גאוני! מי אמר את המשפט, יאיר לפיד או קטלוג איקאה?
כל יום והקרבן הויראלי שלו, היום זה יאיר לפיד שעל המוקד - תחת השאלה "מי אמר את המשפט, יאיר לפיד או קטלוג איקאה. אז תבחנו את עצמכם...
- 9.כנסת אקסטרני 26/09/2016 10:27הגב לתגובה זואפשר להוציא את הילד מאקסטרני אי אפשר להוציא את האקסטרני מהילד
- 8.טובי 23/09/2016 10:28הגב לתגובה זוהבידחה הכי טובה בעיר לציירים משעמם באים לשמוע אותו מה רע בידור בחינם
- 7.ענק... גורם לי להעריך קצת יותר את איקאה... (ל"ת)בדיוק מרהט דירה 23/09/2016 01:14הגב לתגובה זו
- 6.הוא נתמך מוזס 22/09/2016 15:41הגב לתגובה זומדובר באיש אפור, קטן ובעל רמת משכל נמוכה, הציבור המטומטם בוחר בו כי ביבי עושה שטויות, אם ביבי יבין שהוא יורה לעצמו ברגל, הוא יתאפס ויתחיל לעבוד ואז לפיד יעלם
- 5.משה 22/09/2016 15:37הגב לתגובה זוזה בדיוק העניין פופוליזם זול ואימרות של סוכן מכירות במגרש למכוניות משומשות או לחילופין באיקאה ,זול ופשוט , לא מתאים להיות ראש ממשלה של מדינה סבוכה ומורכבת...
- 4.אריה 22/09/2016 13:43הגב לתגובה זובמקום זה הוא רוצה לשחק בגורלה של המדינה על גבינו התמימות, חבל, אדם רדוד
- 3.ממש חולה רוח המבין יבין (ל"ת)זיו 22/09/2016 13:34הגב לתגובה זו
- לימבו 22/09/2016 14:38הגב לתגובה זומתעטף האיצטלה של "חכם" "צדיק", מסתתר מאחורי הפעעסבוק. בהיותו שר האוצר נהג בעצמו, עו פן של הסתרה.
- 2.מוצר לא מוגמר (ל"ת)אבי 22/09/2016 13:29הגב לתגובה זו
- 1.משה 22/09/2016 12:57הגב לתגובה זורק ככה אפשר לרדת לטיבה ולעומקה או נכון יותר לרדידותה של התופעה הנקראת יאיר לפיד או איקאה...
שי אהרונוביץ (צלם: גיל מגלד)לקראת מימוש חוק הרווחים הכלואים - המוקש הגדול שטמון בהעברת נכסים מחברה לידיים פרטיות
חוק הרווחים הכלואים מייצר אי וודאות ובלבול רב. מדובר בחוק שמתמרץ בעצם במקרים רבים סגירת חברות והעברת הנכסים לבעלי המניות - לפעמים זה מוביל לנזק גדול; על החוק ועל הסיכונים
במסגרת חוק הרווחים הכלואים (או בשמו הרשמי: חוק ההתייעלות הכלכלית), אישרה הכנסת הוראת שעה שמקנה הקלות במס לחברות ולבעלי המניות שלהן. סעיף 6 לחוק מאפשר העברת נכסים מחברה לבעל מניות בשני דרכים: הליך פירוק החברה או העברת נכסים מהחברה לבעל מניות פרטי, וזאת בפטור ממס רכישה וממס שבח.
ואולם, בניגוד לפטור שניתן בעניין מס רכישה ומס שבח, החוק "שותק" בכל הנוגע להיטל השבחה והיטלי פיתוח, ואינו מקנה פטור מהיטלים אלה במסגרת העברת הנכסים.
מדובר במוקש גדול שיכול "לצוף" בדיעבד, לאחר השלמת המהלך, בדמות של היטל השבחה או היטל פיתוח. אי הוודאות הזו בעת ביצוע ההעברה, עלולה לגרור למיסוי מוניציפלי בו ייתקל בעל המניות המעביר, בשלב מאוחר יותר.
בימים אלה אנו מצויים בישורת האחרונה של יישום וביצוע הוראת השעה, שכאמור כוללת שתי אפשרויות אשר ביצוען צריך להיות עד סוף השנה ואף מוקדם מכך.
- רשות המסים הצליחה - 10 מיליארד שקל ממיסוי רווחים כלואים זורמים לקופה
- עתירה נגד החוק על רווחים כלואים - האם יש סיכוי למנוע את החוק?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מסלול פירוק - פירוק מלא של החברה והעברת כל נכסיה והתחייבויותיה לבעלי המניות. מועד הפירוק חייב להסתיים עד 31 בדצמבר 2025 והמס על רווחים ראויים לחלוקה מחושב במועד זה.

וויז אייר בדרך להקים מרכז פעילות בישראל באפריל 2026
בתום ביקור בארץ של מנכ"ל וויזאייר חברת הלואו קוסט ההונגרית מאשרת כי היא מקדמת תוכנית לפתוח בסיס מקומי, צעד שעשוי להגביר תחרות ולהוזיל את מחירי הטיסה - מניות חברות התעופה הישראליות בירידות
התרחבות שוק הלואו-קוסט בישראל מקבלת היום איתות משמעותי, אחרי שמנכ"ל וויז אייר הודיע בתום פגישה עם שרת התחבורה מירי רגב כי החברה מתכננת לפתוח מרכז פעילות מקומי באפריל 2026. ההכרזה מציבה את הענף לקראת חודשים של דיונים רגולטוריים, מתיחות עם החברות הישראליות, ושאלות פתוחות לגבי מיקום הבסיס החדש - נתב"ג או רמון.
בפגישה שנערכה בירושלים הצהירה וויז אייר כי כבר בחורף הקרוב תתחיל להיערך להקמת המרכז, צעד שמוגדר במשרד התחבורה כמהלך שיוכל לשנות את מבנה השוק. הקמת בסיס בישראל תאפשר לחברה להציב מטוסים וצוותים באופן קבוע בארץ, לנצל סלוטים בשעות העמוסות ולהגדיל את מספר היעדים. לצד ההבטחה להגברת התחרות ולהוזלת מחירי הכרטיסים, הצדדים מודים כי חסמים רגולטוריים עדיין דורשים טיפול, והם יעמדו במוקד סבב דיונים נוסף בינואר.
בענף מציינים כי שאלת מיקום המרכז היא עדיין במחלוקת: וויז אייר מעדיפה לפעול מנתב"ג בשל הביקוש הגבוה והנגישות, בעוד במשרד התחבורה שוקלים את שדה רמון כאופציה שתעניק דחיפה לתעופה הדרומית ותפחית את הלחץ בנתב"ג. החברה אף בוחנת הפעלה של טיסות פנים לאילת וקידום מסלול טיסה מעל עומאן, שיוכל לקצר משמעותית את זמני ההגעה לתאילנד ויעדים נוספים במזרח.
על רקע התוכניות החדשות, חברות התעופה הישראליות לא מסתירות את אי־נוחותן. בימים האחרונים נשמעו איומי השבתה מצד ועדי העובדים, לצד טענות שלפיהן המהלך יוצר אפליה לטובת חברה זרה שתזכה בתנאי בסיס זהים לאלו של חברות ישראליות - אך בלי הרגולציה הביטחונית המחמירה שמוטלת עליהן.
- בין חידוש הקווים למרוקו לבסיס החדש של וייז אייר - תמורות בענף התיירות
- יו"ר ועד עובדי אל על נגד רגב: "מהלך מסוכן"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרת התחבורה הביעה הבנה לחששות, אך הדגישה כי מדיניות המשרד נועדה להגביר תחרות ולהוזיל מחירים, במיוחד בתקופה שבה - לדבריה - מחירי הטיסות הורגשו כמופקעים. במשרד מודעים לרגישות הביטחונית, והנושא יעמוד כחלק מהמשא ומתן מול וויז אייר, במיוחד בכל הנוגע להתחייבות שלא להפסיק פעילות בימי חירום.
