TOP5

לסנטה אין זמן למדינות העניות, הייניקן מחכה לזריחה ומי מדבר לבלנדר?

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: PLAYSTATION3 במהלך ויראלי שממחיש באופן ייחודי את חווית הצפייה
משה בנימין |

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: UNICEF, PLAYSTATION3, Heineken, 'אמייזים' ו-Ally Bank.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

POOR Forsman & Bedenfors בקמפיין חדש עבור UNICEF,הקמפיין משתמש בצורה חכמה בדימוי של סנטה החביב, מחלק המתנות שכל ילד מכיר, דווקא כדי להציף את בעיית העוני בעולם. בכך מזכיר לכולנו שלא בכל מקום יש כסף זמין למשפחות בשביל קניית מותרות כמו מתנות לילדים. מהלך "היסט" קלאסי שמשתמש בדימוי תרבותי מוכר, תוך יצירת הפרעה בו, שהופכת את המשמעות שלו ומטלטלת בכך את הצופה המופתע. Immersive PLAYSTATION3 במהלך ויראלי יוצא דופן שממחיש את חווית הצפייה באופן שלא נראה עד כה.

Moderate Heineken במהלך אחריות חברתית מעניין לקראת חג המולד, על רקע ההכרה כי דווקא בתקופה זו של החגים יש סכנה רבה של שתיה לא מבוקרת, פועלים השנה בהייניקן להלל דווקא את אלו ששותים באופן מתון במהלך הלילה. החדשנות של המהלך טמונה ברעיון שלא צריך תמיד לצאת במהלך הפחדה וכי ניתן לייצר מסר מעורר חינוכי דווקא מזווית חיובית מעוררת השראה כשמתמודדים עם נושא כמו שתיה מוגזמת. המסר פשוט וחכם, אלו מאתנו ששותים באופן מתון יכולים ליהנות גם מהזריחה! המהלך הפרסומי נתמך בפעילות רחבה בפייסבוק שם הוצעו מקומות בהם ניתן ליהנות בכל העולם מזריחות יפיפיות, הייניקן אף טרחה להתקין בחלק מאותם מקומות ספות לנוחות אלו מאתנו שיישתו במתינות. Amaysim חברות הסלולר, שימו לב! חברת אמייזים במהלך לעומתי שקורא תיגר על צורות התמחור הנכלוליות של חברות הסלולר, ובעזרת מסר פשוט, מאמת את הצופים עם האבסורד שאותן חברות יצרו. המחיר בתוכנית שבה אתה נמצא לא בהכרח תואמת את המחיר שאתה משלם בפועל. הצורה שבה המסר מובע רק מדגישה את האבסורד שבעניין. מדי פעם הכי פשוט זה הכי חכם!

TESTS עוד מהלך שנועד להדגיש עד כמה Ally Bank הוא בנק אנושי שמבין אנשים. בעזרת ניסויים פשוטים וכמעט דביליים מעביר הבנק את הנקודה שמגיע ללקוח קצת יותר. מגיע לו קצת יותר אנושיות וקצת יותר יחס הוגן . שוב ושוב אנו למדים שגם בעזרת שימוש בטכניקות הכי פשוטות ובלי "Production Value" מטורף אפשר להעביר מסר שפוגע חזק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה