קוסמופארם במהלך לכיוון הגברים: תשיק את CREMA MEN בהשקעה של 10 מ' שקל

החברה תכנס לראשונה, עם השקה זו לתחום מוצרי הגברים
משה בנימין |

קוסמופארם, יצרנית סדרת מוצרי הטיפוח והטואלטיקה Crema מרחיבה את המותג Crema ומשיקה סדרת מוצרים חדשה לגבר תחת השם Crema men ויוצאת עם שני מוצרים חדשים: ג'ל גילוח וקצף גילוח.

קמפיין ההשקה לסדרתMen Crema יעלה תחת הסיסמא: looking good crema men באמצעות משרד הפרסום יורו תל- אביב ויכלול תשדירים בטלוויזיה, מודעות בעיתונים ופעילויות קד"מ בהשקעה כוללת של כ- 2 מיליון שקל.

יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם: "כחלק מהאסטרטגיה של החברה לפנות לקהלי יעד נוספים אנו גאים להשיק את המוצרים החדשים לגבר תחת המותגMen Crema .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה