רפורמת מוניות השירות: נסגרו המכרזים להוספת 8 קווים באיזור ת"א
הנוסעים במוניות השירות יוכלו לעשות שימוש ב"רב קו", יחוזקו הקווים 4, 5 ו-16 בת"א ויושקו קווים במוקדי ביקוש - צפו בפירוט הקווים החדשים ותדירותם
משרד התחבורה מדווח היום (ד') כי ארגון מוניות תל אביב ומוניות הדר-לוד זכו במכרזים הראשונים שפרסם משרד התחבורה להפעלת קווי מוניות שירות בתל אביב, רמת גן וגבעתיים. הקווים החדשים צפויים להתחיל לפעול תוך מספר חודשים, במסגרת הרפורמה בענף מוניות השירות של שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.
"רב קו" גם במוניות שירות
על פי ההודעה, הנוסעים במוניות השירות ייהנו לראשונה בישראל מההנחה הניתנת כיום למחזיקי כרטיס "רב קו" באוטובוסים וברכבת, ויוכלו ליהנות מכל הסדרי הנסיעה המוזלים בתחבורה הציבורית, כולל מעבר בין קווים ללא תשלום, מידע לנוסעים, מידע על נסיעות השירות באפליקציות והזמנת מקומות בנסיעות בינעירוניות.
חיזוק לקו 4 וקו 5 בתל אביב
ארגון מוניות תל אביב (קווי 4 ו-5) זכה במכרז להפעלת ארבעה קווי שירות באשכול תל אביב, בהם קו 4, מהתחנה המרכזית החדשה לחניון רדינג, דרך רח' אלנבי ובן יהודה; קו 5 מהתחנה המרכזית החדשה לשכונת בבלי, דרך רח' דיזנגוף; קווים אלה יפעלו במשך 24 שעות ביממה, בתדירות של 3-4 דקות בשעות השיא, וכל 8 דקות בשעות השפל.
קו חדש מפארק מנחם בגין לרכבת ת"א מרכז
בנוסף, יופעלו שני קווים חדשים: קו 2 (חדש) משכונת אזורי חן לרכבת ת"א מרכז דרך רמת אביב ואוניברסיטת ת"א; וקו 15 (חדש) מפארק דרום (בגין) לרכבת ת"א מרכז דרך שכונות דרום-מזרח ת"א, קניון עזריאלי, הקריה, בי"ח איכילוב. הקווים החדשים 2 ו-15 יפעלו בין השעות 06:30 בבוקר ועד חצות, בתדירות של 15 דקות בשעות השיא ו-20 דקות בשעות השפל.
- אוטובוס אוטונומי ראשון יתחיל לפעול בישראל
- בקעת אונו: שירות התחבורה הציבורית יופעל על ידי חברת מטרופולין
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חיזוק לקו 16 מדרך הטייסים לחוף הים
חברת מוניות הדר-לוד זכתה במכרז להפעלת ארבעה קווי שירות באשכול תל אביב מזרח, הכולל גם את רמת גן וגבעתיים. במסגרת המכרז, יופעל קו 16 מדרך הטייסים לחוף הים דרך שכונות דרום מזרח תל אביב, תחנת רכבת ההגנה, התחנה המרכזית החדשה ורחוב אלנבי. הקו יפעל מהשעה 05:00 בבוקר ועד לשעה 01:00 בלילה, בתדירות של 15 דקות בשעות השיא ו-20 דקות בשעות השפל.
קווים חדשים מיפו לעתידים ולגבעתיים
בנוסף, תפעיל החברה שלושה קווים חדשים: קו 12 (חדש) מאזור תעשיה עתידים לנמל יפו, דרך רמת גן, שכונת יד אליהו, תחנה מרכזית חדשה בת"א ודרך יפו-אילת; קו 21 (חדש), מגבעתיים לנמל יפו, מסלול סובב שכונות גבעתיים, דרך קניון עזריאלי-הקריה, רח' רוטשילד בתל אביב ודרך שלמה.
תל השומר לחניון רידינג
קו 20 (חדש) מבית החולים תל השומר לחניון רידינג בתל אביב, דרך רמת גן, מרכז גבעתיים, רכבת מרכז תל אביב ורח' ארלוזורוב. קווים אלה יפעלו בין השעות 06:00 בבוקר ועד חצות. הקווים 12 ו-20 יפעלו בתדירות של 15 דקות בשעות השיא ו-20 דקות בשעות השפל. קו 21 יפעל אחת ל-30 דקות.
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
במסגרת המכרז, החברות הזוכות יפעילו כ-120 מוניות חדישות, בהתאם ללוחות זמנים קבועים וידועים מראש, שיפורסמו לציבור באתר אינטרנט יעודי. בנוסף, החברות יעמידו לרשות הנוסעים מוקד שירות מידע טלפוני.
לפי משרד התחבורה, במסגרת הרפורמה יפורסמו בקרוב מכרזים להפעלת 23 אשכולות של קווי מוניות ברחבי הארץ, הכוללים כ-110 קווים, אשר עם הפעלתם, יגדל מספר קווי מוניות השירות בישראל במאות אחוזים, לעומת מספר קווי מוניות השירות הפועל כיום.
מפת אשכולות ת"א/ ת"א מזרח ורמת גן:
תכנון מערך הקווים מבוסס על הרחבת השירות למוקדי ביקוש כמו מוסדות רפואיים, נמלי תעופה, תחנות רכבת, מוסדות אקדמיים ואזורי תעשיה. לדברי השר כץ, הרפורמה תביא להרחבת פריסת הקווים בארץ, שיפור האמינות לנוסע בקווים קיימים, ויצירת רובד שירות נוסף בשילוב מוניות שירות, בצירים עתירי ביקוש לתחבורה הציבורית.
- 4.מתי מתחילים הקווים החדשים לפעול? (ל"ת)מתי 15/04/2019 16:28הגב לתגובה זו
- 3.666 14/12/2018 12:51הגב לתגובה זוקו66 בשבתות בכלל לא עובד מוסיפים קווים ולא מפקחים על הפעילות שלהם כמו עומס בקווי אוטובוס וקווים שלא מתפקדים העיקר עוד כותרות
- 2.אחד העם 13/12/2018 14:08הגב לתגובה זואיך בשעות השפל כמעט כמו בשעות השיא?? זה אמור להיות הבדל של לפחות פי 2-3 אשכרה מחרבנים עלינו כל המדינה הזאת
- 1.אזרח רמת גני 12/12/2018 22:33הגב לתגובה זוהתחבורה הציבורית באיזור על הפנים. בערב ממתינים חצי שעה ולפעמים שעה אם הנהג לא הגיע. המתנו למוניות שירות- וכלום! גבעתיים מכוסה, צפון רמת גן מכוסה, אבל מרכז ודרום רמת גן סובל מתחבורה ציבורית על הפנים. מתפללים שראש העיר החדש כרמל שמה ילחם עבורנו
פטריק דרהי (יוטיוב)התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
העברת נכסים, להטוטים פיננסים, הסדר חוב, פשיטת רגל כלכלית וניצול של כספי אג"ח במיליארדים - דרהי שלא הכרתם
קבוצת אלטיס של פטריק דרהי בצרות - השווי הנכסי שלה מוערך בסכום שלילי. זה אומר שהנכסים שווים פחות מההתחייבויות. גירעון בהון הכלכלי, זו בעצם פשיטת רגל. אבל פשיטת רגל מתרחשת רק כשיש טריגר. כלומר, אם יש גירעון בהון, אבל החוב הוא לתשלום בעוד 3 שנים, אז לכאורה החברה יכולה לתפקד. יש לה עוד זמן להציל את עצמה.
זו סוגיה מורכבת והיא תלויה בחוקים בכל מדינה, אבל המצב הזה של גירעון בהון הכלכלי ויכולת לתפקד בזכות חובות לרוב מהציבור הוא כשל שוק שאנשי עסקים יכולים לנצל אותו לטובתם - הם נשארים בעמדת מפתח, הם גם מוכרים סיפור שאם הם לא יהיו החברה תקרוס כי הם מחזיקים בידע. במקרים רבים זה נכון והם באמ מנסים להציל את המצב במקביל לסוג של הסדר חוב. במקרים רבים אחרים הם מגיעים להסכמות עם קרנות גידור שמחזיקות בחוב שנסחר נמוך במטרה להשביח את הפעילות. יש מקרים שזה מצליח, יש מקרים שזה כישלון טוטאלי. אין הרבה מקרים שבתקופת "החסד" הזו, הבעלים זורק כסף.
הרי זה לא הכסף שלהם, זה הכסף של מחזיקי החוב, הם הנושים הראשונים של החברה. פטריק דרהי החזיק צעצוע בשם i24news - חברת חדשות שבשנתיים האחרונות גם הרחיבה מאוד את הפעילות בארץ בהשקעה של מאות מיליונים וכל זה על חשבון המשקיעים הצרפתים. דרהי רצה להיות טייקון תקשורת בארץ, אבל הוא פושט רגל בצרפת. זה לא מסתדר. אם אתה רוצה להשקיע כספים שסיכוי מאוד גבוה שהולכים לפח, תעשה את זה בכסף שלך, לא בכסף של מחזיקי אג"ח צרפתים. אם אתה רוצה תדמית נקייה בישראל כי אתה יהודי אוהב המדינה, תעשה זאת בכסף שלך - הצרפתים לא צריכים לשלם על זה.
אבל דרהי הצליח למשוך כמה שנים טובות, עד שהשבוע באופן פתאומי אלטיס החליטה לסגור-להעביר את הפעילות ההפסדית של i24news ולהישאר רק עם הפעילות באנגלית. דרהי אמר שהוא ייקח על עצמו את הפעילות בארץ, כשהפעילות תעבור תוכנית הבראה.
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איזו חוסר הגינות. כשזה לא הכסף שלך, אתה מתפרע בבזבוזים, העיקר שתהיה טייקון תקשורת. כאשר זה הכסף שלך, אתה עושה תוכנית הבראה ורה ארגון. אבל יש פה עוד שאלה - למה בכלל להעביר את הפעילות לדרהי. למה אלטיס לא עושה מכרז ומוכרת לכל המרבה במחיר, אפילו כמה מיליונים בודדים? דרהי בעצם לוקח את הערוץ אחרי השקעה של מאות מיליונים בחינם. זה תרגיל בריבוע - גם גרמת לחברה פושטת רגל בבעלותך שיש לה כסף של אחרים (חובות ואג"ח) להשקיע כספים במקום שטוב לך ולא לחברה, וגם אחר כך קיבלת את זה כנראה באפס. כך לפחות על פי הידוע מהדיווחים.
פטריק דרהי (יוטיוב)התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
העברת נכסים, להטוטים פיננסים, הסדר חוב, פשיטת רגל כלכלית וניצול של כספי אג"ח במיליארדים - דרהי שלא הכרתם
קבוצת אלטיס של פטריק דרהי בצרות - השווי הנכסי שלה מוערך בסכום שלילי. זה אומר שהנכסים שווים פחות מההתחייבויות. גירעון בהון הכלכלי, זו בעצם פשיטת רגל. אבל פשיטת רגל מתרחשת רק כשיש טריגר. כלומר, אם יש גירעון בהון, אבל החוב הוא לתשלום בעוד 3 שנים, אז לכאורה החברה יכולה לתפקד. יש לה עוד זמן להציל את עצמה.
זו סוגיה מורכבת והיא תלויה בחוקים בכל מדינה, אבל המצב הזה של גירעון בהון הכלכלי ויכולת לתפקד בזכות חובות לרוב מהציבור הוא כשל שוק שאנשי עסקים יכולים לנצל אותו לטובתם - הם נשארים בעמדת מפתח, הם גם מוכרים סיפור שאם הם לא יהיו החברה תקרוס כי הם מחזיקים בידע. במקרים רבים זה נכון והם באמ מנסים להציל את המצב במקביל לסוג של הסדר חוב. במקרים רבים אחרים הם מגיעים להסכמות עם קרנות גידור שמחזיקות בחוב שנסחר נמוך במטרה להשביח את הפעילות. יש מקרים שזה מצליח, יש מקרים שזה כישלון טוטאלי. אין הרבה מקרים שבתקופת "החסד" הזו, הבעלים זורק כסף.
הרי זה לא הכסף שלהם, זה הכסף של מחזיקי החוב, הם הנושים הראשונים של החברה. פטריק דרהי החזיק צעצוע בשם i24news - חברת חדשות שבשנתיים האחרונות גם הרחיבה מאוד את הפעילות בארץ בהשקעה של מאות מיליונים וכל זה על חשבון המשקיעים הצרפתים. דרהי רצה להיות טייקון תקשורת בארץ, אבל הוא פושט רגל בצרפת. זה לא מסתדר. אם אתה רוצה להשקיע כספים שסיכוי מאוד גבוה שהולכים לפח, תעשה את זה בכסף שלך, לא בכסף של מחזיקי אג"ח צרפתים. אם אתה רוצה תדמית נקייה בישראל כי אתה יהודי אוהב המדינה, תעשה זאת בכסף שלך - הצרפתים לא צריכים לשלם על זה.
אבל דרהי הצליח למשוך כמה שנים טובות, עד שהשבוע באופן פתאומי אלטיס החליטה לסגור-להעביר את הפעילות ההפסדית של i24news ולהישאר רק עם הפעילות באנגלית. דרהי אמר שהוא ייקח על עצמו את הפעילות בארץ, כשהפעילות תעבור תוכנית הבראה.
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איזו חוסר הגינות. כשזה לא הכסף שלך, אתה מתפרע בבזבוזים, העיקר שתהיה טייקון תקשורת. כאשר זה הכסף שלך, אתה עושה תוכנית הבראה ורה ארגון. אבל יש פה עוד שאלה - למה בכלל להעביר את הפעילות לדרהי. למה אלטיס לא עושה מכרז ומוכרת לכל המרבה במחיר, אפילו כמה מיליונים בודדים? דרהי בעצם לוקח את הערוץ אחרי השקעה של מאות מיליונים בחינם. זה תרגיל בריבוע - גם גרמת לחברה פושטת רגל בבעלותך שיש לה כסף של אחרים (חובות ואג"ח) להשקיע כספים במקום שטוב לך ולא לחברה, וגם אחר כך קיבלת את זה כנראה באפס. כך לפחות על פי הידוע מהדיווחים.
