים הקיימים. יורחבו גם שירותים אחרים
חזי שטרנליכט |

מבוטחי "כלל בריאות", מקבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים, יוכלו ליהנות מהיום (ג', ה-1 במרס 2005) מחבילה משודרגת ורחבה של "כתבי שירות" הכוללת שירותים חדשים. השדרוג נעשה ללא תוספת תשלום וחל גם על המבוטחים הקיימים.

סמנכ"ל ומנהל תחום ביטוחי בריאות בכלל ביטוח, ד"ר שי שולוביץ, אמר כי כלל משדרגת ומשפרת, גם למבוטחיה הקיימים, את השירותים הנלווים לפוליסות הניתוחיות מסדרת "אחריות" וזאת כחלק מהדגש של כלל ביטוח על רווחתו ובריאותו של המבוטח. חבילת השירותים המורחבת תינתן למבוטחים במחיר הקיים וללא תוספת תשלום.

השירותים החדשים בהסדר הם: שירות ייעוץ פסיכולוגי- שרות הניתן באמצעות רשת המטפלים של חברת "מתן מיתר" והמאפשר למבוטחים לקבל יעוץ טלפוני מקצועי, 24 שעות ביממה וכן פגישות טיפוליות אישיות עם פסיכולוגים קליניים ופסיכותרפיסטים, בפריסה ארצית ובמגוון התמחויות.

השרות מסייע בפתרון בעיות המפריעות בתפקוד השוטף של כל בני המשפחה. לדוגמא: התמודדות עם מתח וחרדה, מצבי חולי ואובדן, הורות וגידול ילדים, התנהגות חריגה של ילדים ומתבגרים, משברים וכל מצב מטריד אחר. הייעוץ הטלפוני אינו כרוך בתשלום. הפגישות האישיות ניתנות במחירים מוזלים מאוד.

הרחבה של שירותי "טעם הבריאות" הניתנים בשיתוף עם חברת "סקונד אופיניון" ואלו יכללו גם את השירותים הבאים : טיפול בהפרעות שינה, גמילה מעישון, שירותי אופטיקה , סדנאות הרזיה, דיקור סיני, כלל דיאט- ייעוץ אישי עם דיאטנית, מאמן כושר עד הבית, שירותי קוסמטיקה רפואית ועוד מגוון שירותים הניתנים כולם בהנחה ניכרת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
Gett גט טקסי
צילום: יח"צ

יאנגו דורשת מרשות התחרות: הכריזו על Gett כמונופול

בפנייה נטען כי ל-Gett יש נתח שוק בהיקף של 70% ומאשימה כי המערכת של Gett מייצרת מנגנונים של תמרוץ וסנקציות לנהגי מוניות, המעודדים עבודה כמעט בלעדית איתה


הדס ברטל |

חברת יאנגו, המפעילה אפליקציה להזמנת מוניות, דורשת מרשות התחרות להכריז על מתחרתה העיקרית גט (Gett) כמונופול. לטענת יאנגו, גט מחזיקה בנתח שוק העולה משמעותית על הרף הקבוע בחוק, ומפעילה כוח שוק הפוגע בתחרות, בנהגים ובצרכנים.

בפנייה, שנשלחה לממונה על רשות התחרות מיכל כהן באמצעות עורכי הדין ישראל שלו וטל טיטמן, נטען כי נתח השוק של גט בנסיעות מוזמנות באמצעות אפליקציה מגיע לכ-70%. נתון זה, לטענת יאנגו, מבוסס בין היתר על ממצאי רשות התחרות עצמה במסגרת בחינת המיזוג שביקשו בעבר גט ופנגו לקדם, וכן על נתונים שפורסמו בדוחות של משקיעי החברה.

"התפתחה אצל הנהגים תלות ממשית בפלטפורמה של גט כמקור הכנסה עיקרי, שלא לומר בלעדי, באופן המגביל את התחרות בשוק", נכתב במכתב ששלחה חברת אפלי טקסי עוז, המפעילה את יאנגו, לממונה על רשות התחרות. אף שנהגים רשאים לכאורה לעבוד עם כמה אפליקציות במקביל, אופן התמחור שמפעילה גט והמבנה של מסלולי המנוי מובילים בפועל לכך שנהגים עובדים בעיקר איתה.

לפי הנתונים שהוצגו, מדי שנה מתבצעות בישראל עשרות מיליוני נסיעות במוניות, כאשר למעלה ממחציתן מוזמנות מראש ולא נאספות מהרחוב. יאנגו טוענת כי חלקה של גט בנסיעות המוזמנות חורג בהרבה ממחצית השוק, באופן המאפשר לה להכתיב בפועל את כללי המשחק בענף.

בפנייה מצוין כי המסלול המרכזי שמציעה גט לנהגים מבוסס על תשלום חודשי קבוע, בגובה אלפי שקלים, אשר הופך לכלכלי רק אם מרבית הנסיעות מבוצעות דרך הפלטפורמה שלה. מצב זה, לפי יאנגו, יוצר תמריץ שלילי לעבוד עם מתחרים ומקשה על אפליקציות אחרות לגייס נהגים בהיקף מספק.