גוגל בוחנת פיצ'ר חדש: תוצאות חיפוש מתעדכנות תוך כדי הקלדה

תחילתו של שינוי בשוק הפרסום מבוסס החיפוש? ענקית החיפוש האמריקאית עומדת להפוך את שוק הפרסום הגדול ביותר באינטרנט ב-180 מעלות

גוגל החלה לבחון פיצ'ר חדש בו תוצאות החיפוש מתעדכנות תוך כדי הקלדה, בלי צורך ללחוץ על כפתור ה'חפש', או 'אנטר'.

אם ענקית החיפוש תבחר להשיק לבסוף את הפיצ'ר, עשויות להיות לו משמעויות מרחיקות לכת בתחום הפרסום מבוסס החיפוש. כיוון שהמערכת מעדכנת את עמוד תוצאות החיפוש, מילות מפתח שבעבר לא היו פופולריות במיוחד ייחשפו בקצרה, כולל הפרסומות.

בין השאר, הדבר עשוי לעודד מפרסמים לכוון לכיוון צירופי אותיות המופיעים בתחילת מונחי חיפוש, מילות מפתח שאינן קשורות אבל פופולריות בתחילת מונחי חיפוש כגון the, או אף שגיאות כתיב וסיכולי אותיות, שבעבר משתמשים היו מתקנים טרם החיפוש. עד כה פלטפורמת אדוורדס עודדה מפרסמים דווקא להתמקד בתוצאות חיפוש ספציפיות על ידי ציון רלוונטיות, ולא להתפזר.

לכתבה המלאה באתר 140 לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה