המותגים מגיעים לגוגל מפס: השיקה את פלטפורמת הפרסומות 'אייקונים ממומנים'
גוגל הכריזה על פלטפורמת פרסומות חדשה המאפשרת למפרסמים להכניס את המותג שלהם לתוך מפה אינטראקטיבית בגוגל מפס. החברה קוראת לשירות 'אייקונים ממומנים' או Sponsored Map Icons והוא מחליף את האייקון של בית העסק באייקון מיוחד עם הלוגו שלהם.
כך למשל משתמש המחפש עבור מסעדות באזורו יוכל לראות אייקונים של מקדונלדס בסביבתו בנוסף לאייקונים גנריים של מסעדות אחרות. לפי גוגל, "אנו עוזרים למשתמשים לנווט במפה ובעולם האמיתי על ידי מותגים מוכרים".
עם זאת, לא כל בית עסק יציג את המותג שלו - החברה הבטיחה שהמפה לא תתמלא במותגים, כמו למשל בסרט האנימציה זוכה פרס האוסקר 'לוגורמה'. גוגל מפס תשתמש באלגוריתם שיסנן סנן ויציג רק את המותגים הרלוונטים, בהתאם לאזור והרגלי הגלישה של המשתמשים. "מפרסמים לא יוכלו לשלם על מנת להגדיל את תדירות הופעתם על המפה. אנו מבססים את האלגוריתם שלנו על הדרך שאנשים מחפשים ועבור מה הם מחפשים בכל אזור".
לכתבה המלאה באתר 140 -