ADMAN: ירידה של 15% בדרישה לעובדים בענף הפרסום במרץ
הצפי הוא שבאפריל הדרישה תהיה נמוכה אף יותר
סקר ADMAN לחודש מרץ מדווח על ירידה של 15% בדרישה לעובדים בענפי הפרסום והתקשורת. על-פי גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN יש להניח שבאפריל הדרישה תהיה נמוכה אף יותר.
מן הסקר עולה, כי לאחר הגאות, ממנה נהנה הענף מאז חודש אוקטובר 2007, בחודש מרץ 2008 נרשמה ירידה ונדרשו רק 86 עובדים.
עיקר הדרישה היתה ל: תקציבאים- 39, ארטדיירקטורים- 13, תקציבאי יחס"צ-12 וקופירייטרים- 7.
גינגי פרידמן מוסר, כי "הירידה בדרישה שחלה בעיקר לקראת סוף חודש מרץ, מסמנת את השפל העונתי, האופייני לחודש הפסח".