גל אביב, מנכ"ל בלנדר: "העבודה עם שותפים מקצרת את זמן ההגעה ללקוח, אבל זמן סגירת העסקאות הוא ארוך; העובדה שהפתרון של בלנדר הוא הוליסטי, בניגוד לחברות אחרות, מהווה יתרון משמעותי
ד"ר גל אביב: "התזרים שלנו שונה מאוד ממה שמוצג בדוחות החשבונאיים. אנחנו בסגירה של אירופה, פעילות שהייתה הפסדית במשך כל השנים ובמקביל יש גידול משמעותי של פעילות מתן אשראי"
לאחר המעבר שלה לרווחיות בישראל לראשונה, שוחחנו עם הנהלת בלנדר בכדי לשמוע על פעילות החברה בארץ ובאירופה: "הוכחנו שאנחנו יכולים לגדול בהיקפי הפעילות בלי לגדול בהוצאות. ההחלטה להאט את הפעילות באירופה הייתה מודעת"
חברת הפינטק שנמצאת בשת"פ עם פועלים מציגה שיפור, אחרי התרסקות של 87%. השאלה האם היא מעניינת - החברה מפרידה בין הפעילות ההפסדית בחו"ל לפעילות בישראל, שעברה לרווח. אם היא תרוויח 8 מיליון שקל בשנה ותצא מהפעילות בחו"ל - המניה לא יקרה
בעלי השליטה בבלנדר, רכשו מניות בשבוע שעבר. הבעת אמון? האם כעת המניה מהווה הזדמנות? המניה נסחרת מתחת למזומן. גל אביב, מנכ"ל בלנדר, מסביר בראיון שהחברה הסיטה את הפעילות לתחומי אשראי לרכב והשת"פ עם בנק הפועלים כדי שההפרשות להפסדי אשראי לא יגדלו, רוצה לצמוח אבל גם לעבור בקרוב לרווחיות, ומה לגבי הפעילות ההפסדית באירופה?
מדובר אמנם ברכישה בפרמיה של 71% על המחיר הנוכחי (אחרי צניחה של 87% מאז ההנפקה). בחברה מדגישים שהיא "רווחית בישראל החל מהמחצית השנייה של 2022" וזה חשוב מבחינתה כי היקף הפעילות שלה מחוץ לישראל הוא רק 9% מהפעילות - אז אולי בעלי השליטה חושבים שזו הזדמנות?