תקציב היח"צ של רשת ONOT עבר למחלקת האופנה של דני לוי תקשורת
תקציב יחסי הציבור והדוברות של רשת ONOT עובר לדני לוי תקשורת ויטופל במחלקת האופנה של המשרד אשר הושקה לפני כחודש, תחת חטיבת הצרכנות של המשרד. לאחרונה הרשת לא השתמשה בשירותי יח"צ ובעבר טופל התקציב במשרדו של זאביק דרור.
תקציב הפרסום של הרשת בהיקף של כ-9 מיליון שקל, עבר אף הוא לאחרונה למשרד פרסום חדש ויטופל מעתה בגלר-נסיס מקבוצת פובליסיס.ב-3העונות האחרונות מייצגת את המותג כפרזנטורית שלו, הזמרת מארינה מקסימיליאן בלומין.
מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת הושקה לפני כחודשיים תחת חטיבת הצרכנות והיא מייצגת בין היתר את מותגי קבוצת בריל, בהם Lee Cooper,Solog , Gali, NINE WEST ועוד, כמו גם את חברת האופנה הדיגיטלית Digital Fashion ואת StyleRiver, חנות המעצבים הוירטואלית של פורטל MAKO. (מבית זכיינית ערוץ 2 קשת).
מנהלת השיווק של רשת עונות, שירלי צ'אושו מסרה: "רשת ONOT נמצאת בשיאה של התפתחות וצמיחה ובימים אלה סיימה את מלאכת בחירת השותפים החדשים שלה לדרך, הן בתחום יחסי הציבור והן בתחום הפרסום. אנו מאחלים לדני וצוות המשרד הצלחה רבה ובטוחים כי יהיו שותפים מלאים להצלחה של ONOT".
- 9.נמרוד 29/07/2011 09:41הגב לתגובה זואין מה לחפש "סיבות" אחרות להצלחה זה פשוטו כמשמעו
- 8.משרד שמפתיע כל פעם...לטובה!!! בהצלחה לדני (ל"ת)אחד שיודע 28/07/2011 20:04הגב לתגובה זו
- 7.איכסה 28/07/2011 16:19הגב לתגובה זוגועל נפש
- 6.עונות=שכונה (ל"ת)טלי 28/07/2011 15:40הגב לתגובה זו
- 5.משרד יח"צ חלש כזה לא ראיתי מימי חיי (ל"ת)יוסי 28/07/2011 15:39הגב לתגובה זו
- אתה מתכוון לזאביק דרור? (ל"ת)זועבי 28/07/2011 16:26הגב לתגובה זו
- בחיאת "יוסי" תזדהה בשמך המלא (ל"ת)יניב 28/07/2011 16:12הגב לתגובה זו
- 4.עמית 28/07/2011 15:14הגב לתגובה זואבל שיהיה לו בהצלחה.
- 3.בהצלחה דני באמת מגיע לכם לגדול ככה (ל"ת)אריק ג' 28/07/2011 12:46הגב לתגובה זו
- 2.השנוזל הזה משתמש בשמי ועושה נזק למכבי פ"ת (ל"ת)דני לוי האמיתי 28/07/2011 12:12הגב לתגובה זו
- 1.דני לוי אימפריה (ל"ת)אילנה 28/07/2011 11:44הגב לתגובה זו
- סופו של כל בלון להתפוצץ (ל"ת)מאור 28/07/2011 16:57הגב לתגובה זו