התחרות במדיה נמשכת: בזק מחברת אותנו לטלוויזיה - מציעה מכשיר מדיה חדש

מדובר במכשיר מולטימדיה אלחוטי, המאפשר לצפות בכל התכנים הנמצאים במחשב: סרטים, תמונות ומוזיקה, ישירות על גבי מסך הטלוויזיה
מאיה זיסר |

חברת בזק יוצאת היום (ד') עם מכשיר מדיה חדש אשר עלול להגביר את התחרות בקרב חברות הלווין והכבלים ומציעה ללקוחתיה מכשיר מדיה סטרימר של חברת Nowcom.

מכשיר המדיה סטרימר הינו מכשיר מולטימדיה אלחוטי, המאפשר לצפות בכל התכנים הנמצאים במחשב: סרטים, תמונות ומוזיקה, ישירות על גבי מסך הטלוויזיה.

המכשיר הינו בעל ממשק מלא בעברית, תמיכה בקבצי וידאו בפורמט HD, בעל דיסק פנימי בנפח 80GB, המאפשר אחסון של אלפי תמונות, מוסיקה וסרטים, חיבור USB המאפשר ניגון ישיר מדיסק חיצוני, גישה ישירה לאינטרנט לקבלת תמונות, טלוויזיה ורדיו (כולל ערוצי אינטרנט TV), ותומך בכתוביות סרטים בשפה העברית.

בזק החלה לאחרונה לשווק קצבי גלישה מהירים במיוחד, על גבי רשת התקשורת החדשה אותה היא פורסת, ה-NGN. המהירויות החדשות של עד 30 מגה, ובעתיד אף הרבה יותר מכך, מאפשרות ללקוחות להוריד תכנים שונים מהאינטרנט בקצב מהיר ביותר. במחשב נאגרת כמות מידע עצומה, בעיקרה תוכן וידאו, אך העברתה למסכים נוספים בבית היא מגושמת. המדיה סטרימר מאפשר למעשה לנצל את היכולת המשופרת מאד בהורדת התכנים, בכך שהוא מעבירם באמצעות הרשת האלחוטית באופן שקוף לטלוויזיה.

אז כמה תעלה לנו ההשתדרגות? בזק מציעה את מכשיר המדיה סטרימר, במחיר של 684 שקל ללקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט במהירויות גבוהות של 4 עד 30 מגה, בפריסה של 36 תשלומים (19 שקל בחודש, בהתחייבות לשנתיים) לעומת זאת, לקוחות החברה יאלצו לשדרג את המהירות בכדי לקבל תנאים זהים (גם אם יש להם את המהירות המינימלית 2.5 מגה). במידה ולקוח החברה מעוניין לשדרג ל-2.5 מגה, המחיר הוא 34.9 שקל לחודש בהתחייבות לשנתיים.

על פי החברה, המחיר המקובל היום בשוק למכשיר מדיה סטרימר מדגם דומה עומד על כ-2,000 שקל. המבצע בתוקף עד סוף השנה, או עד גמר המלאי.

לדברי רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "חווית הצפייה שלנו הולכת להשתנות. עכשיו נוכל לצפות בכל התכנים שיש לנו על גבי המחשב באמצעות הטלוויזיה בנוחות ובאיכות גבוהה יותר. עוד הוסיף גוראון כי, "מדובר במהלך אשר מהווה צעד משלים של בזק לסדרת הקמפיינים בשנה החולפת, שמטרתם חיזוק הרציונל להצטרפות לרשת האלחוטית של בזק". בתוך כך, יוצאת בזק בקמפיין נוסף תחת הכותרת "NGN, לעשות את אותם הדברים בדרך שונה לגמרי". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי" יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט וימשך כשבועיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה