חזרה לעתיד: מומחה השיווק סת' גודין יפרסם את ספריו העתידיים רק בפורמט דיגיטלי

בשיחה עם אתר MediaBistro, אמר מחבר רבי המכר Unleashing the Ideavirus ו-Purple Cow, "תהליך ההוצאה לאור לא שווה את המאמץ שכרוך בו"

מומחה השיווק סת' גודין, מחברם של רבי המכר Unleashing the Ideavirus ו-Purple Cow, הכריז כי לא יוציא יותר ספרים ב"דרכים המקובלות", ובמקום זאת הוא מתכוון לפרסם את ספריו הבאים רק בפורמטים דיגיטליים, ככל הנראה כספר אלקטרוני.

גודין אמר את הדברים בראיון עם אתר MediaBistro. גודין פרסם ב-15 השנים האחרונות כ-12 ספרים, שחלקם תורגמו לעברית, והבלוג שלו נחשב לאחד הפופולאריים בעולם בתחומי השיווק והפרסום.

גודין הטמיע את המונח שיווק פוזיטיבי, המתבסס על אינטראקציה חיובית עם הלקוחות ועל מוצרים חדשניים ומתקדמים. המונח 'פרה סגולה', שם ספרו הנמכר ביותר, הוא על מוצר או שירות כה חדשני שגם הלקוחות נרתמים לשווקו ונוצר סביב באזז חיובי. לפני הקריירה שלו כסופר, גודין פיתח ומכר מאות רעיונות לספרים, והקים את Squidoo, אתר קהילתי לתחביבים ותחומי עניין. הוא ממוקם בין 200 האתרים המובילים בארצות הברית לפי אלקסה.

לכתבה המלאה באתר 140 לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה