velvetunderground.co.il
עידני הקרח של כדור הארץ נמשכו, למשל, כמאה אלף שנים האחד.
עידן הקרח שלי נמשך תשעה חודשים.
ולווט אנדרגראונד, מעכשיו רק כאן:
- 13.נתי 04/03/2011 14:44הגב לתגובה זועצמאות אלק
- 12.bigb 03/03/2011 21:30הגב לתגובה זואני שמח על הגישה הבודהיסטית של אם זה מוצא חן תן תשלום על פי רצונך שמעתי אותך בגלי צהל היום אומרת: שיש תגובות שאנשים כתבו שריגשו אותך עד דמעות..... אם כך תשקלי גם את לשלם למי שהגיב וריגש אותך זה פשוט עובד על אותו רעיון לכל הכיוונים לא?
- 11.ברכות! מהלך נבון. כבר נרשמתי לרסס. (ל"ת)עודד 01/03/2011 02:36הגב לתגובה זו
- 10.נחמד (ל"ת)שולמית 28/02/2011 14:34הגב לתגובה זו
- 9.סוף סוף 28/02/2011 11:38הגב לתגובה זומהמועדפים... שלום ולא להתראות
- בן 01/03/2011 13:10הגב לתגובה זוסו לונג, פאקר
- מאדר פאקר (ל"ת)אביך 01/03/2011 15:52
- 8.בהצלחה (ל"ת)אשר רביבי 28/02/2011 08:54הגב לתגובה זו
- 7.אורית עריף 28/02/2011 07:04הגב לתגובה זווהתפרנסותך, יש לזה פתרון?
- חילוני 28/02/2011 07:31הגב לתגובה זוכי צריך לשם כך לתת דוא"ל. לא מתאים
- אתה יכול לתת דואר ממצא :) (ל"ת)velvet 28/02/2011 08:02
- 6.מצורע 28/02/2011 06:15הגב לתגובה זוחבל שתפספסי קוראים בגלל בעיות טכניות: בדפדפן פיירפוקס הלינק שפירסמת מוביל ל http://www.ice.co.il/velvet ולא לאתר החדש ! (בכרום הלינק מוביל לאתר החדש) כדאי גם לפרסם לינק ל RSS ושאר הירקות החדשים http://feeds.feedburner.com/vlvtunderground כי נראה לי שמי שלא יעדכן , לא יקבל יותר עידכונים חדשים.
- 5.נתראה ובהצלחה! (ל"ת)מצורע 28/02/2011 05:15הגב לתגובה זו
- 4.שימחת אותי 28/02/2011 01:54הגב לתגובה זומזל טוב!!!
- 3.להת שם.. :-) (ל"ת)עטל 28/02/2011 00:37הגב לתגובה זו
- 2.נירית 28/02/2011 00:33הגב לתגובה זוחדשות כ"כ טובות, אני שמחה בשבילך ובשבילנו. :-)
- 1.Gal LA 28/02/2011 00:32הגב לתגובה זוto be the first to wish you Harbeh Mazal Vehamon Tov...go for it
משה בן זקן. מנכ"ל משרד התחבורה. קרדיט: שלומי יוסףהממשלה מקדמת שינוי בחוק שיפתח את הטבת המכס גם ליבואנים מקבילים
התיקון מסיר חסם ביבוא הרכב, מרחיב את היבוא האישי והמקביל ומוסיף דרישות מחייבות בהגנת סייבר לענף
הממשלה מאשרת תיקון לחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, שמקודם על ידי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. התיקון עבר אישור בוועדת השרים לענייני חקיקה ומקודם בהליך מואץ.
בליבת התיקון עומד שינוי בדרך שבה מוחלת העדפת מכס על יבוא רכב, כך שהטבה שניתנה בפועל בעיקר ליבואנים ישירים, תוכל לחול גם על יבואנים שאינם ישירים. התיקון מסיר חסם שמנע עד עכשיו מיבואנים עקיפים, זעירים וביבוא אישי ליהנות מהעדפת מכס בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל. במשרד התחבורה ובשיתוף רשות המיסים מציגים את המהלך כניסיון להרחיב תחרות בענף דרך הגדלת היבוא המקביל והיבוא האישי.
הטבת המכס עוברת גם ליבואנים שאינם ישירים
עד היום, המנגנון הקיים אפשר ליבואנים ישירים לממש פטור ממכס בשיעור 7%, בהתאם להסכמי הסחר הבינלאומיים של ישראל, בעוד שיבואנים עקיפים, זעירים ויבוא אישי לא נהנו מההעדפה באותה צורה. בפועל נוצר יתרון מובנה לערוץ יבוא אחד על פני אחרים, ותחרות מצומצמת יותר על אותו קהל לקוחות.
התיקון מאפשר לרשות המסים להחיל את ההטבה גם על יבואנים שאינם ישירים. המשמעות היא הרחבת ההטבה לערוצי יבוא נוספים, מה שמצמצם את היתרון שהיה עד היום ליבואנים הישירים.
- שיא- 361,255 נוסעים ברכבת ביום חמישי האחרון
- בעלות של 35 מיליון שקלים: מסוף אוטובוסים חדש יחובר לכביש 412
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המהלך נשען על מודל שפעל כהוראת שעה בשנים 2023-2025. בתקופה הזו נרשם גידול בהיקף יבוא הרכב וניצול רחב יותר של העדפת המכס, וכעת הממשלה מבקשת לעגן את ההסדר כהסדר קבוע בחוק.
עובדים בתעשיית הביו מד קרדיט: גרוקהאבסורד של תקציב 2026: האחות תשלם יותר, המנהל יקבל הטבה - כך נראית מדיניות מיסוי עקומה
הציבור חיכה לבשורה כלכלית, אבל הממשלה הציעה "פלסטר קוסמטי" שפוגע בעובדים - הפחתת שכר כפויה למגזר הציבורי במקביל להעלאת שכר לבעלי משכורות גבוהות
בעוד הציבור הישראלי ממתין לבשורה כלכלית לקראת שנת התקציב הבאה, הממשלה הניחה על השולחן במסגרת חוק ההסדרים ל-2026 הצעת חוק ל"ריווח מדרגות המס". על פניו, כותרת מפתה - מי לא רוצה לשלם פחות מס? אבל הפרטים חושפים תמונה מטרידה: הצעד הזה אינו תרופה לחוליי המשק, אלא פלסטר קוסמטי שמסתיר שבר עמוק.
כשבוחנים את הדוחות של רשות המיסים וה-OECD שפורסמו בחודש החולף, ניתן לראות שמערכת המיסוי הישראלית סובלת מעיוות יסודי: היא מכבידה על האדם העובד, אך נוהגת בכפפות של משי בבעלי ההון.
הדוח האחרון של רשות המיסים הוא כתב אישום כלכלי נגד השיטה. הוא מראה כיצד עקרון הפרוגרסיביות – ההנחה שמי שיש לו יותר משלם יותר – קורס בקצה הפירמידה. בעוד שמעמד הביניים והשכירים הבכירים משלמים מס אפקטיבי של כ-30%, דווקא המאיון העליון נהנה משיעור מס מופחת של כ-26.5% בלבד.
הסיבה היא הארביטראז' בין עבודה להון. שכר עבודה ממוסה עד 50%, בעוד הכנסות פסיביות מהון – דיבידנדים, ריבית ושכירות – נהנות משיעורים מופחתים. כש-63% מהכנסות המאיון העליון מגיעות מהון, התוצאה היא מערכת שמענישה עבודה ומתגמלת צבירת נכסים. גם בהשוואה בינלאומית, ישראל חריגה: נטל המס הכללי נמוך (26.8% מהתוצר), אבל התמהיל שגוי – יותר מדי מיסים עקיפים שפוגעים בחלשים, ומעט מדי מיסוי על ההון.
- המנהלים שלכם כבר לא צריכים אתכם - "כולם ניתנים להחלפה": השינוי הגדול בשוק העבודה
- מספר המשרות הפנויות בארה״ב נותר גבוה - אך שוק העבודה מאותת על האטה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על הרקע הזה, הצעת האוצר הנוכחית נראית מנותקת מהמציאות, במיוחד כשבוחנים את "המורשת" הכלכלית שאנו סוחבים מהגזירות שהונחתו בתקציב 2025. עוד לפני שהתחילה השנה החדשה, ציבור השכירים בישראל כבר סופג מכה משולשת כואבת מכוח החקיקה הקודמת:
