אמריקאים משקיעים 70 דקות בקריאה וצפייה בחדשות ביום - יותר מאי פעם

סקר של חברת המחקר PEW מצא שלמרות הירידה בהיקף השימוש בערוצי המדיה הקלאסיים, הגידול במדיה הדיגיטלית הוביל לעלייה בצריכת חדשות

חשבתם שהאינטרנט חוסך לכם זמן? האמריקאי הממוצע מקדיש מדי יום 70 דקות לקריאה וצפייה בחדשות - גידול של 5% לעומת 2008 ושיא בצריכה מאז 1996. כך עולה מסקר של חברת המחקר PEW שמצאה שלמרות הירידה בהיקף השימוש בערוצי המדיה הקלאסיים, הגידול במדיה דיגיטלית הובילה לעלייה בצריכת החדשות וכמות הזמן שהאמריקאי הממוצע משקיע בקריאת חדשות.

44% מכל הנשאלים ציינו שהם צורכים חדשות דרך האינטרנט או מכשירי סלולר, 58% דרך הטלוויזיה, 34% לרדיו ו-31% לעיתונות דפוס - לעומת 56% לטלוויזיה, 47% לעיתונים ו-43% לרדיו ב-2000. מתוך 70 הדקות היומיות, 32 דקות הן לטלוויזיה, 15 לרדיו, 13 לחדשות אונליין ו-10 לעיתוני דפוס.

למרות שיעור החדירה הגבוה של מדיה דיגיטלית בקרב צעירים, דווקא המבוגרים עושים בה את השימוש הרב יותר לקריאת חדשות. בקרב בני 18 עד 29 אף נרשמה ירידה קטנה של 4% בהיקף צריכת החדשות.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה