velvetunderground.co.il
עידני הקרח של כדור הארץ נמשכו, למשל, כמאה אלף שנים האחד.
עידן הקרח שלי נמשך תשעה חודשים.
ולווט אנדרגראונד, מעכשיו רק כאן:
- 13.נתי 04/03/2011 14:44הגב לתגובה זועצמאות אלק
- 12.bigb 03/03/2011 21:30הגב לתגובה זואני שמח על הגישה הבודהיסטית של אם זה מוצא חן תן תשלום על פי רצונך שמעתי אותך בגלי צהל היום אומרת: שיש תגובות שאנשים כתבו שריגשו אותך עד דמעות..... אם כך תשקלי גם את לשלם למי שהגיב וריגש אותך זה פשוט עובד על אותו רעיון לכל הכיוונים לא?
- 11.ברכות! מהלך נבון. כבר נרשמתי לרסס. (ל"ת)עודד 01/03/2011 02:36הגב לתגובה זו
- 10.נחמד (ל"ת)שולמית 28/02/2011 14:34הגב לתגובה זו
- 9.סוף סוף 28/02/2011 11:38הגב לתגובה זומהמועדפים... שלום ולא להתראות
- בן 01/03/2011 13:10הגב לתגובה זוסו לונג, פאקר
- מאדר פאקר (ל"ת)אביך 01/03/2011 15:52
- 8.בהצלחה (ל"ת)אשר רביבי 28/02/2011 08:54הגב לתגובה זו
- 7.אורית עריף 28/02/2011 07:04הגב לתגובה זווהתפרנסותך, יש לזה פתרון?
- חילוני 28/02/2011 07:31הגב לתגובה זוכי צריך לשם כך לתת דוא"ל. לא מתאים
- אתה יכול לתת דואר ממצא :) (ל"ת)velvet 28/02/2011 08:02
- 6.מצורע 28/02/2011 06:15הגב לתגובה זוחבל שתפספסי קוראים בגלל בעיות טכניות: בדפדפן פיירפוקס הלינק שפירסמת מוביל ל http://www.ice.co.il/velvet ולא לאתר החדש ! (בכרום הלינק מוביל לאתר החדש) כדאי גם לפרסם לינק ל RSS ושאר הירקות החדשים http://feeds.feedburner.com/vlvtunderground כי נראה לי שמי שלא יעדכן , לא יקבל יותר עידכונים חדשים.
- 5.נתראה ובהצלחה! (ל"ת)מצורע 28/02/2011 05:15הגב לתגובה זו
- 4.שימחת אותי 28/02/2011 01:54הגב לתגובה זומזל טוב!!!
- 3.להת שם.. :-) (ל"ת)עטל 28/02/2011 00:37הגב לתגובה זו
- 2.נירית 28/02/2011 00:33הגב לתגובה זוחדשות כ"כ טובות, אני שמחה בשבילך ובשבילנו. :-)
- 1.Gal LA 28/02/2011 00:32הגב לתגובה זוto be the first to wish you Harbeh Mazal Vehamon Tov...go for it
מותגי השנה - 2025מסכמים שנה: 6 המותגים שנסקו ב-2025
שישה מותגים, שישה תחומי פעילות, ומכנה משותף אחד: 2025 הייתה השנה שבה מי שהצליח לחבר בין מוצר נכון, קמפיינים מדוייקים ולבסס קשר עם הצרכנים, השיג הרבה יותר משורת הרווח - מי המותגים שהובילו השנה ומה האתגרים שעומדים להם בדרך?
כבכל שנה, יש מותגים שהשנה האירה להם פנים ושמה אותם במקום אחר לגמרי מנקודת הפתיחה. זה יכול להיות גורל הנסיבות וזה בפעמים אחרות תלוי יוזמה ותעוזה של המותגים עצמם. חלק עשו פריצת דרך של ממש וחלק פשוט בלטו יותר מהאחרים, בזכות רצף של מהלכים שיצרו עקביות ושיח ציבורי חיובי לאורך השנה.
זה לא תמיד מתבטא בתוצאות הכספיות, "מותג השנה" זה מכלול של פעולות שהארגון עשה שהצליחו למקם אותו בתודעה הצרכנית. מפעילויות שיווק, מהלכי קד"מ מדויקים וגם ובעיקר החלטות אסטרטגיות שהקפיצו את המותג
השנה היו עשרות מותגים שניסו לתפוס מקום מרכזי, אבל בסופו של דבר צריכים להכתיר מנצחים. ורק שישה מהם - כל אחד מתחום אחר - הצליחו להתברג בקטגוריית "מותגי-העל" מבחינתנו ב-2025.
אלו השישה ששיחקו בליגה של הגדולים:
לאומי
השנה שבה הבנק עבר את רף מאה מיליארד השקלים והפך למותג הדומיננטי בשוק הבנקאות.
2025 הייתה בראש ובראשונה השנה של בנק לאומי. הבנק נהיה לחברה הציבורית הגדולה בישראל וחצה לראשונה שווי שוק של 100 מיליארד שקל. התוצאות שלו בתשעת החודשים הראשונים של מציגות רווח של 7.7 מיליארד שקל ותשואה על ההון של 17%, נתון גבוה גם בהשוואה בינלאומית. בנוסף, חילק לאומי דיבידנד רבעוני של 2 מיליארד שקל, הגבוה שנרשם אי פעם בבנק בישראל.
- "נראה שיפור בדירוג האשראי ב-2026": הנתונים שמפתיעים את השווקים
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלא שמעבר למספרים, המותג לאומי עצמו גם הוא המריא. המנכ"ל חנן פרידמן והסמנכ"לית מיטל שירן הראל בנו אסטרטגיית שיווק רחבה שהציבה את הבנק בנקודת פתיחה ברורה מול המתחרים. גל תורן הפך לדמות כמעט משפחתית בפרסומות, עומר אדם העביר את המסרים, ולאומי היה פשוט בכל מקום. הבנק גם הציב את השירות בקדמת הבמה, בפרט מול מזרחי טפחות, עם פתיחת מוקדים 24 שעות ביממה וחשיפת הטלפונים הישירים של מנהלי הסניפים.
מילואימניקים. קרדיט: Xבנק ישראל מסביר שחוק הגיוס הוא חוק השתמטות
בנק ישראל מתייחס לחוק הגיוס. הדברים ברורים וידועים, אבל הבנק נותן לזה תוקף, שם מספרים ומסביר בלשון פשוטה שזה "חוק השתמטות" ולא חוק גיוס. גיוס חרדים יוריד את העלויות למשק. בבנק מסבירים כי העלות הכלכלית המשקית של חודש גיוס של איש מילואים (בן כ-30) הנה כ-38 אלף שקל. הרחבת הגיוס של גברים חרדים באופן משמעותי יכולה להפחית במידה רבה את הנטל הכלכלי המשקי והאישי הנובע מהשימוש הנרחב של הצבא באנשי מילואים.
על פי בנק ישראל, הגדלת מחזורי הגיוס השנתיים בכ-7,500 גברים חרדים, למשל, (שתתבטא בהוספת כ-20,000 חיילי חובה לאחר הבשלת התהליך), אשר תאפשר חיסכון ניכר בהיקף המילואים, תקטין את העלות המשקית השנתית בלפחות 9 מיליארדי ש"ח (0.4 אחוז תוצר). זה מאוד משמעותי, וצריך לזכור שפוטנציאל הגיוס הרבה יותר גדול.
"הצעת החוק שתכליתה להסדיר את נושא גיוסם של צעירים חרדים לצה"ל לוקה בחסר", מדגישה הנהלת בנק ישראל, "יעדי הגיוס שהיא קובעת נמוכים והתמריצים הכלכליים לגיוס שכלולים בה הם בעלי אפקטיביות נמוכה. חשוב לתקן את נוסח החוק באופן שיענה על צרכי הצבא ולשם כך יקבע תמריצים חיוביים ושליליים אפקטיביים.
"סוגיית גיוס הציבור החרדי מלווה את החברה הישראלית מזה עשורים רבים. במהלך עשורים אלה משקלה של החברה החרדית גדל מאוד, מאחוזים בודדים ליותר מעשרה אחוזים היום, ועל בסיס התפלגות האוכלוסייה בגילים 15-0 הוא צפוי לשלש את עצמו בעשורים הבאים. לאור העליה החדה בהיקף הנדרש של שירות במילואים מאז ה-7 באוקטובר 2023, הפכה סוגיית גיוס הגברים החרדים לנושא ביטחוני עם השלכות מקרו-כלכליות משמעותיות. על כן, אנו מוצאים לנכון להביא את התייחסותנו לסוגיה בעת הזאת.
- הרוויח במילואים מעל 40 אלף שקל בחודש והוא פושט רגל; האם תגמולי המילואים יעברו לנושים?
- סמוטריץ' מבטיח - אבל לא בטוח שיכול לקיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"על פי אומדנים שגובשו בבנק ישראל, העלות הכלכלית המשקית המהוונת הנובעת מחודש גיוס של איש מילואים (בן כ-30) הינה כאמור כ-38 אלף ש"ח. 80% מסכום זה מבטאים את העלות הישירה והמיידית מאובדן התפוקה בעת שירות המילואים והיתרה את הפגיעה העתידית בגידול הפריון כתוצאה מהפסד ניסיון ו/או קידום בעבודה.
