
צילום: מירי צחי
החל ממחר ישודרג מערך האוטובוסים בגוש דן ב-11 קווים חדשים
תתוגבר תדירות של קווים ישירים, תשופר תדירות של קווים בעלי ביקוש גבוה, יקוצרו מסלולי קווים מאספים, יבוטלו קווים ויוחלפו. הפרטים המלאים לפניכם
משרד התחבורה דיווח היום (ה') כי החל ממחר, תתוגבר תדירות של קווים ישירים במטרופולין ותשופר תדירות של קווים בעלי ביקוש גבוה. כמו כן, יחולו שינויים במסלולם של קווים מאספים, במטרה לקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים. במשרד התחבורה מעריכים את עלות שדרוג הקווים ב-60 מיליון שקל בשנה. על פי הדיווח, החל ממחר יופעלו בגוש דן 11 קווי אוטובוס חדשים, הכוללים 1,500 נסיעות יומיות חדשות במסגרת תכניתו של שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, לשפר את השירות ולקצר את זמני הנסיעה של התחבורה הציבורית בגוש דן. התכנית כוללת שיפורים ושינויים במערך התחבורה הציבורית בתל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, בני ברק ובקעת אונו, המבוצע בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ומפעילי התחבורה הציבורית.
ישראל כץ: "בהמשך יוכנס מפעיל חדש לתל אביב-יפו" "מדובר בתוספת שירות משמעותית, שתביא לשיפור איכות הנסיעה בגוש דן ולהגדלת אמינות התחבורה הציבורית. כמו כן, היא תאפשר קשרים חדשים ומהירים לאזורי תעסוקה, מרכזים אקדמיים ומוקדים נוספים", אמר השר כץ והוסיף כי הכנסת מפעיל חדש לתל אביב-יפו הינה צעד נוסף ביישום המהפכה בתחבורה הציבורית.- 8.כץ עשה נפלאות בתחבצ. כל הכבוד (ל"ת)מרגישים את זה 04/01/2019 04:58הגב לתגובה זו
- 7.פחמאוי 03/01/2019 19:57הגב לתגובה זוכפר ערבי ועוד מונופול של חברה אחת שנותנת שירות תחצ לכפר ועוד נהג מקומי מתושבי הכפר שווה התאכזרות הנהג כלפי אנשים שאינם ממשפחתו או מחבר מכריו שנזקקים לתחצ,רק שתדעו אתם במגזר היהודי מה הולך בכפרים הערביים
- 6.השכנה ממול 03/01/2019 18:46הגב לתגובה זומוסיפים עוד אוטובוסים שרק יכבידו על עומס התנועה הקיים וכך ימשיך גוש דן להיות גוש חרא אחד גדול. מדינת חלם זה פה
- קול מאוזן 06/01/2019 11:13הגב לתגובה זוהמוח שלך מחובר למקום? הגברת תדירות הוספת מפעילים טהקטנת משך הקו ושיפור הקו זה בדיוק מה שגורם לי כעת לעזוב את הרכב בבית לא להניע אותו בכלל ולעשות שימוש בתחבורה ציבורית נוחה תדירה בלי כאבי ראש של מציאת חנייה ישראל מתקדמת לשפיות בתחבורה הציבורית לקראת סטנדרט אורבני אירופי. טוב שזה מגיע סוף סוף גם אם זה בא אלינו באיחור רבמידי.
- 5.שינויים מבורכים, הרבה חשיבה וגם נפגשו עם הציבור!! (ל"ת)ענת 03/01/2019 18:03הגב לתגובה זו
- 4.128 לא מגיע לבית עלמין ירקון כמו שהיה 127 (ל"ת)איך נבקר את המתים??? 03/01/2019 17:07הגב לתגובה זו
- חיים 03/01/2019 18:07הגב לתגובה זובתדירות משופרת
- 3.קוים מיותרים 03/01/2019 14:17הגב לתגובה זומהפכת הכלום ושום דבר מעניין מה הוא ביטל . לא יתכן שיוסיפו קוים מטוב לב
- ענת 03/01/2019 18:06הגב לתגובה זורמת החייל, עתידים, תחנות רכבת, יגאל אלון, דיזנגוף ועוד.
- 2.קו 66 03/01/2019 14:15הגב לתגובה זוקו שהוא משרת את צפון ת"א , ר"ג, בני ברק, פתח תקוה. תמיד מלא בעגלות של המסכנים מבני ברק שמשתמשים בתחבורה הציבורית. תמיד בעמידה . עצירות פתע וסכנות. דווקא קו שאמור להגיע לצפון הישן לאזור הבילויים של הצעירים ולנמל לא מגיע. עוצר בארלוזורב והזקנים צריכים שני אוטובוסים או ללכת ברגל לתחנה. כץ לא חשב לשנות את המסלול שיגיע ישירות לאזור נורדאו, ירמיהו והנמל. על זה הוא לא חשב ולא יחשוב. אפשר גם קו שיעבור דרך אם המושבות בתדירות גבוהה לצפון הישן אין מנוס מלעשות עוד קו שיעשה מסלול קצת שונה וישחרר את תושבי אם המושבות מתלות במוניות ושתי מכוניות כי לשם התחבורה לא מגיעה. כץ לא מסוגל
- 1.עמיר לוי 03/01/2019 13:21הגב לתגובה זותחבורה ציבורית בגוש דן זו פיקציה פקק אחד גדול ..עדיף ללכת ברגל אנחנו מדינת עולם 3.....עלאק סטארט אפ ניישן ....