לא נפל רחוק מהעץ: טראמפ ג'וניור השווה את המהגרים הסורים לסוכריות והאמריקאים זועמים

אסנת פרץ | (3)
אם שלל הפרובוקציות של דונלד טראמפ לא הספיקו עדיין לעם האמריקאי (או לשאר העולם), נראה שחוץ מאשתו שנוהגת להעתיק נאומים מנשים ראשונות, גם הבן שלו מספק אקשן: דונלד טראמפ ג'וניור פרסם הלילה (ג') כרזה בטוויטר שבה הוא משווה את הפליטים הסורים לסוכריות סקיטלס. בכרזה נכתב "אם היינו נותנים לכם קערת סוכריות ואומרים לכם שרק שלוש מתוכן יסכנו את חייכם - האם עדיין הייתם אוכלים?", ומעל תמונת קערת סוכריות צבעוניות כתוב שזו בדיוק הבעיה עם הפליטים הסורים. כפי שזכור, אחת מהטענות העיקריות של טראמפ באשר לפליטים היא שהכנסתם לארה"ב תסכן את האמריקאים ותעמיד אותם בפני סכנת טרור, והוא קורא שוב ושוב להשעות את כניסת המהגרים ממדינות מסוימות, תוך שהסביר זאת בכך ש"זאת לא רק שאלה של טרור, זה גם עניין של איכות חיים". כצפוי, ההשוואה של אנשים שחלק גדול מהם הוא ילדים לסוכריות לא עברה בשקט, ואתר טוויטר הוצף בתגובות נגד לאותה כרזה שפרסם טראמפ ג'וניור. מרבית התגובות כוללות תמונות גרפיות וקשות לצפיה של ילדים סורים שניסו להגיע לחוף מבטחים, לא כולם הצליחו.     

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מוטי 21/09/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    10 מיליון שקל נמצאו במזומן במזוודות של "הרשימה המשותפת" יש סעיף לכיסוי הקנס על נהיגה בפסילת רישיון.
  • 2.
    כמו האבא ככה הבן - שני דפוקים (ל"ת)
    רון 21/09/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    א.מ 21/09/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    להיות פטריוט במובן החיובי של המדינה כי אז אתה מוושוה מיידית להיטלר.
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.