יפעת בקרת פרסום - הדירוג: המפרסם המוביל הוא "פרוקטר אנד גמבל"; המותג המוביל - בנק דיסקונט
יפעת בקרת פרסום מוציאה לראשונה דירוג פרסום חודשי מאוחד- אוף-ליין ודירוג הבאנרים. הדירוג המאוחד לחודש פברואר 2008 במחירים ריאליים קובע: קטגוריית הפרסום המובילה: רכב פרטי; המפרסם המוביל: פרוקטר אנד גמבל; המותג המוביל: בנק דיסקונט; הקמפיין המוביל: YES סרטים/תמי 4
המכוניות כובשות את הפרסום
קטגוריית הרכב הפרטי מובילה החודש עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.4 מליון דולר. המובילה בפרסום בקטגוריה היא רנו קליאו עם קמפיין לדגם ה- 1600 סמ"ק במחיר מבצע, באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב ו-וובסנס.
במקום השני סקודה המפרסמת את ה"ניו פאביה", באמצעות אדלר חומסקי וורשבסקי וסאצ'י אינטראקטיב, ובמקום השלישי פולקסווגן עם פרסום ל tsi passat באמצעות פוגל OGILVY תחת הסלוגן: "אסור לוותר על החלומות שלנו".
אחרי המכוניות - מי אם לא רשתות השיווק
קטגוריית רשתות השיווק נמצאת במקום ה-2 עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.2 מליון דולר. מגה היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם "מבצעי מגה סופשבוע – פנו מקום ביומן", באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל.
במקום השני ממוקמת סופר פארם עם "רק בסופר פארם ל- 6 ימים" באמצעות באומן בר ריבנאי ו- NEXT IN, ואילו שלישי בקטגוריה המשביר החדש לצרכן עם הנחות 50% באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל.
הבנקים ממוקמים במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 3.6 מליון דולר. בנק דיסקונט הוא הדומיננטי בפרסום בפברואר עם הוצאה ריאלית של כ- 1.6 מליון דולר בקמפיין לעובדי במדינה עם "בומבה של תנאים" באמצעות יהושע TBWA ו- NEXT IN. במקומות הרביעי והחמישי- תקשורת סלולארית וחשמל, בהתאמה.
חשוב לציין את המקום השישי- תת ענף מכללות וסמינרים עם הוצאה של 1.9 מליון דולר. המכללה למנהל בולטת בקטגוריה עם הוצאה של כ- 435 אלף דולר ומפרסמת את ה- NETWORKING של 25,000 הבוגרים שלה באמצעות יהושע TBWA ומקאן דיגיטל.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "על אף תהליך "התכנסות" של תקציבי הפרסום של ה- OFFLINE ו ה- ONLINE בקבוצות הפרסום, עדיין ישנם מספר לא מבוטל של מפרסמים אשר בוחרים לעבוד עם משרד אינטראקטיב שאינו שייך לקבוצת משרד ה- OFFLINE שלהם, ומעניין יהיה לעקוב אחרי התופעה בהמשך שנת 2008".
פרוקטר אנד גמבל ראשונה בהוצאה: 2 מיליון דולר בפברואר
פרוקטר אנד גמבל היא המפרסמת הגדולה בחודש פברואר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 2 מליון דולר. המותגים הבולטים של החברה בפרסום הם הד אנד שולדרס: "100% חופשיים להתקרב" באמצעות באומן בר ריבנאי, ג'ילט פיוז'ן "המטיסה אותך לפגוש את אלוף הכדורגל תיירי הנרי" באמצעות פוגל OGILVY וסאצ'י ופנטן פרו ויטמין בכיכובה של שירז טל ובביצוע אדלר חומסקי וורשבסקי וסאצ'י.
קבוצת שטראוס היא המפרסמת השנייה בפברואר, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.8 מליון דולר. המותגים הבולטים של הקבוצה בפרסום באמצעות שלמור אבנון עמיחי הם: דנונה - אנחנו מה שאנחנו אוכלים, אצבעות פסק זמן – התכוננו להרפתקה של חייכם, קפה נמס וניל חדש, עוגת בראוניס עשירה, קפה טורקי מעודן ועוד".
בנק דיסקונט, המפרסם באמצעות יהושע TBWA הוא המפרסם השלישי בגודלו החודש. בנק דיסקונט הוא גם המותג המוביל בפרסום החודש.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "עבודת הפרסום שעושה בנק דיסקונט בשנים האחרונות מפולחת וקריאטיבית מחד, ומאידך- נעשית בווליום פרסומי שלא ניתן לפספס.
קבוצת אסם ממוקמת במקום הרביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.4 מליון דולר. החברה המרכזית למשקאות סוגרת את החמישייה המובילה עם הוצאה ריאלית של כ- 1.2 מליון דולר.
חודש חלש בפרסום לענף הסלולר: פרטנר ראשונה
על רקע חודש חלש בפרסום בגזרת ההוצאה לפרסום על תקשורת סלולרית, פרטנר היא המפרסמת הסלולרית הבולטת בפברואר, והיא המותג השני בגודלו בפרסום. החברה מפרסמת באמצעות ראובני פרידן ואידיאולוגי'ק את ORANGE WAY, ובאמצעות שלמור אבנון עמיחי ו- y&r את O-BOX LIFE TV.
YES הוא המותג השלישי בגודלו בפרסום פברואר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.1 מליון דולר. החברה מפרסמת באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל את "הסרטים הגדולים של הוליווד" בכיכובו של מנחם גולן, ואת התוכניות השונות שלהם בערוץ YES – WALLA.
נתי יעקובי מוסיף: "החיבור בין YES ל- WALLA הוא חיבור נכון בין שני עולמות תוכן מקבילים, ומגדיל באופן משמעותי את החשיפה של YES בפרסום באינטרנט".