הנהגים יוותרו על רכב פרטי? רפורמת המוניות מתרחבת
סבב נוסף של מכרזים להפעלת קווי מוניות שירות יוצא לדרך - הפעם גם באזור הדרום. כמו כן, יוכנסו לראשונה מוניות באשכול בת ים-חולון
סבב נוסף של מכרזים להפעלת קווי מוניות שירות יוצא לדרך. הפעם מדובר ב-8 אשכולות של קווים בבת ים-חולון, פתח תקוה רמלה-לוד, רחובות, נתניה, באר שבע וצפון הנגב. כך מעדכן היום (ב') משרד התחבורה כאשר הפעימה השלישית צפויה להתפרסם בחודשים הקרובים ותכלול בין השאר אשכולות של קווים בירושלים, ראשל"צ, נתב"ג, אילת ועוד. הפעימה הראשונה כללה מכרזים במחוז ת"א.
בסך הכל, כוללת הרפורמה הפעלה של כ-110 קווי מוניות שירות ב-23 אשכולות ברחבי הארץ והצפי הוא להכפלת מספר קווי מוניות השירות הקיימים כיום.
באשכול בת ים-חולון, יופעלו לראשונה מוניות שירות ב-6 קווים שיחברו את חולון ובת ים עם תל אביב, ראשון לציון הצפויים לשרת כ-300 אלף תושבים. הקווים החדשים ישפרו את הנגישות לאזורי התעשיה חולון, בת ים וראשון לציון-מערב, בתי החולים איכילוב וולפסון, תחנות הרכבת יוספטל, וולפסון ותל אביב מרכז והשלום; וכן למכון הטכנולוגי חולון והמכללה למנהל ראשון לציון, פארק פרס, סינמה סיטי, הקניונים ומרכזי הקניות, לטיילת ולחוף הים.
באשכול פתח תקוה והסביבה יופעלו תשעה קווים של מוניות שירות שישרתו כ-270 אלף תושבים. הקווים החדשים יחברו את פתח תקוה עם אוניברסיטת בר אילן, המרכז הרפואי שיב"א ומרכזי הקניות. במסגרת האשכול יופעלו שלושה קווי שירות חדשים שיחברו את ראש העין לאזורי התעשיה סגולה ועתידים, לתחנת הרכבת בראש העין ולקניון אבנת בפתח תקוה. קו חדש נוסף יפעל בין כפר קאסם לאזור התעשייה לב הארץ.
באשכול רחובות יופעלו שבעה קווי שירות, מהם שני קווים חדשים: קו מהיר לתל אביב, דרך כביש 431 וקו פנימי משכונות מזרח רחובות לתחנת הרכבת. אלו צפויים לשרת כ-400 אלף תושבים, וישפרו את הנגישות של התושבים לתל אביב, אשדוד, מזכרת בתיה, פתח תקוה ומרכז ביל"ו.
- יאנגו דורשת מרשות התחרות: הכריזו על Gett כמונופול
- רשות המסים: 80% מנהגי המונית אינם מפעילים מונה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקווים החדשים יסיעו את הנוסעים לאזורי התעסוקה באשדוד, צומת כנות, בילו סנטר וקרית אריה. כמו כן, הם ישפרו את הנגישות לאוניברסיטת בר אילן ולמכון ויצמן, לבתי החולים קפלן, בילינסון ואסותא אשדוד, לתחנות הרכבת יבנה-מזרח, רחובות וראשונים, וכן למרכזי הקניות, המרינה באשדוד והתחנה המרכזית בתל אביב.
באשכול רמלה-לוד פורסמו מכרזים לשבעה קווים שישרתו כ-145 אלף תושבים, וישפרו את הנגישות של תושבי רמלה-לוד לתל אביב, פתח תקוה, רחובות וראשון לציון. האשכול כולל חמישה קווים קיימים ושני קווים חדשים – קו פנימי ברמלה וקו מרמלה ללוד. קווי השירות ישפרו את הנגישות לאזורי התעשיה צריפין ורמלה, בית החולים אסף הרופא, תחנות הרכבת רמלה ולוד, מרכזי הקניות ולתחנה המרכזית החדשה בתל אביב.
באשכול באר שבע וצפון הנגב, יופעלו שבעה קווים, מהם ארבעה קווים חדשים, שישרתו כ-550 אלף תושבים. הקווים החדשים ישפרו את הנגישות בין ערי הדרום, בהם באר שבע, דימונה, קרית גת, אופקים, נתיבות, שדרות ואשקלון. לראשונה יופעל שירות מוניות עירוני בבאר שבע, שישפר את הנגישות משכונות העיר אל אזורי התעסוקה, העיר העתיקה, מרכזי קניות והתחנה המרכזית.
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
קווי המוניות באשכול באר שבע וצפון הנגב יופעלו גם לאזורי התעסוקה באשקלון, קרית גת, נתיבות, שדרות, רהט ועמק שרה; לאוניברסיטת בן גוריון ומכון ויצמן; לבתי החולים סורוקה, וברזילי; לתחנות הרכבת בבאר שבע מרכז, דימונה, קרית גת ושדרות; ולקניון הנגב, קרית הממשלה וחוף הים אשקלון.
בנתניה פורסמו מכרזים להפעלת שלושה אשכולות: עירוני, אזורי ובינעירוני. בתוך כך, יופעלו 13 קווי מוניות שירות, שישרתו כ-250 אלף תושבים. הקווים החדשים ישפרו את הנגישות לאזור התעשיה הצפוני והדרומי בנתניה ובמערב הרצליה, למכללת נתניה, לבתי החולים לניאדו ומאיר, ולתחנות הרכבת בנתניה ובבית יהושע. כמו כן, הקווים החדשים ישפרו את הנגישות אל מרכז העיר נתניה ולתחנה המרכזית בתל אביב.
- 2.בן 21/03/2019 08:13הגב לתגובה זואם תהיה באמת תחבורה ציבורית מתקדמת ומהירה וזמינה. היום זה גיהנום!!!
- 1.השמאל והמבקר בוכים והימין בונה (ל"ת)המערכת 18/03/2019 10:25הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
העברת נכסים, להטוטים פיננסים, הסדר חוב, פשיטת רגל כלכלית וניצול של כספי אג"ח במיליארדים - דרהי שלא הכרתם
קבוצת אלטיס של פטריק דרהי בצרות - השווי הנכסי שלה מוערך בסכום שלילי. זה אומר שהנכסים שווים פחות מההתחייבויות. גירעון בהון הכלכלי, זו בעצם פשיטת רגל. אבל פשיטת רגל מתרחשת רק כשיש טריגר. כלומר, אם יש גירעון בהון, אבל החוב הוא לתשלום בעוד 3 שנים, אז לכאורה החברה יכולה לתפקד. יש לה עוד זמן להציל את עצמה.
זו סוגיה מורכבת והיא תלויה בחוקים בכל מדינה, אבל המצב הזה של גירעון בהון הכלכלי ויכולת לתפקד בזכות חובות לרוב מהציבור הוא כשל שוק שאנשי עסקים יכולים לנצל אותו לטובתם - הם נשארים בעמדת מפתח, הם גם מוכרים סיפור שאם הם לא יהיו החברה תקרוס כי הם מחזיקים בידע. במקרים רבים זה נכון והם באמ מנסים להציל את המצב במקביל לסוג של הסדר חוב. במקרים רבים אחרים הם מגיעים להסכמות עם קרנות גידור שמחזיקות בחוב שנסחר נמוך במטרה להשביח את הפעילות. יש מקרים שזה מצליח, יש מקרים שזה כישלון טוטאלי. אין הרבה מקרים שבתקופת "החסד" הזו, הבעלים זורק כסף.
הרי זה לא הכסף שלהם, זה הכסף של מחזיקי החוב, הם הנושים הראשונים של החברה. פטריק דרהי החזיק צעצוע בשם i24news - חברת חדשות שבשנתיים האחרונות גם הרחיבה מאוד את הפעילות בארץ בהשקעה של מאות מיליונים וכל זה על חשבון המשקיעים הצרפתים. דרהי רצה להיות טייקון תקשורת בארץ, אבל הוא פושט רגל בצרפת. זה לא מסתדר. אם אתה רוצה להשקיע כספים שסיכוי מאוד גבוה שהולכים לפח, תעשה את זה בכסף שלך, לא בכסף של מחזיקי אג"ח צרפתים. אם אתה רוצה תדמית נקייה בישראל כי אתה יהודי אוהב המדינה, תעשה זאת בכסף שלך - הצרפתים לא צריכים לשלם על זה.
אבל דרהי הצליח למשוך כמה שנים טובות, עד שהשבוע באופן פתאומי אלטיס החליטה לסגור-להעביר את הפעילות ההפסדית של i24news ולהישאר רק עם הפעילות באנגלית. דרהי אמר שהוא ייקח על עצמו את הפעילות בארץ, כשהפעילות תעבור תוכנית הבראה.
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איזו חוסר הגינות. כשזה לא הכסף שלך, אתה מתפרע בבזבוזים, העיקר שתהיה טייקון תקשורת. כאשר זה הכסף שלך, אתה עושה תוכנית הבראה ורה ארגון. אבל יש פה עוד שאלה - למה בכלל להעביר את הפעילות לדרהי. למה אלטיס לא עושה מכרז ומוכרת לכל המרבה במחיר, אפילו כמה מיליונים בודדים? דרהי בעצם לוקח את הערוץ אחרי השקעה של מאות מיליונים בחינם. זה תרגיל בריבוע - גם גרמת לחברה פושטת רגל בבעלותך שיש לה כסף של אחרים (חובות ואג"ח) להשקיע כספים במקום שטוב לך ולא לחברה, וגם אחר כך קיבלת את זה כנראה באפס. כך לפחות על פי הידוע מהדיווחים.
פטריק דרהי (יוטיוב)התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
העברת נכסים, להטוטים פיננסים, הסדר חוב, פשיטת רגל כלכלית וניצול של כספי אג"ח במיליארדים - דרהי שלא הכרתם
קבוצת אלטיס של פטריק דרהי בצרות - השווי הנכסי שלה מוערך בסכום שלילי. זה אומר שהנכסים שווים פחות מההתחייבויות. גירעון בהון הכלכלי, זו בעצם פשיטת רגל. אבל פשיטת רגל מתרחשת רק כשיש טריגר. כלומר, אם יש גירעון בהון, אבל החוב הוא לתשלום בעוד 3 שנים, אז לכאורה החברה יכולה לתפקד. יש לה עוד זמן להציל את עצמה.
זו סוגיה מורכבת והיא תלויה בחוקים בכל מדינה, אבל המצב הזה של גירעון בהון הכלכלי ויכולת לתפקד בזכות חובות לרוב מהציבור הוא כשל שוק שאנשי עסקים יכולים לנצל אותו לטובתם - הם נשארים בעמדת מפתח, הם גם מוכרים סיפור שאם הם לא יהיו החברה תקרוס כי הם מחזיקים בידע. במקרים רבים זה נכון והם באמ מנסים להציל את המצב במקביל לסוג של הסדר חוב. במקרים רבים אחרים הם מגיעים להסכמות עם קרנות גידור שמחזיקות בחוב שנסחר נמוך במטרה להשביח את הפעילות. יש מקרים שזה מצליח, יש מקרים שזה כישלון טוטאלי. אין הרבה מקרים שבתקופת "החסד" הזו, הבעלים זורק כסף.
הרי זה לא הכסף שלהם, זה הכסף של מחזיקי החוב, הם הנושים הראשונים של החברה. פטריק דרהי החזיק צעצוע בשם i24news - חברת חדשות שבשנתיים האחרונות גם הרחיבה מאוד את הפעילות בארץ בהשקעה של מאות מיליונים וכל זה על חשבון המשקיעים הצרפתים. דרהי רצה להיות טייקון תקשורת בארץ, אבל הוא פושט רגל בצרפת. זה לא מסתדר. אם אתה רוצה להשקיע כספים שסיכוי מאוד גבוה שהולכים לפח, תעשה את זה בכסף שלך, לא בכסף של מחזיקי אג"ח צרפתים. אם אתה רוצה תדמית נקייה בישראל כי אתה יהודי אוהב המדינה, תעשה זאת בכסף שלך - הצרפתים לא צריכים לשלם על זה.
אבל דרהי הצליח למשוך כמה שנים טובות, עד שהשבוע באופן פתאומי אלטיס החליטה לסגור-להעביר את הפעילות ההפסדית של i24news ולהישאר רק עם הפעילות באנגלית. דרהי אמר שהוא ייקח על עצמו את הפעילות בארץ, כשהפעילות תעבור תוכנית הבראה.
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איזו חוסר הגינות. כשזה לא הכסף שלך, אתה מתפרע בבזבוזים, העיקר שתהיה טייקון תקשורת. כאשר זה הכסף שלך, אתה עושה תוכנית הבראה ורה ארגון. אבל יש פה עוד שאלה - למה בכלל להעביר את הפעילות לדרהי. למה אלטיס לא עושה מכרז ומוכרת לכל המרבה במחיר, אפילו כמה מיליונים בודדים? דרהי בעצם לוקח את הערוץ אחרי השקעה של מאות מיליונים בחינם. זה תרגיל בריבוע - גם גרמת לחברה פושטת רגל בבעלותך שיש לה כסף של אחרים (חובות ואג"ח) להשקיע כספים במקום שטוב לך ולא לחברה, וגם אחר כך קיבלת את זה כנראה באפס. כך לפחות על פי הידוע מהדיווחים.
