אלטשולר-שחם מעלים קמפיין אינטראקטיבי לקראת "יום כדור הארץ"

בית ההשקעות עם האג'נדה הירוקה מעלה את הקמפיין באמצעות TBWA דיגיטל
משה בנימין |

בית ההשקעות אלטשולר שחם מעלה השבוע קמפיין אינטראקטיב לקראת "יום כדור הארץ" שחל ביום חמישי השבוע, ה- 27.3.08.

באנר הקמפיין מציע לגולשים להוריד שומר מסך שחור שחוסך אנרגיה ומדווח כמה וואט הם חוסכים בכל שנייה.

שמי יעקב, משנה למנכ"ל אלטשולר שחם: "ערכים סביבתיים-חברתיים הפכו כיום לחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של אלטשולר שחם. עוד בשנת 2005 גילינו מעורבות בתחום והקמנו את "הקרן הירוקה" של אלטשולר שחם ואחריה ב-2007 את הקרן "ירוק אקסטרים" שציינה את מחויבותנו לתחום הירוק".

"עם הגידול בהיקף הקרן הירוקה והתשואות הנאות שהניבה למחזיקי יחידותיה במרבית זמן קיומה, החל אורח החיים הירוק לחלחל גם באלטשולר שחם כחברה והפך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלה. ולכן חשנו חובה להשתתף באופן פעיל ב"יום כדור הארץ" ולהעלות את הקמפיין האינטראקטיבי לחינוך הציבור".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה