הפרסום במשחקי וידאו עובד: קמפיין גייטוראייד הביא לעליה של 24% במכירות

מודעות של חברת המשקאות הופיעו במשחק כמודעות וירטואליות בצד אולמות המשחק, על בקבוקי השתייה וירטואליים ועל לוחות התוצאות

הקמפיין הפרסומי של חברת המשקאות הקלים גייטוראייד, הכולל פרסומות, מודעות וציוני מותג בתוך 6 משחקי ספורט מובילים למחשב ולקונסולות, הביא לעליה של 24% במכירות מוצרי החברה והחזר השקעות של 3.31 דולר ללקוח. כך עולה ממחקר מקיף ואחד מראשונים מסוגו מבית חברת המשחקים הענקית אלקטרוניק ארטס ונילסן על שוק הפרסום במשחקים.

מודעות גייטוראייד הופיעו בתוך המשחק כמודעות וירטואליות ומתחלפות בצד אולמות המשחק, על בקבוקי השתייה של השחקנים הוירטואליים, על לוחות התוצאות ובתוך הממשק.

זהו אחד מהמחקרים המקיפים הראשונים על פרסום בתוך משחקי וידאו. הוא נערך על בסיס 100 אלף בתי אב בארה"ב תוך כדי שימוש במערכת סריקת ברקודים שבדקה את כל רכישות המשחקים ומוצרי הבית של החברות. המחקר השווה בין בתי האב שרכשו את אחד מ-6 משחקי הספורט מסדרת NBA או NHL של חברת EA לעומת בתי אב שלא רכשו את המשחקים הנ"ל.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה